• وبلاگ : :: هامون و تفتان
  • يادداشت : پاكستان بايد پاسخگوى جنايت تروريستها باشد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست من سلام : به نظر من بهترين راه براي مقابله با اين تروريستها عمليات مسلحانه در خاك پاكستان هست . ميبينيد كه آمريكا هر روز مناطقي از وزيرستان را بمباران ميكند پس چرا ما اينكار را نكنيم . بسياري از عشاير بلوچ هستند كه ميتوانند اينكار را انجام بدهند و هيچ كاري هم ندارد . اول و آخرش بايد اينكار بشه . ضمنا با اجازه شما اين مطلبتان را با نام شما در وبلاگم ميگزارم .

    خاطراتي از يک گروگان واقعه تروريستي تاسوكي در كتابي با نام «تاسوکي» به قلم رضا لک‌زايي از سوي مؤسسه بوستان كتاب قم به زودي منتشر مي‌شود.

    حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالهادي اشرفي، مدير توليد موسسه بوستان كتاب قم، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين كتاب خاطرات يکي از گروگان‌هاي واقعه گروگانگيري منطقه «تاسوکي» است كه سه سال قبل رخ داد.

    وي افزود: در شامگاه بيست‌ و پنجم اسفندماه 1384 در 90 کيلومتري زابل در ريگ‌زاري به نام «تاسوکي» كه ارتفاع آن از سطح دريا ??? متر و آب و هواي آن گرم و خشک است، واقعه تروريستي دلخراشي رخ داد که در آن 22 نفر از مسافران عبوري توسط عده‌اي از اشرار به شهادت رسيدند.

    حجت‌الاسلام والمسلمين اشرفي با اشاره به مطالب موجود در اين اثر گفت: تروريست‌ها كه لباس نيروي انتظامي به تن داشتند و ايست بازرسي ساختگي برقرار کرده بودند، همچنين هفت نفر را مجروح و هفت نفر ديگر را گروگان گرفتند كه شش نفر از آنها به تدريج و طي 200 روز آزاد شدند.

    وي تصريح كرد: اين نوشتار، وقايع رخ‌داده را از زبان يكي از افرادي كه گروگان‌ گرفته شده بود، نقل مي‌كند.

    گفتني است، در ميان شهدا، مجروحان و گروگان‌ها، عده‌اي از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌هاي ايثارگران نيز حضور داشتند.

    چاپ اول كتاب «تاسوکي» در شمارگان 1500 نسخه، 328 صفحه، قطع رقعي و جلد شوميز به زودي راهي بازار كتاب مي‌شود.

    به نامش و به يادش

    سلام

    خيلي عالي بود

    واقعا ممنون

    بعضي از جووناي مارو دارن اونجا سلاخي ميكنن

    يا علي