• وبلاگ : :: هامون و تفتان
  • يادداشت : وقتى دنياطلبان، اصولگرا و طرفدار ولايت ميشوند!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 20 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + يک دوست 
    جناب آقاي دکتر نورا مستقيما از طرف دفتر مقام معظم رهبري مسئوليت داشتند که آن جملات را جهت اولتيماتوم به دولت بيان کنند. توصيه مي کنم قدري در نوشته هاي خودتان دقت کنيد.
    پاسخ

    احتمالا منظورتون از دفتر رهبرى، همون آقاى ناطق نورى باشه كه همدست با هاشمى و جاسبيه؟! .. و گرنه از خود نورا بپرس تو اين 4 سال چندبار راهش دادن به دفتر رهبرى؟!
    + ضيا 
    سلام. چرا خودت رو به خريت زدي. آقاي احمدي نژاد سيزده روز با رهبري قهر کرد و سر کار نرفت. مشائي لولو هست؟
    بقائي لولو هست؟ رحيمي؟ همه اطرافيان رئيس جمهور شدن لولو. کمال همنشين روي احمدي نژاد اثر گذاشته.
    چطور توقع داريد حرف شما رو باور کنم؟
    پاسخ

    سلام داش ضيا .. از هيچكس هيچ توقعى‌ندارم .. تو هم فحش بده راحت باش .. موضعم در نوشته‌ها و مطالب وبلاگ و پيامرسان به خوبى روشنه
    + سياسر 
    حق داري بسوزي. من هم ميشنيدم که بعد از حرف هاي نورا تو مجلس شعار مرگ بر منافق به عشقم ميدن به نورا ميگفتم احمق بي سواد. حمايت از مشايي ديوانه ات کرده.
    پاسخ

    جناب سياسر، عشقم رهبرى و ولايته نه لولويى مثل مشايى و حرفم از چهره نفاق‌گونه افرادى مثل نورا بود كه برخلاف دستور رهبرى مبنى بر حفظ آرامش و دامن نزدن به مسائل، بخاطر كينه‌اى كه از مقابله دولت با خاندان و قبيله زر و زور و تزوير داره، عقده‌گشايى ميكنه .. اينش به كنار .. چرا همچين كسى كه عملكردش نشون داده اعتقاد درست حسابى به رهبرى نداره، ظاهرسازى ميكنه و دم از ولايت و رهبرى ميزنه
    + ضيا 
    قبلا حق رو به شما مي دادم. اما حالا به نورا. اگر واقعا همچين جلسه اي بوده و کسي از روحانيون به قول شما در دهن نورا نزده شما چطور اجازه چنين جسارتي به خودتون ميدين؟ هرچند مطمئن هستم اين حرف شما از ناراحتي صحبت هاي افشاگرانه ي نورا برعليه مشائي است. پس به وبلاگ زاهدان پرس حق ميدم که شما رو منافق و طرفدار مشايي ناميده. در ضمن از آدم ولايتمدار اين چنين توهين هائي رو شنيدن معني نداره پس بايد در ولايتمداري شما شک کرد. کي ديديد رهبر معظم انقلاب به کسي توهين کند؟
    پاسخ

    از لطفتون ممنونم آقاضيا .. اگر مطالبم رو ديده باشين قبلاً با اينكه نورا رو بخاطر سابقه و عملكرد خودش و اطرافيانش قبول نداشتم، اما موضعى هم عليه‌اش نداشتم اما بعد از اون قضيه دانشگاه آزاد و طرح خائنانه برخى از نمايندگان از جمله آقاى نورا در مورد غارت اموال بيت‌المال و حتى اصرار بر حرفشون بعد از دستور رهبرى، يادداشتهاى انتقادى نوشته‌ام كه تو لينكها هست. برداشت اشتباه شما و بعضى از دوستان رو هم در يادداشت ديگه‌اى جواب ميدم كه اصلا حرفم رو انتقاد از لولويى به اسم مشايى يا هر آدم منحرف ديگه‌اى نيست سخن از چهره نفاق‌گونه است.
    + برادر 
    سلام برادر. زدي تو جاده خاکي. يک خورده بصيرت به خرج بده. با اين مطلبي که نوشتي من هم نوشته وبلاگ هايي که شما رو منافق و طرفدار مشايي معرفي کردن رو باور مي کنم.
    پاسخ

    سلام برادر .. اگر مطلب رو دوباره بخونى سخن اصليم از چهره نفاق‌گونه افرادى مثل نوراست و نه دفاع از لولوى به اسم مشايى يا هر منحرف ديگه‌اى .. مشايى هم براى وابستگان و مزدبگيران قبيله زر و زور و تزوير بهانه است و الا مشكلشان مشايى و امثال او نيستند. در يادداشت ديگه‌اى در اين مورد خواهم نوشت.از منافق ناميده شدن هم باكى نيست .. بذاريد دلشون با همين نسبتها خوش باشه
    + سيستاني 
    شنيده بودم شما هم از دار و دسته منافقين و مشايي هستيد اما باورم نمي شد. ولايتمداري خودت رو ثابت کردي
    پاسخ

    اگر همه شنيده هات و برداشتات همينجورى باشه، عيب نداره دلخوش باش برادر .. از اين نسبتها باكى نيست!
    + سرباز ولايت 
    جريان انحرافي در درون دولت تلاش مي‌کند برخي استانداران نامه‌اي را امضا کنند...
    واقعا براي شما متاسف هستم. تا کي دشمني با نورا؟ شکست در انتخابات مجلس اينقدر براي شما سخت بوده که هنوز قادر به پذيرشش نيستيد؟ بهتر هست عبور کنيد وگرنه شما هم همانند مشائي و دوستانش مورد خشم ولايتمداران قرار خواهيد گرفت.
    پاسخ

    از چى بايد عبور كنيم جناب سرباز؟ از افشاى چهره‌ها و انديشه‌هاى منافق صفت دشمن شاد كن؟ اگه لولويى به اسم مشايى و منحرف ديگه‌اى مثل اون نداشتيد، چكار مى‌كرديد جناب ولايتمدار؟ دم از ولايت مى‌زنيد لااقل هر از چندى يه سر به سخنان رهبر عزيز بزنيد و صحبتهاى ايشون رو دقيق بخونين
    + محمدرضا 
    آب رو بريز همون جات که ميسوزه.
    پاسخ

    اينم از ادب و سواد حاميان نوراست ديگه
       1   2      >