سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

اشغال فرصتهای شغلی توسط اتباع غیر مجاز

مرصـاد دیدگاه

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: به نظر من باید از این منظر به مسئولیت نگاه کنیم که به هر حال چه بومی چه غیربومی خدمتگزار مردم هستیم.
نارویی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: آنچه نظام از ما به عنوان خدمتگزار مردم می‌خواهد این است که صادقانه و مخلصانه با تمام توان و تجربه در خدمت مردم باشیم و در جهت اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
وی ادامه داد: شهرستان ایرانشهر از سال 65به بعد 54 هزار کیلومتر مربع وسعت داشت و تا کنون سه شهرستان از ایرانشهر جدا شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این شهرستان با حدود 22 هزار کیلومتر مربع وسعت به نظر می رسد هنوز هم استعداد تفکیک شدن داشته باشد.
نارویی اظهار داشت: اتباع غیر مجاز در ایرانشهر مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است و تعدادی که تاکنون شناسایی شده‌اند به 10 هزار نفر می‌رسد.


وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که این افراد در سرانه ی کشور محاسبه نمی شوند ولی در این شهرستان از یارانه‌های دولت و خدمات شهری استفاده می کنند که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
وی همچنین افزود: این افراد بسیاری از فرصت های شغلی شهرستان را اشغال کرده اند و قاچاق اتباع بیگانه هم به شکل معناداری وجود دارد.
فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: دفتر اتباع خارجی در این منطقه به معنای واقعی، مکان مستقلی ندارد و خود فرمانداری این کار را انجام می‌دهد.
وی افزود: کار ساماندهی و برخورد با اتباع خارجی را با هماهنگی با اداره کل اتباع خارجی فرمانداری پوشش می‌دهد.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (1) ، بازدید دیروز: (54) ، کل بازدیدها: (1171891)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ