سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

رهبر ایران در مصر بانفوذتر از مبارک

مرصـاد دیدگاه

ایرنا: «فراج اسماعیل» روزنامه نگار مصری با طرح این موضوع که وی میتواند از دولت کشورش در روزنامه "الدستور" چاپ قاهره انتقاد کند ولی از طرح انتقاد از رهبران ایران منع می شود، گفت: انتقاد از رهبر ایران خط قرمز روزنامه نگاران مصری است و جمهوری اسلامی ایران در مصر از دولت مبارک متنفذتر است.
«فراج اسماعیل» که هفته ای یکبار اقدام به چاپ مقاله در روزنامه الدستور می کند، روز دوشنبه در گفت وگو با روزنامه "المصریون" چاپ قاهره با اعلام این مطلب افزود: اقبال روزنامه نگاران مصری به مواضع ضدصهیونیستی آیت الله خامنه ای شرایط را به گونه‌ای ساخته است که رهبر عالی ایران برخلاف "حسنی مبارک" رییس جمهوری مصر از مصونیت در مطبوعات مصر برخوردار شده است.
اسماعیل با اعلام اینکه مقاله وی که در انتقاد از ایران وبرخی مواضع رهبران این کشور پیش از چاپ حذف شده است، گفت مدیریت الدستور در توجیه لغو انتشار مقاله اش به او گفته است که انتقاد از ایران خط قرمز روزنامه نگاران مسلمان مصری است.
"فراج اسماعیل" در پایان گفت: جای تأسف است که روزنامه نگاران مصری تا این حد ایران را تقدیس می‌کنند واین کشور را بهشت روی زمین می‌دانند که به نیابت از آن ماموریت صدور انقلاب (امام) خمینی را به مصر، برعهده می گیرند.
وى همچنین از ارتباطات دائمى دفتر سردبیر روزنامه الدستور با دفتر سید حسن نصرالله و تحلیل دیدگاههاى وى برافروخته شده است.
گفتنی است "فراج اسماعیل" که در میان روزنامه نگاران مصری به ارتباط با اسرائیل اشتهار دارد علاوه بر نگارش مقالاتی همسو با منافع غرب و رژیم صهیونیستی در برخی جراید مصر ، نگارش فیلمنامه‌های مبتذلی چون "الشقه من حق الزوجه" که به فیلمی مملو از صحنه‌های غیر اخلاقی تبدیل شد را در کارنامه خود ثبت نموده است.

مرتبط:
ـ
البرادعی: کاملا تحت تاثیر شخصیت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفتم


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (126) ، بازدید دیروز: (65) ، کل بازدیدها: (1170737)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ