سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

شرورِ تروریست آدمکش مرتبط با افسر آمریکایى

مرصـاد دیدگاه

رهبر معظم انقلاب در بخشى از سخنان مهم‌شان در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، در مورد ارتباط مستقیم تروریستهاى منطقه با نظامیان آمریکایى چنین فرمودند:
... از اول انقلاب دولت آمریکا - چه رؤساى جمهور جمهورى‏خواهشان، چه رؤساى جمهور دمکراتشان - با نظام جمهورى اسلامى بدرفتارى کرد؛ این چیزى نیست که بر کسى پوشیده باشد. اولین کارى که از طرف امریکائى‏ها انجام گرفت، تحریک مخالفین پراکنده‏ى جمهورى اسلامى و کمک به حرکتهاى تجزیه‏طلب و تروریستى در کشور بود؛ از اول این کار را شروع کردند. در هر نقطه‏اى از نقاط کشور که حرکتهاى تجزیه‏طلب در آنجا زمینه‏اى داشت، انگشت آمریکایى‏ها را ما دیدیم؛ گاهى پول آنها را، و حتّى در مواردى عناصر آمریکائى را ما در آنجا دیدیم؛ این براى مردم ما خسارت زیادى داشت. متأسفانه این کار هنوز هم ادامه دارد. همین شرورهائى که در مناطق مرزى ایران و پاکستان هستند، بعضى از آنها ما شنودهایشان را داریم؛ اینها با عناصر آمریکائى مرتبطند؛ یعنى با بیسیم با آنها حرف میزنند، دستور میگیرند. شرورِ تروریستِ آدمکش مرتبط با افسر آمریکائى در یک کشور همسایه! این هنوز هم متأسفانه ادامه دارد
. ...

* * *

این مطلب را آوردم تا حجت براى مسئولین سیاسى، امنیتى، نظامى و انتظامى در برخورد قاطع با این تروریستهاى محارب و وطن‌فروش و مزدور و حامیان داخلى و خارجى شان ـ از جمله پاکستانى‌ها ـ تمام شده باشد. ضمن اینکه نماینده رهبرى در استان ـ که با عملکرد ضعیف و سازشکارانه‌اش حقیقتاً مایه شرمسارى است ـ هم مخاطب درجه اول چنین سخنانى است!!
البته در
خبرها آمده که بعد از مدتها، نمایندگان همت کرده و سفیر پاکستان را درباره سرنوشت دیپلمات ربوده شده ایرانى در این کشور به مجلس فراخوانده‌اند که این مى‌تواند شروع خوبى باشد.
واگذارى قرارگاه رسول اکرم(ص) به سپاه پاسداران هم نویددهنده برخورد جدى و ریشه‌کن‌کردن جرثومه‌هاى فساد و ناامنى در منطقه خواهد بود. چون نیروى انتظامى که توان و اراده و عرضه تأمین امنیت براى نیروهاى خودش را هم نداشت تا چه رسد به مردم، اگر نگوییم با فساد گسترده مأمورانش خود یکى از عوامل ناامنى بوده و هست!!!
به امید عزت و افتخار مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان


کلمات کلیدی: بلوچ، سیستان، بلوچستان، ناجا، تروریست، رهبر انقلاب، پاکستان، مجلس، آمریکا، سپاه، امنیت

?بازدید امروز: (27) ، بازدید دیروز: (146) ، کل بازدیدها: (1170573)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ