سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

سپاه براى مقابله با دشمن به شرق کشور میرود

مرصـاد دیدگاه

سردار اسدى: سپاه براى مقابله با برنامه‌هاى درازمدت دشمن به شرق کشور مى‌رود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: حضور سپاه پاسداران در مناطق شرقی کشور به دلیل آن است که دشمن در این مناطق در حال برنامه‌ریزی هست و اگر دیر بجنبیم مشکلات زیادی را برای ما به وجود خواهد آورد.
سردار محمدجعفر اسدی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در خصوص مأموریت جدید سپاه در شرق و جنوب شرق کشور اظهار داشت: کنترل مرزها همچنان در دست نیروی انتظامی است و خواهد بود و قرارگاه رسول اکرم(ص) نیز همچنان وظیفه پشتیبانی از مرزداران نیروی انتظامی را برعهده خواهد داشت.
اسدی افزود: با این حال به دلیل وجود برخی مسایل در این منطقه، سپاه پاسداران ماموریت مقابله با‌ آنها را در شرق و جنوب شرق کشور عهده‌دار شده است.
وی تهدیدات روبروی نظام جمهوری اسلامی را شامل سه دسته: سخت، نیمه سخت و نرم عنوان کرد و گفت: امروز در برخی مناطق کشور، علی‌رغم کوهستانی و دوردست بودن، با قرار دادن یک دستگاه کوچک می‌توان فهمید که دشمن آنجا حضور دارد در حالی که هنوز حتی جاده نیز در آن مناطق وجود ندارد و این‌ها مسئله کمی نیست و نباید دست کم گرفته شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه از رسانه‌ها خواست برخی اشرار و دشمنان خوار و حقیر جمهوری اسلامی ایران را که برای مثال در مناطق کوچکی از ایران مشکلاتی بوجود آورده‌اند، بزرگ نکنند و افزود: ما امروز با یک سری دسیسه‌ها از طرف دشمنان اصلی خود یعنی قدرتهای فاسد روبرو هستیم که باید در فکر مقابله با آنها باشیم و برخی افراد، مزدورهای کوچکی هستند که نیازی به این حرف‌ها ندارند.
اسدی ادامه داد: حضور سپاه در مناطق شرقی به دلیل این نیست که مثلا خدای ناکرده هموطنان اهل سنت یا بلوچ ما مشکلی داشته باشند چراکه آنها همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، بلکه دشمنان کشور در این مناطق در حال برنامه‌ریزی هستند و اگر دیر بجنبیم مشکلات زیادی را از طریق ایادی و رسانه‌های خود برای ما به وجود می‌آورند و مشکلات ما با وجود این کشورهای جنایتکار ریشه کن نخواهد شد.
معاون فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تمام قرارگاه‌های مختلف زیر نظر نیروی زمینی سپاه عمل می‌کنند، گفت: قرارگاه قدس نیز یکی از 10 قرارگاه تحت تابعیت نیروی زمینی سپاه است و بى‌شک این نیرو برنامه‌هایی در این رابطه دارد که در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهد شد
.
منبع: سپاه نیوز 


کلمات کلیدی: سیستان، بلوچستان، شیعه، سنی، ایران، تروریست، سپاه، جنوب شرق، دشمن، مرزهاى شرقی

?بازدید امروز: (38) ، بازدید دیروز: (63) ، کل بازدیدها: (1171748)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ