سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

از خدا خواسته ام سیستان و بلوچستان محل شهادتم شود

مرصـاد دیدگاه

شهید سردار نورعلى شوشتری (سردار شهید در جنایت تروریستى بلوچستان) به صراحت قبل از شهادت در جمع نزدیکان و همرزمان خود گفته بود‌: از خداوند خواسته‌ام اینجا (سیستان و بلوچستان) را محل شهادتم قرار دهد. دلم گواهی می‌دهد که خداوند آرزوی مرا برآورده خواهد ساخت و این منطقه را محل شهادتم قرار می‌دهد.
وی افزوده است: بعد از شهادت احمد کاظمی و دیگر یاران هم‌رزمم که خاطرات 8 سال دفاع مقدس را همواره در ذهن من ماندگار و جاودان کرده بود احساس تنهایی می‌کنم.
در بخش دیگری از سخنان این سردار شهید آمده است: اکنون دیگر تاب و تحمل دنیای مادی برایم بسیار سخت و دشوار شده است و هر لحظه انتظار دارم تا خداوند مرا نیز در جمع شهدا بپذیرد.
شهید شوشتری در پایان چنین اظهار داشته است:
امیدوارم خداوند با شهادت من در این منطقه، مشکلات و معضلات مردم این استان را برطر‌ف‌ کند.   (منبع: خبرگزاری فارس)

* * *

عامل این جنایت انتحارى وحشیانه که منجر به شهادت جمعى از فرماندهان سپاه، تعدادى از سران طوایف بلوچ و جمع زیادى از مردم عادى شد، تحصیل‌کرده حوزه‌هاى علمیه اهل سنت در سراوان و اسپکه بوده که توسط جماعت تبلیغى وابسته به طالبان و سپاه صحابه به پاکستان مى‌رود و با گروهک تروریستى عبدالمالک ریگوک مرتبط مى‌شود. 

 مطلب طور خبر را با عنوان : «کالبد شکافی جنگ نرم گروهک ریگی بعداز عملیات تروریستی پیشین» حتماً بخوانید
و کامل‏ترین لیست مطالب مرتبط با این جنایت را
اینجا ببینید


کلمات کلیدی: مولوی، بلوچ، سیستان، بلوچستان، وهابی، سنی، تروریست، ایرانشهر، شهادت، سردار شوشترى، سرباز، پیشین، فرماندهان سپاه، سران طوایف، عبدالمالک

?بازدید امروز: (101) ، بازدید دیروز: (80) ، کل بازدیدها: (1172071)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ