سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ایجاد امنیت پایدار, وظیفه مردم و مسئولان

مرصـاد دیدگاه

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح: ایجاد امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان مهمترین وظیفه مردم و مسئولان است.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار دکتر "یحیی صفوی" روز شنبه در جمع مدیران، معتمدان و ریش سفیدان طوایف منطقه سیستان اظهار داشت: تامین رفاه، آسایش، پیشرفت و عدالت در کشور به گونه ای که ایران عزیزمان را به عنوان یک الگوی دولت اسلامی به همه ملت ها نشان دهیم، از وظایف دیگر ملت و مسوولان به شمار می رود.
سرلشکر صفوی بیان کرد: تامین امنیت جنوب شرق کشور به سپاه پاسداران محول شده است و کارشناسانی از دانشگاه امام حسین(ع) و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز به منظور بررسی های کارشناسی به منطقه آمده اند.
وی اظهارامیدواری کرد که ماموریت محوله برای تامین امنیت با همکاری مردم منطقه به نحو احسن انجام شود.
مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان از لحاظ امنیتی مشکلی ندارد و وضعیت ناآرام و تنش آلود کشورهای همسایه باعث شده تا این استان دچار ناامنی شود که باید به این مهم توجه لازم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه امنیت استان سیستان و بلوچستان به امنیت سایر استان ها سرایت می کند، افزود: مرزنشینان در راستای تامین امنیت منطقه وظیفه بزرگی بر عهده دارند.
سرلشکر صفوی از معتمدان و ریش سفیدان طوایف خواست با حمایت همه جانبه خود از مسوولان، روحانیون، علما و نیروهای مسلح به ایجاد امنیت پایدار در منطقه کمک کنند.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه قومیت در اسلام معنا ندارد و همه مسلمانان امت واحده هستند از معتمدان به عنوان نمایندگان مردم خواست با وحدت و انسجام ملی اهداف پلید دشمنان را خنثی کنند.
به گزارش ایرنا، " حسین کیخا" فرماندار زابل نیز در این نشست گزارشی از عملکرد دولت نهم و دهم در منطقه ارائه کرد.
منطقه سیستان شامل شهرستان های زابل، زهک و هیرمند در 200 کیلومتری شمال زاهدان واقع است.


کلمات کلیدی: سیستان و بلوچستان، رهبر انقلاب، سپاه، امنیت، سرلشکر صفوی

?بازدید امروز: (35) ، بازدید دیروز: (146) ، کل بازدیدها: (1170581)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ