سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

تلاش مولوی عبدالحمید برای همنشینی با صهیونیستها

مرصـاد دیدگاه

تلاش مولوی عبدالحمید برای هم‌نشینی با صهیونیست‌ها تاسف‌برانگیز است
امروز جهان اسلام نیازمند وفاق و وحدت و همدلی است و رفتار افرادی مانند
مولوی عبدالحمید قلب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.
به گزارش گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس نویسنده وبلاگ عقاید سیاسی یک ‌دختر ایرانی در پست تازه خود با اشاره به ابراز تاسف مولوی عبدالحمید از عدم شرکت در کنفرانسی که عوامل رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور دارند، به انتقاد از رفتار و گفتار وی پرداخته است.
نویسنده وبلاگ عقاید سیاسی یک ‌دختر ایرانی نوشت: علیرغم این که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان در سالیان گذشته گاهی اوقات با موضع‌گیری علیه اسرائیل وصهیونیست‌ها آنها را محکوم و ازفلسطین دفاع می‌کرد ،لکن طی سه سال اخیربرای حضور در کنفرانس گفتگوی ادیان درقطر که به شرکت خاخام های صهیونیست ودست اندرکاران آشکاروپنهان اسرائیلی برگزارمی شود تلاش های فراوانی از خود نشان می‌دهد.
این کنفرانس توسط علمای سرشناس اهل سنت مانند شیخ یوسف قرضاوی مقیم کشورقطرتحریم شده اما مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ازاین که نتوانسته است برای شرکت درکنفرانس مذکور به قطر مسافرت کند درسایت اینترنتی وابسته به حوزه مکی اظهارتاسف کرده است!
درحالی که برادران و خواهران مسلمانمان در فلسطین و دیگر نقاط جهان بخاطر جنایات وحشیانه صهیونیست ها به خاک و خون کشیده میشوند واقعا این‌چنین میل وافری از سوی وی برای شرکت دریک نشست بدنام و بد سابقه صهیونیستی بسیار تعجب برانگیز است.
امروز جهان اسلام نیازمند وفاق و وحدت و همدلی هرچه بیشتر است و اقداماتی ازین دست قلب مسلمانان را جریحه دار می‌کند.
بسیاری از فعالان سیاسی در سراسر کشورهای اسلامی هم اظهار نظر داشته اند اگر به آرمان فلسطین خدمتی نمی‌کنید آگاه باشید و آگاه باشیم که خیانت هم نکنیم و این زیبنده عالمان حقیقی دین است.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی برای نرفتن به کنفرانس قطر تاسف نخورید تلاش برای نشستن درکنارصهیونیست ها و خاخام ها جای تاسف دارد!

:: حاشیه مرصاد [آهسته بخوانید]: جناب مولوى عبدالحمید رهبر خودخوانده اهل سنت ایران تشریف دارند!! (البته بگذریم که حتى یک مقاله علمى هم از وى ندیده‌ایم تا چه رسد به کتاب و...)
از طرفى هم چون اصالتاً افغانى تشریف دارند و شناسنامه جعلى‌شان در دوره ننگین اصلاحات به ایشان اهدا شده و چند سالى است مورد خدشه قانونى ثبت‌احوال مى‌باشد، گذرنامه‌شان هم توقیف شده است.
لذا هیچ ابایى ندارد که به خاخام‌هاى یهودى هم متوسل شود تا آبرویى براى خودش دست و پا نماید. شما سخت نگیرید سرکار دختر سیاسى!
در همین رابطه بخوانید:
نفوذ رزیم اسرائیل در قلب مسجد مکی توسط مولوی عبدالحمید

کلمات کلیدی: مولوی عبدالحمید، زاهدان، شیعه، سنی، صهیونیسم، مسجد مکی، قطر، مولوی افغانی

?بازدید امروز: (51) ، بازدید دیروز: (63) ، کل بازدیدها: (1171761)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ