سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

همکاری مولوی عبدالحمید با سرویس اطلاعاتی ترکیه

مرصـاد دیدگاه

مولوی عبدالحمید افغانی در نشست سازمان اطلاعات ترکیهدر حالیکه چندی قبل زاهدان پرس طی خبری تحلیلی نوشت که برخی موضع گیری های مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان بازی کردن درپازل سرویس های جاسوسی برخی کشورها می باشد یک سایت خبری از همکاری مولوی عبدالحمید با سرویس اطلاعاتی ترکیه خبر داد.
سایت خبری جنبش سرخ حسینی نوشت:  از مدتی قبل جلساتی تحت عنوان جلسات مذهبی از سوی سرویس های اطلاعاتی ترکیه توسط اداره امنیت جاسوسی آن کشور طراحی و تا کنون چندین مرحله نیز برگزار شده است.
بر همین اساس در این راستا تعداد زیادی از مولوی های اهل سنت ایران (از جمله مسجد مکی زاهدان) در این جلسات شرکت داشته‌اند. در یکی از این جلسات شخص مولوی عبدالحمید نیز حضور داشت است.
در این رابطه مولوی عبدالحمید در تیرماه سال گذشته سفر یک هفته‌ای به کشور ترکیه داشته است، ضمناً داماد و برادرزاده او نیز که مسئول ساخت و ساز مسجد و حوزه علمیه مکی زاهدان می باشند ، طی سفرهایی که به کشورهای منطقه از جمله ترکیه داشته ، با سرویس های اطلاعاتی این کشورها ارتباط برقرار نموده و اطلاعاتی (عکس و فیلم و...) در خصوص اوضاع استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان به آنان تحویل داده اند.
گفتنی است چندی قبل زاهدان پرس نوشت، فعالین سیاسی معتقدند در حالیکه در شرایط حساس منطقه آمریکایی ها بسیاری از منافع آنها به مخاطره افتاده و تلاش می کنند برای جلوگیری از تاثیر گذاری هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا برخی مسائل قومی ومذهبی را در ایران تشدید کنند تا جمهوری اسلامی به خود مشغول شود ؛ سخنان مولوی عبدالحمید در تشدید مسائل مذهبی و قومی در هفته های اخیر در مسجد مکی زاهدان بازی کردن آشکار در پازل سرویس های جاسوسی غربی می باشد.
حمایت های عبدالحمید از جریان فتنه سبز و مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب و تهیه خوراک برای رسانه های همچون رادیو فردا – رسانه سازمان جاسوسی سیا- بی بی سی فارسی و ابسته وزارت امور خارجه انگلیس و مواضع ضد انقلاب وی در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی شائبه خطی دهی مولوی عبدالحمید را از طرف سرویس های جاسوسی غربی و برخی کشورهای عربی در افکار عمومی پررنگ تر کرده است.

گفتنی است در حالیکه چندی قبل اخباری مبنی بر احتمال کمک مالی عربستان سعودی به مسجد مکی در برخی رسانه ها منتشر شده است و با وجود جنایت بی سابقه خاندان آل سعود در بحرین تاکنون مولوی عبدالحمید حاضر به محکوم کردن حکومت دیکتاتور عربستان سعودی نشده است.

پى‌نوشت:
چرا باید جنایات ولى نعمتش را محکوم کند؟!!  بخوانید: ابراز محبت پادشاه وهابیت به مولوی عبدالحمید


کلمات کلیدی: مولوی عبدالحمید، مسجد مکی، سیستان، بلوچستان، شیعه، سنی، ترکیه، وهابیت، پادشاه عربستان، جاسوسی

?بازدید امروز: (45) ، بازدید دیروز: (65) ، کل بازدیدها: (1170656)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ