سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

اتهام نارواى خیانت و شکایت از فریب دهندگان افکار عمومى

مرصـاد دیدگاه

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: ادعای خیانت در آرای مردم که از سوی برخی جریانهای سیاسی مطرح می‌شود، اتهام سنگینی برای ستاد انتخابات است، ما این موضوع را به صورت حقوقی پیگیری و شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن محمد زاده فراهانی» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این ادعای جریانهای سیاسی، تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه بیش از 27 هزار نیروی اجرای این استان را دل شکسته کرده است.
وی تاکید کرد: اکنون دنبال تأیید انتخابات از سوی شورای نگهبان هستیم تا در این صورت به صورت حقوقی از فریب دهندگان افکار عمومی به صورت حقوقی شکایت و مسأله را پیگیری کنیم.
او ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم توهین‌ها به اصحاب زحمتکش و سالم ستاد انتخابات ادامه پیدا کند.
فراهانی سناریوی اعتراض برخی جریان های سیاسی را به سه بخش زمانی "قبل، هنگام و بعد از انتخابات" تقسیم کردو افزود: قبل از انتخابات با توجه به اینکه دولت تمام امکانات را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کرده بود برخی از جریان ها از چند ماه قبل روش‌های نا سالم و خلاف قانون را پیش گرفتند
.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: زاهدان، سیستان، بلوچستان، احمدی نژاد، ریاست جمهوری، انتخابات 88، موسوی، فراهانی، استاندار

آرای تفکیکى انتخابات ریاست جمهوری در استان سیستان و بلوچستان

مرصـاد دیدگاه

از سوی وزات کشور منتشر شد:
نتایج آرا در استان سیستان و بلوچستان به تفکیک شهرستان

آرای تفکیکی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سایر استانها را در سایت خبرگزارى فارس ببینید

همچنین براى اولین بار در تاریخ انتخابات،
آراى نامزدهاى دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک شعب اخذ رأى (صندوق‌ها) منتشر شد
که فایل آمار استان سیستان و بلوچستان را به تفکیک شعبه‌ها مى‌توانید اینجا
و آمار بقیه استانها را هم در در سایت وزارت کشور ببینید


کلمات کلیدی: زاهدان، سیستان، بلوچستان، زابل، احمدی نژاد، ریاست جمهوری، انتخابات 88، کروبی، رضایی، موسوی

امامان جمعه اهل سنت بلوچستان پیروزی احمدى نژاد را تبریک گفتند

مرصـاد دیدگاه

امام جمعه شهرستان‌های سراوان ایرانشهر و نگور چابهار، انتخاب دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور دهمین دوره ریاست جمهوری تبریک گفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امام جمعه اهل سنت سراوان امام جمعه اهل سنت مسجد جامع نور سراوان اظهار داشت: مشارکت گسترده و ماندگار مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی را در تاریخ معاصر که با حضور آگاهانه خود فصلی دیگر از عزت و اقتدار را رقم زدند به محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب تبریک می گوییم.
مولوی عبد‌الصمد ساداتی افزود: انتظار و اعتقاد ما بر این است که که دولت دهم با پشتوانه عظیم مردمی، این حضور پرشور و با شعور مردم با وفا را بیش از پیش ارج نهاد و خواسته‌های اساسی و بحق ملت را در زمینه‌های مختلف جامعه عمل بپوشانند.
وی گفت: این حضور حداکثری در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ملت را برای دستیبای به افق‌های جدید و فتح قله‌های عزت و افتخارات بار دیگر مصمم‌تر شود.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر هم اظهار داشت: بار دیگر مردم مسلمان و همیشه در صحنه کشور ایران حماسه‌ای تاریخی آفریدند و در گوشه‌ای از این حماسه نام مردم وفادار سیستان و بلوچستان و بویژه شهرستان ایرانشهر نیز نقش بسته است.
مولوی عبد‌المصمد کریم‌زایی ضمن تشکر از تمامی مردم اعم از شیعه و سنی در این امر الهی و قدردانی از حضور اکثریتی مردم در پای صندوق‌های رای و رای قاطع به رئیس جمهور منتخب که مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و کشروهای غرب است تمام آحاد مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرد.
وی گفت: از همه می‌خواهیم تا برای آبادانی و پیشرفت شهرمان بکوشند و در کنار هم با شعار واحد ما می‌توانیم به‌منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
امام جمعه شهر نکور چابهار هم ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور حماسی و حداکثری مردم غیور و سرافراز ایران اسلمی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروزی احمدی‌نژاد را در انتخابات تبریک گفت.
مولوی عبدالرحمن عارفی حمایت کامل خود را از احمدی‌نژاد که اسوه عدالت و خدمتگزار صادقانه اعلام داشت و از تمامی اقشار ملت و فهیم سیستان و بلوچستان خواست تا با وحدت، همدلی، همفکری و مشارکت در ساختن ایرانی آباد تلاش کنند
.


کلمات کلیدی: مولوی، اهل سنت، بلوچستان، سنی، احمدی نژاد، ریاست جمهوری، انتخابات 88، ایرانشهر، چابهار، سراوان، نگور

رئیس جمهور منتخب و محترم، رئیس جمهور همه ملت ایران

مرصـاد دیدگاه

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی، حضور تعیین کننده، مقتدرانه، متین و آرامش آفرین ملت بزرگ و هنرمند ایران را در جمعه حماسی 22 خرداد، لطف و رحمت پروردگار حکیم و حادثه ای خیره کننده و بی‌همتا خواندند و با اشاره به تجلی رشد سیاسی، عزم انقلابی و ظرفیت مدنی ملت ایران در انتخابات شورانگیز، زیبا و پرشکوه ریاست جمهوری دهم افزودند: مشارکت بیش از هشتاد درصدی مردم و رأی 24 میلیونی به رئیس جمهور منتخب، یک جشن واقعی است که دشمنان در تلاشند با تحریکات بدخواهانه، شیرینی آن را از کام ملت ایران بزدایند بنابراین آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز باید کاملاً هوشیار باشند و هواداران نامزد منتخب و دیگر نامزدهای محترم از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند.
متن کامل پیام را در سایت دفتر مقام معظم رهبرى بخوانید
.


کلمات کلیدی: اسلام، ایران، احمدی نژاد، رهبر انقلاب، انتخابات88، 22 خرداد، جمهوری اسلامی، ملت

رأى یکپارچه سیستانیها به اصولگرایى

مرصـاد دیدگاه

احمدی نژاد (نماینده جریان اصولگرایى) بیشترین آرای انتخابات در سیستان را کسب کرد
شهرستان زابل: 81درصد، شهرستان زهک: 70درصد، شهرستان هیرمند: 68.2 درصد

ایرنا: فرمانداری زابل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که محمود احمدی نژاد بیشترین آرای انتخابات (81 درصد) در این شهرستان را کسب کرد.
جمع آرای ماخوذه در شهرستان زابل 124 هزار و 950 برگ رای بوده است که در نتیجه آن "محمود احمدی نژاد دارای 101 هزار و 11 رای و "میر حسین موسوی خامنه دارای 21هزار و 799 رای بودند.
براساس این اطلاعیه محسن رضایی میر قائد دارای 861 رای و مهدی کروبی دارای 490 رای بوده است.
بنا بر گزارش ایرنا، همچنین دکتر احمدى‌نژاد،
70 درصد آراى شهرستان زهک و 68.2 شهرستان هیرمند را از آن خود کرد

* * *

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: 76 درصد از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رأی این استان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.
به
گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن محمدزاده فراهانی» روز شنبه و پس از پایان شمارش آرای انتخابات درجمع خبرنگاران اظهار داشت: کل آرای مأخوذه استان 982 هزار و 920 رای است که پنج هزار و 585 رای آن باطله مأخوذه و 977هزار و 335 رأی نیز صحیح اعلام شده است.
او افزود: «میرحسین موسوی» با کسب 525 هزار و 782 رای ، 53.49 درصد آرا را به خود اختصاص داد. «محمود احمدی نژاد» نیز با 432 هزار و 433 رای ، 43.99 درصد آرای ماخوذه استان را کسب کرد. «مهدی کروبی» با 12 هزار و 504 رای معادل  1.27 درصد آرا و «محسن رضایی» نیز با شش هزار و 616 رای 0.6 درصد آرا را بدست آوردند
.

اخبار مرتبط:
ـ گزارش تصویرى از حضور پرشور مردم سیستان وبلوچستان در انتخابات
ـ گزارش ویژه: از هامون تا عمان امروز یکپارچه دریای حضور شد 
 


کلمات کلیدی: زاهدان، سیستان، بلوچستان، زابل، احمدی نژاد، انتخابات 88، هیرمند، زهک

سونامى احمدى نژاد در تهران

مرصـاد دیدگاه

اجتماع بیش از یک میلیون نفر از حامیان مردمى احمدى‌نژاد در مصلى بزرگ تهران

دیروز (دوشنبه 18 خرداد) مصلای پایتخت وعده‏گاه دیدار تهرانی‌ها با رئیس‏جمهورشان بود اما حضور میلیونی و غیر قابل پیش‌بینی دوستداران احمدی‌نژاد سبب شد تا اجتماع میلیونی که در شبستان مصلی و خیابان های اطراف ساعتها به صورت فشرده ایستاده بودند نتوانند با رئیس جمهور دیدار کنند.


به گزارش ثانیه‏نیوز، ، همایش میلیونی حامیان محمود احمدی‌نژاد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) زیبائی‌ها و چشم نگاری‌های کم نظیری داشت که شاید در کمتر اجتماعی بتوان به مثابه آن را دید، نقاط و نکات بی مثالی که در همایش امروز حامیان محمود احمدی‌نژاد مشابه کاندیدای مورد حمایتشان گاهی نیز با درنگی از عدالتخواهی و شور انقلابی همراه بود.
تفاوت بارز برنامه‌ امروز حامیان احمدی‌نژاد در مصلی تهران جلوگیری از اختلاط دختران و پسران در این برنامه بر عکس برنامه‌های کاندیدای رقیب بود که البته گریزی نیز به این موضوع در تکه فیلم به نمایش درآمده در این مراسم نیز زده شد.
شعار قالب حامیان محمود احمدی نژاد در مراسم متوجه مناظره‌ها و پیروزی‌های وی در پس این مناظره بود و البته وقتی که برخی شعار به تندی می‌انجامید مجری برنامه علیرضا جمشیدی ـ که تاریخ‌دانی و وقایع نگاری‌های دینی وی در صدا و سیما شهره است ـ به آرامش می‌انجامید.
مردم تهران با شعارهای خود پاسخ بسیاری از نامزدها را می‏دادند به طوری که  شعار«موسوی دروغ‌گو» بیش از همه شنیده می‏شد.
مردم تهران اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر با حضور میلیونی خود با در دست داشتن تصاویر دکتر احمدی‌نژاد و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران آمده بودند تا امتداد حماسه سفرهای استانی و سفرهای اخیر رئیس‌جمهور به مشهد، اصفهان، تبریز و ارومیه این بار در پایتخت تکرار شود . بیش از 200 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی این حماسه بزرگ را به قلم و تصویر خود کشیدند.خیابان‌های شهید بهشتی، شهید مفتح، خرمشهر و بزرگراههای رسالت و مدرس شاهد حضور پررنگ دوستداران دکتر احمدی‌نژاد بودند که با هر وسیله‌ای خود را به مصلای تهران برسانند.
برنامه مصلای تهران که از ساعت 16 جای سوزن انداختن نداشت بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با اجرای فرزاد جمشیدی مجری خوشنام تلویزیونی که از او به عنوان «مرغ سحر» یاد می‌شود، آغاز شد.
جمشیدی در ابتدای برنامه به معرفی جمعی از چهره‌های سرشناس و محبوب مردم پرداخت که در حمایت از احمدی‌نژاد به مصلى آمده بودند.
* حسین رضازاده (قوی‌ترین مرد جهان): «گفتم دکتر، قوی‌ترین مرد عرصه سیاست است و در مقابل قوی‌ترین مرد عرصه سیاست، هیچ کس نه امریکا، نه اسرائیل، نه هیچ کس دیگر قادر به مقابله نیست. ان‌شاءالله به کمک خداوند و لطف مردم ایران، 22 خرداد با یک یا ابالفضل کار را تمام می‌کنیم.»
* نوبت به معرفی حامیان دیگر احمدی‌نژاد رسید که بر روی سن حضور داشتند.
ـ فرشاد پیوس
(ورزشکار با اخلاق کشور)، محمد مایلی‌کهن (مربی سابق و اسبق تیم ملی فوتبال)، ذاکرین نام آشنای اهل بیت‌(ع): حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری و حاج حسین سازور که با ذکر الله اکبر از این مداحان استقبال شد.
ـ  کارگردان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یعنی مسعود ده نمکی سازنده فیلم اخراجی‌ها و همچنین کارگردان پرمخاطب‌ترین سریال مذهبی یعنی فرج‌الله سلحشور سازنده سریال یوسف پیامبر(ع) که با استقبال شدید مردم روبه‌رو شدند.
* مسعود ده‌نمکی در این همایش در سخنان کوتاهی با بیان این‌که خیلی دوست داشتم اخراجی‌ها3 را قبل از انتخابات می‌ساختم فریاد زد: «همه بدانند اخراجی واقعی غارتگران بیت‌المال هستند. بعد از انتخابات مردم همه‌شان را اخراج می‌کنند.»
* فرج الله سلحشور: برای انتخاب کاندیدای اصلح ببینید، باطل، سرمایه‎سالارها، زالوها طرفدار چه کسی هستند؟ من به عنوان یک هنرمند قرآنی، اعلام کنم من به مالک اشتر علی زمان رأی می‌دهم و بسیاری از هنرمندان سریال حضرت یوسف و هنرمندان متعهد از دکتر حمایت می‌کنند.
* حاج منصور ارضی ذاکر اهل بیت(ع): این همایش بزرگ که قطره‌ای از دریاست، به راستی دشمن را نا امید و امام زمان(عج) را خوشحال کرده است.ما حرفمان با دیگران گفته شده، امروز که اینجا جمع شدیم، فقط می‌خواهیم به آقای احمدی‌نژاد بگوییم راستش را بگوید که دزد کیست؟ من از اول انقلاب به سنم که نگاه می‌کنم، اعمال اینها را زیر نظر داشتم، تفکر اینها اسلام ناب محمدی نبوده و امروز که برملا شده فقط خوشحالم که انتقام امام و رهبری از اینها با سیلی مناظره یکجا گرفته شده.
* حاج محمود کریمی شعر انتخاباتی خود را قرائت کرد که وقتی بیت پایانی‌اش را خواند: «الغرض با غیرت احمد‌نژاد پرده از روی منافق اوفتاد»  جمعیت یکپارچه به شور آمد.
* در ادامه این همایش مادر شهید صیاد شیرازی که با ویلچر به سختی به روی جایگاه آمد در دعایی که با صدای لرزان خود اشک‌های حاضران را درآورد، گفت: خدایا تو را به حق آیه‌های قرآن قسم می‌دهم که انشاءالله احمدی‌نژاد پیروز شود، برای پیروزی حکومت اسلامی.
سپس جمشیدی مجری برنامه از حاضرین اجازه گرفت تا لیستی از خیانت‌های دکتر احمدی‌نژاد را افشا کند:
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: احمدی نژاد، انتخابات 88، تهران، رئیس جمهور، سونامی، مصلی، همایش

چرا احمدى نژاد

مرصـاد دیدگاه

برای دسترسی به هر کدام از منابع و توضیحات آن روی لینک های زیر کلیک کنید:کل بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت نهم

برخی عملکردهای دولت احمدی نژاد

کرامات دولت اصلاحات و کارگزاران

افاضات مصلحانه

عکس های گویا و بدون شرح

پاسخ به برخی شبهات مطرح درباره ی دولت نهم

لینک های مفید خبرگزاری ها و دوستان

وبسایت هایی که مارا لینک کرده اند

::: لوگوهای حمایتی :::

::: پیامک احمدی نژادی! :::

::: مطالب آماده ی انتشار و تکثیر :::


کلمات کلیدی: اسلام، ایران، اصولگرا، انتخابات 88، احمدى نژاد، اصلاحات

افشای گوشه ای از پشت پرده مافیای نفتی

مرصـاد دیدگاه

پول یک قرارداد نفتی 15 سال به جیب یک معاون وزیر نفت می‌رفت که عزلش کردم
احمدی‌نژاد گفت: پس از تحقیقات درباره یکی از قراردادهای نفتی، متوجه شدیم فردی که به یکی از سران کشور وابسته است و 15 سال اکثر قراردادها را به جیب خود ریخته، این قرارداد هم به آن معاون وزارت نفت واگذار شده که او را عزل کردم و امروز همان فرد در رسانه‌ها می‌گوید که سیاست اقتصادی دولت غلط است.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفر استانی به استان تهران طی سخنانی در جمع پرشور و گسترده مردم شهرستان پاکدشت که در ورزشگاه شهید پازوکی حضور یافته بودند با اشاره به ویژگی‌های شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت شهر گل، صداقت، شجاعت، مردانگی و قهرمانی است و دل‌های مردم شما سرشار از ایمان زلال و اراده‌های قوی چون کوه است و اندیشه‌های بلند و همت‌های قوی در مردم عزیز پاکدشت وجود دارد و این دیار، گل شهرستان‌های کشور است.
وی با اشاره به سفر دور اول هیات دولت به این شهرستان گفت: در سفر قبل گفتم که دو نسبت با شما دارم که یکی از آن بچه محل بودن با شما و نسبت بعدی به لطف خداوند خادم و نوکر مردم پاکدشت بودن است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ایران، احمدی نژاد، انتخابات 88، دولت نهم، نفت، فقر

توهین حامیان موسوى و نارضایتی روزافزون دانشجویان ومردم سیستان

مرصـاد دیدگاه

یک سخنرانی ساده نتوانستید برگزار کنید، داعیه مملکت‌داری دارید؟
عدم حضور مسعود پزشکیان نماینده‌ی ستاد میرحسین موسوی در جلسه‌ای که انجمن اسلامی دانشگاه زابل روز گذشته برای سخنرانی وی در این دانشگاه ترتیب داده بود، با واکنش تند این تشکل مواجه شد و انجمن اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: کسانی که ادعای برنامه‌ریزی دارند، وقتی توانایی ترتیب دادن یک سخنرانی ساده را ندارند، چگونه داعیه مملکت‌داری دارند؟
به گزارش رجانیوز، در بیانیه این تشکل دانشجویی آمده است: انجمن اسلامی از بروز اینچنین سهل انگاری هایی که از سوی ستاد آقای موسوی صورت پذیرفته، از همه دانشجویان عزیز معذرت خواسته و اعلام می‌دارد کسانی که دم از برنامه ریزی و برنامه محوری می زنند ولی توانایی به انضمام در آوردن یک سخنرانی ساده را هم ندارند، چگونه میتواند داعیه مملکت‌داری کنند؟
این نارضایتی از ستاد موسوی در میان دانشجویان دانشگاه زابل در حالی رخ داده است که هفته گذشته نیز توهین سهیلا جلودارزاده به مردم سیستان سبب نارضایتی مردم زابل شده بود.
جلودارزاده در مراسم افتتاح ستاد موسوی در زابل با انتقاد شدید از سیاست های اقتصادی دولت نهم و ضمن بی‌خبری از اوضاع سخت مردم سیستان و بخصوص رنج‌های مردم این منطقه در 10 سال خشکسالی‌های اخیر، کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) را صدقه‌خوری دانست و آن را مایه ننگ و عار خواند.
این اظهارات در حالی بیان شد که در سال های اخیر به سبب انواع بلایای طبیعی مردم سیستان و بلوچستان، به‌ویژه کشاورزان و صیادان با همین کمک های کمیته امداد توانسته اند در منطقه بمانند و به دیگر نقاط کشور کوچ نکنند. اما نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان زمانی مضاعف شد که جلودارزاده از سیاستهای اقتصادی عربستان به عنوان یک الگو! یاد کرد. این در حالی است که دولت عربستان نزد مردم سیستان به سبب حمایت مالی از وهابیت در ترویج فرهنگ شیعه کشی به‌شدت منفور است.
به نظر می رسد این توهین‌ها به مردم سیستان واکنشی مشابه به واکنش مردم این منطقه به سخنان ناطق نوری در هنگام کاندیداتوریش در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پی داشته باشد. سخنان آن زمان ناطق نوری درباره مردم سیستان سبب شده بود که مردم این منطقه کمترین رأی را به او بدهند.

اخبار مرتبط:
ـ
محمدرضا خاتمى: ما هم از اینکه توده‌ها و محرومین به احمدی‌نژاد رأی دهند، نگرانیم
ـ ثمره هاشمی: سازندگی دولت چاره ای جز تخریب برای رقبا نگذاشته است
ـ ثمره هاشمی: قطار خدمات‌رسانی دولت نهم حتی باوجود انتخابات متوقف نمی‌شود


کلمات کلیدی: سیستان، وهابی، خاتمی، میرحسین موسوی، اصلاحات، انتخابات88، عربستان، جلودارزاده، شیعه کشی

سران طوایف: دولت نهم کارهای بزرگ و بی نظیری انجام داده است

مرصـاد دیدگاه

در شرایطی که برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درصدد جلب رأی مردم منطقه سیستان و بلوچستان با وعده‌های قومیتی و مذهبی [پست و مقام و ترویج اهل سنت] هستند و در این زمینه حتی اخباری مبنی بر دیدارهای میرحسین موسوی و مهدی کروبی با برخی از چهره‌های [تندرو] استان منتشر شده بود، تعداد کثیری از سران طوایف، ریش سفیدان و معتمدین شیعه و سنی سیستان و ببلوچستان، در جریان سفر سید مجتبی ثمره هاشمی به این استان با وی دیدار و تأکید کردند: نمی‌توانیم خدمات بی‌نظیر دولت نهم در سیستان و بلوچستان را نادیده بگیریم.
به گزارش رجانیوز، اختر محمد کهرازهی از سران و معتمدین طایفه کهرازهی در این جلسه با اشاه به اهمیت مشارکت حداکثری بیان داشت: مردم این استان بارها نشان داده‌اند که در انتخابات حضور حداکثری دارند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره دولت نهم افزود: دولت نهم، دولت کار و تلاش و اهل خدمت است. این دولت اهل نوکری مردم است و باید دست در دست هم دهیم و با همدلی وحدت خود را حفظ کنیم و به این دولت برای خدمت‌رسانی بیشتر کمک کنیم.
کهرازهی تصریح کرد: دولت نهم در استان سیستان و بلوچستان کارهای بزرگ و بی‌نظیری انجام داده است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.
وی افزود: طرحهای بزرگ عمرانی همچون طرح گازرسانی از عسلویه به سیستان و بلوچستان، راه آهن زهدان ـ کرمان، حذف مدارس کپری، مطالعه و اقدام به احداث 30 سد که 29 سد از آن در بلوچستان است، تأسیس دانشگاه های جدید در استان، توجه ویژه به افزایش اسکله چابهار با افزایش ظرفیت از 2میلیون تن به 6میلیون تن، عملیاتی کردن ساخت بزرگراه‌های متعدد و ده‌ها طرح دیگر از جمله خدمات دولت نهم دراین استان است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها گذشت.
این متعمد بلوچ افزود: شجاعت و شهامت دکتر احمدی‌نژاد بی‌نظیر است و این شهامت سبب شده است کارها در این دولت شتاب بسیار خوبی بگیرد.
دادکریم عطایی از معتمدین شهرستان سرباز هم گفت: مردم شهرستان سرباز هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند که آقای احمدی‌نژاد در هوای گرم بالاتر از 50 درجه بالای صفر به شهرستان سرباز آمد و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و رسیدگی کرد.
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور به مناطقی سرکشی کرد که تا آن زمان نه تنها استاندار، بلکه مدیرکل هم به آنجا نرفته بود و این موضوع آن‌قدر برای مردم ما غیرمنتظره بود که نمی‌دانستند گریه کنند یا بخندند.
این معتمد اهل سنت خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات برای پی‌گیری امور با در بسته استاندار و مدیرکل‌ها مواجه می‌شدیم. قبلاً بعضی از طرح‌ها را می‌گفتند توجیه ندارد ولی دولت نهم انجام داد. حالا چگونه می‌توانیم از این‌همه خدمات چشم‌پوشی کنیم.
وی در پایان افزود: عده‌ای که می‌گویند کاری انجام نشده، بیایند و از مردم روستاهای ما بپرسند تا ببینند چقدر کار شده است.
مهندس شه‌بخش از معتمدین طایفه شه‌بخش نیز گفت: اگر با وجدان قضاوت کنیم، خواهیم دید که احمدی‌نژاد در این مدت ریاست جمهوری، کوتاهی نکرده است.
وی خطاب به معتمدین و سران طوایف شیعه و سنی حاضر در جلسه گفت: دکتر احمدی‌نژاد در حال حاضر تجربه زیادی دارد و کارهای بزرگی در دست اقدام دارد که باید همه به او کمک کنیم و پشتیبانش باشیم.
احمدعلی خسروی از معتمدین و استادعلوم سیاسی
دانشگاه های سیستان و بلوچستان نیز گفت: امروز باید به احمدی‌نژاد رأی بدهیم تا تمام محافل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که دشمن مسلمانان چه شیعه و چه سنی هستند، تو دهنی بخورند.
وی افزود: کدام رئیس‌جمهور مسلمان به اندازه آقای احمدی‌نژاد تمام توان و امکانات دولتش را برای مردم غزه که سنی بودند، به کار بست. احمدی‌نژاد امت اسلام را در جهان عزیز کرد و نشان داد که در محافل جهانی اهل ترس و معامله نیست.
خسروی افزود: مردم استان ما حرکت‌های قیم‌مآبانه را نمی‌پذیرند زیرا خود خدمات دولت را به چشم دیده‌اند. امروز دوباره به احمدی‌نژاد رأی می‌دهیم تا رسول الله(ص)، ائمه اطهار(ع) و صاحبه پیامبر و شهداء را شاد کنیم.
ثمره‌هاشمی نیز در این جلسه گفت: 4 سال پیش در میان مردم زمزمه‌ای درباره احمدی‌نژاد مطرح شد، تحت عنوان «مردی از جنس مردم» که این مسئله جای تأمل دارد. احمدی‌نژاد مردی از جنس مردم است و اساس کارش برای رفع محرومیت و اجرای عدالت بوده است.
وی خاطر نشان کرد: چون احمدی‌نژاد مردی از جنس مردم است، بنابراین ستادهای او قلوب مردم است.
ثمره خطاب به تخریب کنندگان دولت گفت: با بلند کردن دست‌ها نمی‌توانند جلوی نور خورشید را بگیرند. امروز ایران عزیزترین ملت‌های جهان است و دولت ما آزاده‌ترین دولت‌هاست و احمدی‌نژاد مردی از جنس مردم است چون بیشترین ارتباط را با مردم دارد


اخبار مرتبط:
1. نگرانی کروبی از توافقات پشت پرده میرحسین با اهل تسنن

2. ثمره در دانشگاه س و ب: دوران جنگ به بعضی از همین آقایان کسی جرأت انتقاد هم نداشت

تصاویر دیدار:

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: بلوچ، زاهدان، سیستان، بلوچستان، شیعه، سنی، زابل، احمدی نژاد، طوایف، ریش سفید، انتخابات88، مردمی، ثمره هاشمی

   1   2      >
?بازدید امروز: (66) ، بازدید دیروز: (80) ، کل بازدیدها: (1172036)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ