سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ان88 ـ تمجید تروریستها از مسئول ستاد میرحسین موسوی!

مرصـاد دیدگاه

برخی وبلاگ‌ها و سایت‌های ضدانقلاب وابسته به وهابیت و گروهک [تروریستى] ریگی از مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان سیاست‌مدار بزرگ!! یاد کردند.
به گزارش رجانیوز، چندی پیش با حضور کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس، مسئول ستاد انتخاباتی موسوی در استان سیستان و بلوچستان که یکی از اعضای افراطی حزب مشارکت است، معرفی شد.
این در حالی هست که وبلاگ‌ها و سایت‏های ضد انقلاب وایسته به وهابیت و گروهک ریگی از او به عنوان "سیاست‌‎مدار بزرگ" یاد کرده‌اند.
وی از چهره‌های تندرو روزنامه‌نگاری است که خاطره تلخ چاپ مطلبی در تمجید از کاریکاتوریستی که با کشیدن کاریکاتور از امام(ره) و تمسخر مبارزان فلسطینی و حزب الله موجب خشم ملت ایران شد، در ذهن مردم شیعه وسنی سیستان و بلوچستان وجود دارد.
مسئول ستاد موسوی در سیستان و بلوچستان، همچنین با چهره‌های تندرو اهل سنت در استان نیز ارتباطات نزدیکی دارد و این مسئله موجب شده پیوند سال‌های قبل وهابیت با دولت اصلاحات، این‌بار در مورد پیوند میرحسین با این گروه انحرافی زنده شود.
وی برای حضور در انتخابات مجلس نیز ثبت نام کرده بود که به علت آنکه در گذشته جز گروهک معروف به «امتی» بوده است، از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

نظرها:
مهدى:
این به اصطلاح سیاستمدار چندسال پیش که رد صلاحیت شده بود در روزنامه‌اش نوشت که برای همیشه از کار سیاسی خداحافظی مى‌کنم. حالاباز سر و کله‌اش پیدا شده .. از موسوی تعجب کردیم که چنین افراد کم تجربه و کم‌سوادی را فقط به‌خاطر داشتن یک روزنامه که هیچ مطلب قابل توجهی هم ندارد به کار گرفته است. اینها فقط دنبال پست و مقام و استفاده برای خود و اطرافیانند و البته مردم هم اینها را خوب میشناسند. امثال این کم‌سوادها هیچ جایگاهی بین مردم باهوش سیستان و بلوچستان ندارند


کلمات کلیدی:

ان88 - اهدافمان را گم کرده ایم!

مرصـاد دیدگاه

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم که به خاطر مواضع آمریکاپسندش حتی اعتراض اصلاح طلبان و بویژه رئیس وقت مجلس (کروبی) را هم برانگیخت ادعا می‌کند: ملت و جوانان ایران دچار بی‌هدفی و بی‌آیندگی شده‌اند!
احمد شیرزاد طی سخنانی در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در اصفهان و به بهانه حمایت از موسوی ادعا کرد: «ما اهدافمان را گم کرده ایم و نمی دانیم به کجا می رویم و در سطح کلان نیز سران، اهدافشان را گم کرده اند.» وی آنگاه در اثبات ادعای خود اضافه کرد: آیا می توان گفت ایران 50سال آینده به چه سمتی می رود؟ حتی نمی توانیم بگوییم در 10سال آینده به کجا می رویم همان طور که 10سال پیش کسی نمی دانست که ما در چنین روزی صاحب چنین دولتی (دولت احمدی نژاد) شویم.» وی همچنین با تخطئه ایستادگی ملت ایران در مقابل امپریالیسم، کشورهای استکباری و امپریالیستی را به عنوان «کشورهای برجسته» که «باید با آنها همراه شد» معرفی کرد.
شیرزاد در مجلس ششم به دروغ ادعا کرده بود بر سر فناوری اتمی 19سال به دنیا دروغ گفته ایم و حالا دم خروس بیرون زده است. دروغ بودن این ادعا البته با بازرسی های ممتد و 5ساله آژانس معلوم شد ما آنچه برای ملت ایران جای تعجب بود همسویی عناصری از این دست با گروهک منافقین و سیا و موساد در پرونده سازی دروغین علیه ملت ایران بود.
10 سال پیش (سال 78) وقتی آقای شیرزاد به خاطر اعتماد مردم، به نمایندگی مجلس ششم انتخاب شده بود اما خود را آماده خیانت به همان مردم می‌کرد حق داشت پیش بینی نکند یک دهه بعد به رأی همین ملت با مجلس و دولتی اصولگرا مواجه می شود ـ همچنان که سیا و موساد پیش بینی موفقیت های امروز ملت ایران را نمی کردند ـ اما طبیعی است که امثال شیرزاد سردرگمی و بی آیندگی خود را نباید به ملت ایران نسبت دهند که همان قصه مورچه و نعلبکی و طوفان است! تنها ذکر این نکته می ماند که به یقین حمایت منافقانه امثال شیرزاد از آقای موسوی، باعث تخریب وی و خدشه در اعتبار نخست وزیر دوران دفاع مقدس می‏شود
.
منبع: خبر ویژه کیهان (8/2/88)


کلمات کلیدی: احمدی نژاد، اصولگرا، انتخابات 88، دوم خرداد، کروبی، اصلاحات، شیرزاد، مجلس ششم

آیت الله نورى همدانى: شجاعت رئیس جمهور ستودنی است

مرصـاد دیدگاه

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برگزاری اجلاس ضد نژاد پرستی دوربان در سوئیس، شجاعت رئیس جمهور ایران را در این اجلاس ستودنی ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح امروز در دیدار با جمعی از افسران ارشد سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم که برای گذراندن دوره تداوم عقیدتی در قم حضور دارند، با اشاره به برگزاری اجلاس دوربان دو در سوئیس، شجاعت احمدی نژاد در این اجلاس را ستودنی ارزیابی کرد.
وی در ادامه افزود: من پی گیر اخبار بودم و دیدم که با همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و سخت‌گیری‌هایی که آمریکا، صهیونیست‌ها و پیروان آنها در جلسه اعمال کردند تا رئیس جمهور کشورمان نتواند صحبت کند، وی با شهامت و شجاعت به ارائه مطلب و بیان واقعیت هولوکاست پرداخت.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که این شجاعت را حضرت امام خمینی‌(ره) به مردم داده است، تصریح کرد: هرکس با هر شغلی که دارد، باید هدفش حفظ انقلاب باشد
.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: صهیونیسم، رئیس جمهور، آیت الله نوری همدانی، دکتر احمدی نژاد، اجلاس ژنو، نژادپرستی

ان88 ـ انتصابات در انتخابات

مرصـاد دیدگاه

از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، دکتر جدید الاسلام به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد جایگزین دکتر نظر دهمرده شد.
جدیدالاسلام در دهه 70 چندین سال ریاست دانشگاه آزاد همدان را بر عهده داشته است که پس از بروز مشکلاتی در سالهای 79 و اقدامات مخالفین وی و نیز چند تحصن و تجمع اعتراضی بعلت مشکلات دانشگاه آزاد، جای خود را به مهندس شه بخش داد. دانشگاه آزاد همدان طی سالهای 78 تا 80 بحرانی‌ترین دوران خود را سپری نمود.
گفتنی است دکتر جدید الاسلام با تقی رخشانی (رئیس ستاد میرحسین موسوی) ارتباط فامیلی دارد.

پى‌نوشت:
1. خبر نشست انتخاباتی در کاخ مرمر را هم بخوانید
2. بنده از دکتر نظر دهمرده شناخت دقیقى ندارم، مسائل انتخابات مجلس را هم در حد رسانه‌اى‌اش شنیدم و دیدم و البته مدافع ایشان هم نیستم. (این رو برا دوستان هم‌استانى گفتم)


کلمات کلیدی: اصلاح طلب، انتخابات 88، میرحسین، دانشگاه آزاد، جاسبی

ان88 ـ میرحسین در دام افراطیون

مرصـاد دیدگاه

برخی اخبار و اطلاعات تأیید شده حکایت از آن دارد که میرحسین موسوی علی‌رغم تظاهر به مرزبندی با طیف‌های تندرو جبهه [موسوم به] اصلاحات، در حال نزدیک شدن به برخی از آنها از جمله سازمان مجاهدین است.
درحالی که موسوی پیش از این دقیقاً با هدف مرزبندی شفاف با لایه‌های رادیکال جبهه دوم خرداد ـ که او چند بار گفته آنها را مسئول اصلی عقیم ماندن پروژه اصلاح طلبی دوم خردادی می‌داند ـ تأکید کرده بود که «اصلاح طلب» نیست، در ایام نوروز به عللی قابل تأمل از نزدیک‌شدن با برخی از افراطی‌ترین گروه های دوم خردادی استقبال کرده و علاوه بر برگزاری یک نشست، دیدارهایی میان خود و آنها برای آینده نیز برنامه ریزی کرده است.
از جمله این دیدارها در روزهای نخست سال جدید در دفتر موسوی و با حضور اعضای شورای سیاسی سازمان مجاهدین صورت گرفته است. در این دیدار که محسن آرمین بدون هیچ اشاره‌ای به محتوای جلسه تاریخ آن را دوم فروردین اعلام کرده مسائل مهمی که نشان دهنده فاصله عمیق میان شعارهای موسوی و تعاملات سیاسی پس پرده اوست مطرح شده و نهایتاً اعضای سازمان درباره حمایت از موسوی به عنوان «مطلوب‌ترین کاندیدای حاضر در صحنه» به توافق رسیده‌اند.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: احمدی نژاد، اصلاح طلب، اصولگرا، انتخابات 88، رئیس جمهور، دوم خرداد، کروبی، میرحسین

ان88 ـ ویروس های ایدز را فراموش کرده اید؟!

مرصـاد دیدگاه

هنوز یک سال از دوم خرداد 76 و شروع به کار دولت هفتم با ریاست خاتمی نگذشته بود که حرکت عجولانه و تخریبی بعضی از گروههای استحاله طلب و تکنوکرات سوار بر اندیشه و وجهه نیروهای ارزشی چپ شروع شد. آنها با انبوه نشریات و مجلات شبه روشنفکرانه خود سعی داشتند به ریشه ها دست اندازی و آنها را قطع یا آفت زده کنند.
در آن موقعیت شرایط و فضای فرهنگی کاملا متاثر از دیدگاههای شبه سکولار و دگر اندیش شده بود و برداشتهای جریانات فرهنگی نو ظهور، در لفافه و در پناه شعار آزادی و دموکراسی خواهی فقط در صدد تشکیک و تغییر در هنجارهای دینی و نظام و انقلاب بودند و از نظر آنها فقط باید پیکره دین و انقلاب به زیر چاقوی بعضی قصابان تازه وارد در عرصه فرهنگی می‌رفت و در حوزههای دیگر و همچنین به ساحت قدسی ایدئولوژی ها و تفکرات غرب نباید به اندازه ذره ای نگاه چپ می شد.
در بحبوحه تکاپوی این جریان و در روزی از روزها، آقای میر حسین موسوى بر حسب وظیفه و از سر سوز به دانشگاه تهران رفتند و در یک سخنرانی تاریخی در میان انبوه دانشجویان به نقد این حرکت و خیز شبه فرهنگی پرداختند و رواج و گسترش این جریانها را بسان ویروس ایدز برای کشور و نظام خطرناک دانستند.
در حالیکه تا آن موقع این جریانات از نام میر حسین به خصوص در انتخابات ها حداکثر سوء استفاده تبلیغاتی را کرده بودند اما به ناگاه و پس از آن سخنرانی همه چیز عوض و دگرگون شد. آنها به میرحسین هجوم برده و انگهای مختلف به وی زدند و دوباره او را از سیاست به گوشه انزوا رهنمون کردند.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ایران، انقلاب، خاتمی، احمدی نژاد، اصلاح طلب، اصولگرا، انتخابات 88، میرحسین موسوی

ان88 _ دستمال کاغذى

مرصـاد دیدگاه

حسین شریعتمداری
روز جمعه (11 بهمن ماه) آقاى سیدمحمد خاتمى رئیس جمهور سابق طى سخنانى به مقایسه دوران اصلاحات و دوران کنونى پرداخته و گفت؛ «امروز وقتى دوران گذشته را با دوران کنونى مقایسه مى‌کنیم از یک سو احساس سرافرازى مى‌کنیم و از سوى دیگر دلمان براى کشور مى‌سوزد»! ایشان درباره یکى از دستاوردهاى دولت اصلاحات که باعث سرافرازى وى بوده است گفت «در گذشته کارى شد که همه دنیا گفتند منافقین تروریست هستند اما امروز چه کرده ایم و چه شده است که نام آنها از لیست تروریست درآمده است؟ آیا این خدمت به خون شهیدان است»؟!
در این باره گفتنى است که؛
1- باید از آقاى خاتمى پرسید آیا کینه توزى آمریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی، تروریست بودن منافقین و ماهیت این گروهک به عنوان یک گروه تروریستى تحت اختیار آمریکا و... هیچکدام در نگاه جنابعالى دلیل قانع کننده اى براى خارج کردن منافقین از لیست گروه هاى تروریست نبوده است که شما در اظهارات خود به جاى آن که آمریکا و متحدانش را محکوم کنید، انگشت اتهام خود را به سوى دولت نهم دراز کرده اید؟! یعنى دشمنى جناب خاتمى با دولت نهم تا این اندازه عمیق است که حاضر است بر تمامى این واقعیات بدیهى چشم بپوشد و میان دولت نهم، آمریکا و منافقین، جانب آمریکا و منافقین را بگیرد؟ و گناه خارج کردن منافقین از لیست تروریست ها را به گردن دولت نهم بیندازد؟!
2- به نظر آقاى خاتمى دولت نهم باید چه مى کرد تا اتحادیه اروپا منافقین را از لیست گروه هاى تروریست خارج نکند؟ بدیهى است دولت نهم باید به اقدامى دست مى زد که خوشایند آمریکا و متحدانش باشد ولى اقدامى که خوشایند دشمنان اسلام و انقلاب و مردم ایران باشد به یقین بر ضد اسلام و انقلاب و مردم ایران خواهد بود آیا غیر از این است؟ بنابراین آیا آقاى خاتمى از این که دولت نهم مصالح اسلام و انقلاب و مردم را پیش پاى آمریکا و متحدانش قربانى نکرده است، ناراحت و عصبانى شده اند؟! اگر غیر از این است بفرمایند و اگر جز این نیست- که نیست و نمى تواند باشد- آیا تعجب آور نیست رئیس جمهور سابق براى خوشامد دشمنان اسلام و انقلاب پیشنهاد قربانى کردن مصالح مردم و وطن خود را مى دهد؟!... به قول مولایمان امام حسین علیه السلام؛ «کونوا احراراً فى دنیاکم».
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: انتخابات، خاتمی، احمدی نژاد، اصلاح طلب، اصولگرا، منافق، تروریست، ریاست جمهوری

<      1   2      
?بازدید امروز: (32) ، بازدید دیروز: (80) ، کل بازدیدها: (1172002)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ