سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

پاکستان باید پاسخگوى جنایت تروریستها باشد

مرصـاد دیدگاه

به نام خداوند متعال

چند سالى است جنوب شرق کشور ـ و بطور خاص سیستان و بلوچستان ـ آماج حملات تروریستهاى جنایتکار شده است و احساس ناامنى را ـ که از خود ناامنى بدتر است ـ براى ساکنین عمدتاً محروم منطقه به ارمغان آورده است.
عوامل مختلفى در بوجود آمدن نسل جدید تروریستهاى بلوچ تأثیرگذار بوده است که فعلاً قصد تحلیل و پرداختن به جزئیات آن را ندارم. اما بصورت گذرا برخى عوامل مهم عبارتند از:
ـ حضور اشغالگران افغانستان (بویژه آمریکاییها و انگلیسیهاى موذى) در نزدیکى مرزهاى کشور و همکارى گسترده آنان با اشرار و قاچاقچیان
ـ ضعف و ناتوانى حکومتهاى پاکستان و افغانستان در کنترل مناطق مرزى و نیز همکارى اطلاعات ارتش پاکستان با طالبان و تروریستها
ـ رشد تفکرات تکفیرى شبه وهابى در بلوچستان که عمدتاً ناشى از سم پراکنى جماعت تبلیغى وابسته به پاکستان و عربستان مى‌باشد و نیز ترویج تفکرات ضد شیعى در برخى مدارس باصطلاح دینى بلوچستان بخصوص مسجد مکى زاهدان توسط اساتید تحصیلکرده در عربستان و پاکستان.
ـ تحریک عواطف قومى و مذهبى بلوچها و بدبین کردن آنها نسبت به تشیع، اقوام غیر بلوچ و عملکرد نظام اسلامى، توسط برخى افرادى که پس از 8 سال رشد بادکنکى مقام و موقعیت اعطایىِ سیاست‌پیشگان افتاده در زباله‌دان تاریخ را از دست داده بودند!
ـ ضعف، ناتوانى و ناهماهنگى نیروهاى امنیتى، نظامى و انتظامى منطقه بخصوص آلودگى گسترده نیروهاى انتظامى به رشوه و...
ـ عدم روشنگرى ملاها و مولویهاى اهل سنت نسبت به نتایج زیانبار دنیوى و آخرتى قاچاق و توزیع مواد مخدر و عدم بیان حکم اسلام در مورد چنین کار پلیدى! بلکه برعکس مباح شمردن آن توسط برخى مولویهایى که متأسفانه خودشان هم در این خرید و فروشها سهم دارند!!

حالا این خبر را بخوانید:
اطلاع ارتش پاکستان از کمین تروریست‌ها به مأموران ایرانی
منابع غیر رسمی نزدیک به سرویس اطلاعاتی افغانستان از اطلاع برخی فرماندهان ارتش پاکستان از کمین تروریست‌ها به مأموران ایرانی در دو هفته قبل که به شهادت دوازده مأمور جان بر کف انتظامی منجر شد، خبر می‌دهند.
به گزارش خبرنگار «آینده»، سرویس اطلاعاتی افغانستان که در دو سال گذشته تلاش گسترده‌ای برای کشف ارتباط ارتش پاکستان و سازمان اطلاعاتی این کشور (ISI) با گروه‌های تروریست و طالبان داشته، در تحقیقات مربوط به فعالیت گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان، این موضوع را کشف کرده است.
بنا بر اطلاعات به دست آمده توسط عوامل اطلاعاتی افغانستان، تروریست‌ها از خاک پاکستان و با هماهنگی مأموران مرزی این کشور، وارد خاک ایران شده و به مأموران ایرانی کمین زده‌اند.
بخشی از عوامل اطلاعاتی نظامی پاکستان که به شدت به دنبال ایجاد بحران در روابط پاکستان با کشورهای همسایه هستند، با اوج گرفتن تنش میان دهلی نو و اسلام‌آباد بر اثر عملیات تروریستی در دهلی نو در پاییز گذشته‌، اکنون وارد پروژه اقدامات تروریستی علیه ایران شدند.
عدم قاطعیت «زرداری»، نخست‌وزیر پاکستان، در برخورد با این عوامل، علاوه بر آن‌که موجب نارضایتی شدید همسایگان پاکستان شده است، زمینه‌های تزلزل دولت و کودتای نظامیان علیه وی همانند حوادث ده‌ها سال پیش در پاکستان را فراهم می‌کند.
گفتنی است، ارایه اطلاعات دقیق از ارتباطات ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان با گروه‌های تروریستی القاعده و طالبان که بخشی از آن توسط عوامل اطلاعاتی خارجی جمع‌آوری شده بود، موجب موضع‌گیری شدید کاخ سفید علیه دولت پاکستان در سال گذشته شد.

این خبرها را هم ببینید:
ـ ربودن دیپلمات ایران در پاکستان
ـ پیکر چهار شهید نیروی انتظامی در زاهدان تشییع شد
ـ مسلمانان شیعه و سنی زاهدان خواستار برخورد قاطع پاکستان با اشرار شدند
ـ حمله به سفارت ایران در پاکستان اقدامی تروریستی است
ـ انتقاد شدید آیت الله مکارم شیرازی از وزارت امور خارجه و رسانه ملی

به نظر شما آیا احضار سفیر و یا اعتراض دیپلماتیک به سفارت پاکستان کافى است؟
تا کى بپذیریم که کشور همسایه ما عامل بیشتر ناامنیها، ترورها و ترانزیت مواد مخدر از استان ما باشد؟!
روى این تصویر کلیک کنید تا محدوده وسیع لانه جاسوسى (کنسولگرى) پاکستان را در مرکز شهر زاهدان ببینید. جایى که هماهنگ کننده عوامل سفارت انگلیس و برخى تندروهاى حامى اشرار، قاچاقچیان و تروریستها هم هست!
صبر و بردبارى مردم هم حدّى دارد. اعتراض و تجمع جلوى این لانه به اندازه کافى شده و منتظر نتیجه آن از طرف پاکستان هستیم و الا همانگونه که پیشاور براى دیپلماتهاى ما امن نیست، زاهدان هم براى دیپلماتها و تجار پاکستانى امن نخواهد ماند!

مرصاد


کلمات کلیدی: ترور، بلوچ، زاهدان، سیستان، بلوچستان، تروریست، پاکستان، جاسوس، انگلیس، سفارت، کنسولگری، مرز، ناامنی

حرکت مذبوحانه گروهک تروریستى

مرصـاد دیدگاه

گروهک ملحد جندالشیطان در روزهای ابتدایی تشکیل با حمایت همه‌جانبه رسانه‌های فرنگ نشین ماهواره‌ای و اینترنتی مواجه شد و کلی قند توی دلشان آب شد که: عجبا ما دیگه کی هستیم! در زاهدان کاه هم جلوی ما نمیریزند و اون وقت اینهمه طرفدار رسانه‌ای داریم! اما کم کم با توحشی که این گروه از خود نشان داد ، حمایت آنها را هم رفته رفته از دست داد و در این اواخر حسابی تنها شد. البته مبارزه در تمام دنیا وجود دارد و هر مبارزه ای هم طرفدارانی دارد اما وحشی گری و خشونت در بین گروههای مختلف جایگاهی ندارد بجز القاعده و طالبان ..
عبدالمالک شدیداً به تغذیه رسانه ای نیاز دارد و به همین خاطر باید دست به کاری میزد که خبر اول جهان بشود و بهترینش هم همین عملیات انتحاری است اما چند اشتباه مرتکب شد:
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

فتنه ترور

مرصـاد دیدگاه

هفته قبل مولوى على دهوارى (یکى از مولوی‌هاى اهل سنت در سراوان) به دست چند نفر موتورسوار ترور و کشته شد.
هرچند قاتلین این مولوى هنوز بصورت قطعى و رسمى شناسایى و اعلام نشده‌اند، اما با توجه به عکس‌العمل سریع تروریستهاى بلوچ و حامیان وبلاگ‌نویس داخلى‌شان در متهم کردن نظام، در اینکه این مولوى قربانى انتقام طایفه‌اى و بهانه جهت فتنه‌انگیزى مذهبى برخى وابستگان مستقیم و غیر مستقیم به سرویسهاى جاسوسى بیگانه شده هیچ تردیدى نیست.
مولوى دهوارى هر چند از نظر اعتقادى صد درصد سلفى بود و خیلى از عقائد وهابیون را پذیرفته و به آن معتقد بود، ولى در بیان اعتقادش صادق بود و مانند برخى اهالى مسجد مکى و حاشیه‌نشینان آن نفاق‌پیشه نبود.
اصولاً با مولویهاى سنتى میانه خوبى نداشت و چون فردى مستقل وغیروابسته بود، مخصوصاً با مولوى عبدالحمید (که تلاش کرده و مى‌کند همه مولویها از او اطاعت کنند) اختلاف جدى داشت.
بى‌دلیل هم نیست که عبدالحمید در پیام تسلیتش گفته بود: «ممکن است در این حادثه دست دشمن در کار باشد!» یعنى ممکن هم هست کار خودمان (عبدالحمید) باشد که خواسته‌ایم درس عبرتى به آنان که نمى‌خواهند مطیع ما باشند بدهیم! این احتمال وقتى تقویت مى‌شود که روز قبل از ترور نماینده رهبرى در امور اهل سنت جلسه بسیار خوبى را با مولویها و مدیران مدارس اهل سنت سراوان در مورد فوائد و آثار مثبت مصوبه قانونى شوراى عالى انقلاب فرهنگى برگزار مى‌کند و مولوى دهوارى هم موضع‌گیرى بسیار خوبى داشته است. اما مولوی عبدالحمید ماههاست علیه این قانون طغیان کرده بود و با جوسازى و مصاحبه و خطبه و تهدید سعى داشت نظر خود و نوچه‌هاى پیرامونى‌اش را نظر همه علما و استادان اهل سنت قلمداد کند! و به شدت هم تلاش داشت گردهمایى سراوان را بهم بریزد یا تضعیفش کند!!
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ترور، مولوی، مولوی دهواری، سلفی، اهل سنت، بلوچ، سروان، مولوی عبدالحمید، مسجد مکی، زاهدان، سیستان، بلوچستان، وهابی

پیوند اشغالگران با قاچاقچیان مرزی

مرصـاد دیدگاه

یک مقام وزارت کشور بودجه اختصاص یافته برای تامین امنیت مرزها در کشور را ناکافی خواند و با اشاره به حمایت مستقیم اشغالگران کشورهای همسایه از قاچاقچیان، برنامه انسداد الکترونیکی مرزها را نیازمند پوشاندن خلأهای موجود و انجام پروژه‌های عمرانی و راهسازی ذکر کرد.

یک مقام مطلع در وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتشار تصاویر اخیری که درباره قاچاق سوخت و کالا از برخی مفرهای مرزی شرقی کشور از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد توضیحاتی ارائه نمود.

وی با بیان اینکه اخیرا قاچاقچیان به صورت گروهی اقدام به قاچاق سوخت و کالا می کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه مرزهای کشور در اختیار وزارت کشور است اولویتهای گسترده ای را برای ایجاد امنیت و جلوگیری از قاچاق سوخت و کالا در مرزهای کشور به خصوص برای مرزهای شرقی صورت گرفته است اما با توجه به اینکه ما 2 هزار کیلومتر مرز شرقی با دو کشور بی ثبات داریم، کار کنترل مرزهای شرقی به مراتب سخت تر از سایر مرزهای کشور است.

این مقام مطلع با بیان اینکه مرزهای بین دو کشور باید از هر دو سوی آن توسط دو کشورهای همسایه کنترل شود، تصریح کرد: کشور ما در ایجاد امنیت و بکارگیری امکانات گوناگون برای جلوگیری از انجام قاچاق عملکرد خوبی بویژه در مرزهای شرقی داشته است، اما متاسفانه کشورهای هم مرزما در شرق کشور به خاطر مسائل داخلی نه تنها از طرف دیگر مرز آن را نمی بندند، بلکه بعضا شاهد حمایت های اشغالگران آن کشورها و قاچاقچیان در قاچاق سیستم های ارتباطی ، اسلحه ، خودرو و مواد مخدر هستیم.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

زخمى شدن عبدالمالک جانى

مرصـاد دیدگاه

عبدالمالک ریگی به شدت زخمی شد
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خبر زخمی شدن عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک جندالله و هشت تن از سرکردگان این گروهک را تائید کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزارى مهر گفت: طی درگیریهای شب و روز گذشته در دو منطقه کرمان و منطقه مرزی "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با ایران هشت تن از سران اصلی گروهک جندالله کشته شدند و عبدالمالک ریگی سرکرده این گروهک نیز در اثر این درگیریها به شدت زخمی شده است.

در همین حال، یک مقام ارشد نیروی انتظامی در گفتگو با مهر گفت: با توجه به مخفی بودن عبدالمالک ریگی در کشور پاکستان موضوع زخمی شدن وی همچنان در دست بررسی است. این مقام ارشد نیروی انتظامی در رابطه با تکذیب این خبر از سوی برخی منابع گفت: اعلام هرگونه نظر قطعی درباره این خبر، تنها پس از اتمام تحقیقات پلیس امکان پذیر است.
این درحالى است که شبکه تلویزیونی سما که در کویته پاکستان فعالیت می‌کند نیز با اعلام این خبر از زخمی شدن سرکرده این گروهک و به هلاکت رسیدن چهار فرمانده ارشد گروهک جندالله در درگیریهای روز گذشته در نقطه مرزی مشترک با پاکستان خبر داد.
به گزارش این شبکه تلویزیونی عبدالمالک ریگی در درگیریهای روز گذشته نیروهای نظامی ایران با این گروهک در منطقه "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با شهر زاهدان ایران به شدت زخمی شده و "احمد بلوچ" و سه نفر دیگر از فرماندهان این گروهگ تروریستی نیز در این درگیری کشته شدند.


کلمات کلیدی:

قاچاق و شرارت طالبان و افراطیها، مشکلات منطقه

مرصـاد دیدگاه

دکتر شهریاری

نماینده‌ی مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: شرارت‌های ایجادشده از سوی گروه‌های افراطی و قاچاق مواد مخدر و اسلحه از مشکلات منطقه‌ای مرزی همچون استان سیستان و بلوچستان است.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که مرز هم می‌تواند نعمت باشد و هم نقمت، هم فرصت باشد و هم تهدید، گفت: متأسفانه استان ما با دو کشور مسأله‌داری که هیچ حاکمیتی در آن نیست و از نظر فرهنگی، بهداشتی و اقتصادی مسایل عمده‌ای دارد و هر دو کشور تحت سیطره آمریکا هستند، هم‌مرز است.
وی با بیان این‌که مردم این استان همیشه مشکلات این هم‌مرزی را تحمل کرده‌اند، افزود: قاچاق مواد مخدر و اسلحه و شرارت‌هایی که از طرف گروه‌های طالبانی و افراطی‌ها بوجود می‌آید، از جمله مشکلات این منطقه است.
وی معتقد است که بر این اساس جای امیدواری وجود ندارد که در این منطقه مرزهای ما، باعث فرصت برای مردم استان و کشور شود.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

کشتن مولویها، مأموریت جدید سازمان جاسوسِ انگلیس

مرصـاد دیدگاه

گروهک تروریستى موسوم به جندالله (و در حقیقت سربازان شیطان) از طرف سازمان جاسوسى انگلیس، مأمور ترور برخى شخصیتهاى سنى مذهب (از جمله مولوى عبدالحمید، امام جمعه و ملاى یکى از مساجد اهل سنت زاهدان) شد!!

سرکرده این گروهک (عبدالمالک جانى) که خود دست پخت حوزه‌هاى علمیه و جماعت تبلیغى تحت امر مسجد مکى به امارت و سلطنت مولوى عبدالحمید اسماعیل‌زهى بوده و هنوز هم با این مسجد و مدرسه در ارتباط است، پس از جنایت تاسوکى، دارزین، زاهدان و ده‌ها جنایت ریز و درشت دیگر، مدتى قبل به مدت 23 روز از طرف سازمان جاسوسى انگلیس (MI6) به انگلیس برده شده و آموزشهاى ویژه ترور، آدم‌ربایى و حفاظت به وى داده شد بطورى که پس از آن، غذاى هیچکسى را نمى‌خورد، همیشه با دستکش به دوستانش دست مى‌دهد و هیچ دو شبى را در یکجا نمى‌خوابد!! (لابد اینها همه نشان شجاعت این موجود پست و حقیره که در بیغوله‌هاى کوهستانى پاکستان و فقط به کمک سازمانهاى جاسوسى سیا و انگلیس تا کنون جان سالم بدر برده است و برخى توله‌هاى حقیرتر از او، این جانى را امیر جنبش مقاومت مردمى ایران! مى‌نامند)

در قسمتى از اطلاعیه وبلاگى این گروهک مزدور چنین آمده است:
جنبش مقاومت! به اطلاع مردم می رساند که شاخه اطلاعاتی جنبش به اطلاعاتی دست یافته که نشانگر توطئه‌ای از سوی رژیم برای ترور مولانا عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان می‌باشند و رژیم در این توطئه که به صورت دقیق طراحی شده می‌خواهد این ترور را به سوی برخی از ریش سفیدان و مردم منطقه منسوب نماید و بدین صورت درگیری خونینی بین مردم بلوچ آغاز گردد و این امر هوشیاری و درایت علماء، ریش سفیدان، دانشگاهیان و تمام اقشار مردم را می‌طلبد تا با هوشیاری این توطئه شوم را ناکام نموده و نگذارند رژیم پلید آخوندی در توطئه‌های شیطانی و خونبارش موفق گردد.

به قول آقا محمود در وبلاگ سیستان من :
خوب دیگه... بهانه خوبی هست! اول اعلامیه میدهند که رژیم قصد داره مولانا عبدالحمید را ترور کنه و آهای..... علما هوشیار باشید، و بعد............................ چند روز که گذشت این مولوی بخت برگشته رو ترور میکنند و میگویند: ما که گفتیم مواظب باشید بفرما عبدالحمید را کشتند و عاملش اطلاعاتی ها هستند. پس نتیجه میگیریم که هدف بعدی مزدوران عبدالمالک ریگی مولوی‌های اهل سنت هست...

یکى نیست به این گروهک جاهل و کودن بگه:
گر واقعاً مولوى عبدالحمید یا هر کس دیگرى کارش در یاغى‌گرى به جایى برسه که نظام اسلامى تصمیم به مجازاتش بگیره، چه احتیاجى به این کارهاى پست و بچه‌گانه داره که ترورش کنن و بعد هم گردن افراد بیگناه بیندازن!
ـ مولوى عبدالحمید (همچون برخى از مولویهاى نوکر و چاکر دور و برش) ، تندرو هست، قبول؛
ـ با وهابیهاى ضد شیعه مرتبطه و از اونها جیره و مواجب مى‌گیره، قبول؛
ـ گزارشهاى سراسر کذب و مظلوم‌نمایانه مى‌سازه و به خورد دوستانش در قطر و عربستان و... میده که «هاى ... نمى‌دانید اهل سنت چه آزارى در این مملکت مى‌کشند»، قبول؛
ـ علیه برخى قوانین نظام اسلامى دست به جوسازى زده و میزنه، قبول؛
ـ به شخصیتهاى اسلامى (در کنفرانسها و همایشهاى داخل و خارج)، یواشکى القاء مى‌کنه که نظام منافق هست و گول وحدت و اینا رو نخورید و اینها همه ضد صحابه و اسلامند و...، قبول؛
و دهها و صدها سخن و حرکت و برنامه در مقابله با نظام و تشیع داشته و داره، همه اینها قبول؛
اما ...

نظام اسلامى مقتدرتر از آن است که وقتى جرم کسى بر اساس قانون مشخص شد و محرز گردید، دست به حرکتهایى بچه‌گانه بزند و بخواهد مخفى‌کارى کند.
مولوى عبدالحمید که سهل است اگر دهها و صدها نفر بالاتر و مشهورتر و پربادتر از او هم باشند، در مقابل قانون یکسانند و مطمئن باشید اگر دست به طغیان و محاربه و یاغى‌گرى بزنند بر بالاى مأذنه همان مسجد مکى یا هر لانه دیگرى ـ که داشته باشند ـ به دار مجازات آویخته خواهند شد.
باور ندارید بروید از خود مولوى بپرسید! خودش خوب این را مى داند! هنوز درد سالها قبل تى‌پا (شتل) روز غائله مکى زاهدان را حس مى‌کند که نظام با رأفت و بزرگوارى از کنار طغیانگرى‌اش گذشت ولى متأسفانه او به درستى پند نگرفت!

مرصاد


کلمات کلیدی:

از جنایت تا حقارت!

مرصـاد دیدگاه

عاملان جنایت هولناک نیکشهر به دام افتادند

در پی وقوع جنایتی هولناک که در روز دوشنبه 22 مهر در خیابان امیرالمومنین شهرستان نیکشهر رخ داد و مادر و دختری به طرز فجیعی در منزلشان به قتل رسیدند، بلافاصله ماموران از طریق سیستم پلیس 110 در همان ساعات اولیه خبر در محل وقوع جنایت حاضر و برای جلوگیری از رعب و وحشت شهروندان نیکشهری، اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند...

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.


لاشه‌هاى متعفن گروهک تروریستى بلوچ (و در واقع لکه ننگ مردم شریف بلوچ)
این لاشه‏های متعفن و کریه منظر همانهایی هستند که راه را بر مردم بى‌گناه در تاسوکی (دشت سیستان) بسته و 23 گل بوستان ولایت را به شهادت رسانده و خانواده‏هایشان را داغدار نمودند. اینها همانانى هستند که دست به آدم‌ربایى و قتل و غارت مى‌زدند و در یادداشت قبلى به جزئیات تار ومار شدن این گروهک تروریستى اشاره‌اى شد.
اکنون خود همچون جهنمیان بر خاک افتاده و اینگونه خوار و زبون شده‌اند. ان‌شاالله به زودی جنازه عبدالمالک جانى را هم به همین صورت ببینیم. علیرغم ضعفها و سستیهاى فراوانى که نیروهاى انتظامى و امنیتى در استان داشته و دارند، در این مورد لازم است دست مریزادى به نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان ـ مخصوصاً سردار حاج بهرام نوروزى ـ بگوییم. خسته نباشید رزمندگان!

عکسهاى این جنایتکاران را هم اینجا ببینید.


کلمات کلیدی:

ضربه‏اى مرگبار بر باند تروریستى مرتبط با دارلخلافه مکى

مرصـاد دیدگاه

به نام خداوند قهار
پس از دستگیرى و بازداشت مولوى احمد نارویى (معاون دارالاماره مسجد مکى)، چند نفر از مسجد مکى براى آقاى شیخ سلیمانى (مسئول دفتر امور اهل سنت) پیغام آوردند! که آنور مرز (یعنى همین دار و دسته گروهک ریگى) تهدید کرده‌اند اگر مولوى احمد آزاد نشود، به ایران حمله مى‌کنیم!
خوب، نیروهاى نظامى و امنیتى آمادگى کامل داشتند که در صورت چنین تحرک احمقانه‌اى، جواب دندان‌شکنى به آنان بدهند ولى آن روزها هوا حسابى طوفانى بود و طبعاً نخاله‌هاى ابرهه توان تحرکى نداشتند؛ البته عرضه کارى را هم نداشتند.
تهدایدات و جوسازیها، دروغگویى‌ها و خطابه‌هاى آتشین مولوى عبدالحمید و دارودسته‌اش در درالخلافه مسجد مکى و بیرون از آن ادامه داشت و تخریب چهاردیوارى موسوم به حوزه علمیه در عظیم‌آباد و صحنه‌سازى زیرکانه فتنه‌انگیزان در هتک حرمت به قرآن هم فرصتى براى این مولویهاى تندرو و نوچه‌هاى سواره و پیاده آنان در این سو و آن سوى مرز فراهم ساخت تا هرچه در توان دارند بکار بگیرند شاید به بهانه مذهبى و عقیدتى هم که شده مردم بلوچ و اهل سنت را تحریک کرده و مجبور به عکس‌العملى در مقابل نظام اسلامى کنند و خود فرصت چانه‌زنى و سهم‌خواهى بیشترى داشته باشند!
که در عمل چنین نشد. چون مردم شریف بلوچ و اهل سنت، بسیار فهیم‌تر از این بوده و هستند که گول چند مولوى تندروى دین و دنیا فروخته را بخورند و بخاطر دنیاى ناکام دیگران، دین و دنیاى خویش را بفروشند.
به همین خاطر، گروهک تروریستى عبدالمالک جانى ـ که از عصبانیت و درماندگى توان فکر و اندیشه‌اى برایش نمانده ـ ناچار به حرکتى شد تا از منظر خودش وجهه‌اى کسب کند و خود را ناجى قوم بلوچ نشان دهد! غافل از اینکه همین مردم بلوچ، هر روز و شب او و همپیمانان و حامیانش را لعن و نفرین مى‌کنند که لکه‌ى ننگى به نام بلوچ، چنین جنایت مى‌کند و خداوند هم آه مظلومان و لعن خیرخواهان را البته اجابت فرموده و مى‌فرماید تا دودمان این عده پست و حقیر و خودفروخته ان‌شاءالله بزودى بر باد داده شود و مردم ـ بلوچ و فارس و سیستانى، شیعه و سنى ـ بتوانند در امنیت و آرامش واقعى با برادرى زندگى کنند.

مرصاد

فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) خبر داد:

هلاکت اعضاى باند تروریستی وابسته به گروهک ریگى

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی قرارگاه عملیاتی رسول اکرم(ص)، بهرام نوروزی اظهار داشت: با یاری خداوند و همکاری مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج) و رزمندگان قرارگاه فتح استان سیستان و بلوچستان، طی سه مرحله عملیات و اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند تروریستی وابسته به گروهک عبدالمالک ریگی که پس از آموزش‌های تروریستی توسط ایادی بیگانه از آن سوی مرز برای خرابکاری وارد کشور شده بودند به هلاکت رسیدند.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

چاخان نامه های گروهک ریگى ادامه دارد

مرصـاد دیدگاه

اگر تنها شاخه‌ای کوچک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش یا بسیج در برابر تروریس های جندالله صف‌آرایی کنند، قطعاً بلایی سر آنان خواهد آمد که درسی ماندگار برای همه تروریستهای دنیا باشد. ریگی که پیشتر علمای اهل سنت را هم تهدید به مرگ کرده بود و گفته بود «هر یک از علمای اهل سنت که مخالف من باشد، دهان او را می شکنم»، بر خلاف ادعای خود، بزرگترین خطر برای تفکر اهل سنت در ایران است.


تروریست وهابی

یک منبع مطلع به خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، تاکید کرد: بیشتر اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی گروهک تروریستی جندالله کذب است.
وی به خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، گفت: گروهک ریگی که اخیراً نامش را به «جنبش مقاومت مردمی ایران» تغییر داده، با ارسال اطلاعیه‌هایی پر از دروغ و چاخان، درصدد کسب وجهه‌ای مناسب در میان تندروهای آمریکایی و اسرائیلی است.
این منبع مطلع گفت: این دروغ های گروهک تروریستی مذکور که با تبلیغات رسانه‌های مشکوک مانند شبکه خبری العربیه حمایت می‌شود، طی روزهای اخیر از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داشته است. این گروهک تروریستی طی روزهای اخیر، ده‌ها اطلاعیه پر از دروغ و چاخان منتشر کرده و گنده گویی‌های آنان هنوز به پایان نرسیده.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

<   <<   6   7   8      >
?بازدید امروز: (19) ، بازدید دیروز: (65) ، کل بازدیدها: (1170630)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ