سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

توزیع خودکارهای ویژه از سوی وهابیون و طالبان در زاهدان

مرصـاد دیدگاه

اخیراً نوعی خودکار در بازار برخی از شهرهای مرزی کشور از سوی عوامل وهابیون حامى طالبان و القاعده توزیع و به فروش می‌رسد.
به گزارش آتی نیوز، در این خودکارها که از سوی وهابیون توزیع و به فروش می‌رسد، چراغ قوه‌ای تعبیه شده که با روشن کردن آن عکس اسامه بن لادن مشاهده می‌شود.
برپایه این خبر در برخی دیگر از این خودکارها بعضاً تصاویری از زنان عریان نیز مشاهده شده است.
درحال حاضر این نوع خودکار به قیمت دو هزار تومان در بازار شهر زاهدان در حال خرید و فروش می‌باشد.


کلمات کلیدی: زاهدان، وهابی، طالبان، القاعده

حضور ملک عبدالله در جبهه نبرد با شیعیان یمن + عکس

مرصـاد دیدگاه

پادشاه وهابی عربستانبا انتشار تصاویر حضور ملک عبدالله پادشاه عربستان در کنار نظامیان سعودی در جبهه مبارزه با شیعیان الحوثی ، دخالت عربستان در جنگ بیش از پیش آشکار شد!
پس از دریافت گزارش‏هایی مبنی بر نافرمانی سربازان عربستانی برای جنگ در یمن، پادشاه عربستان شخصا به صورت اعلام نشده در جبهه جنوب در منطقه "جازان" حاضر شد.
پادشاه عربستان پس از این حضور از آمادگی کشورش برای مقابله با کسانی که آنها را شورشی و فاسد(!) خوانده بود، خبر داد. وی در سخنانی در مقابل نظامیان کشورش پس از پایان دیدارش از جبهه یمن گفت: «ما به امید خدا توانایی حمایت از ملت و کشورمان را در مقابل هر فاسد و تروریستی را خواهیم داشت»!
خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد که عبدالله به سربازان عربی هدایایی داد که هدف از آن بالا بردن روحیه نظامیان سعودی در جنگ با شیعیان زیدی ارزیابی شده است! وی همچنین در این بازدید دستور داد "ده هزار خانه" برای کسانی که در خلال نبرد با الحوثی‏های یمن آواره شده اند احداث شود.
ملک عبدالله در مقابل شیعیان یمن«انور ماجد عشقی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی خاورمیانه در جده هم به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: «هدف بازدید پادشاه عربستان از منطقه جازان را بالا بردن روحیه سربازان این کشور است. از مهم ترین اصول جنگ روحیه است و بازدید پادشاه عربستان در درجه اول حامل پیامی برای سربازان این کشور به منظور بالا بردن روحیه آنها است».
گفتنی است عربستان در سرکوب حوثی‏ها از سلاح‏های ممنوعه و منحصر به فرد استفاده کرده و غیرنظامیان بسیاری از مردم یمن را به خاک و خون کشیده است.

منبع: سایت مؤسسه ولى عصر(عج) به نقل از ابنا

اخبار مرتبط:
ـ بمباران شیمیایی صعده توسط عربستان و یمن
ـ دستگیری بیش از 1800 آواره یمنی در مرز عربستان
ـ عربستان متهم انفجارهای بغداد
ـ نقش عربستان در افزایش ناآرامی‌ خاورمیانه


کلمات کلیدی: شیعه، عربستان، یمن، الحوثی، ملک عبدالله، پادشاه وهابی، بغداد

یمن، صحنه جنایت امویان و خوارج زمان

مرصـاد دیدگاه


کلمات کلیدی: وهابی، شیعه، سنی، سعودی، یمن، اردن، جنایت، قتل عام، مظلومیت

هولوکاست شیعی اینک شیعیان یمن را نشانه رفته است

مرصـاد دیدگاه

«موج وبلاگی هولوکاست شیعی یمن»

http://img3.tinypic.info/files/bejwkjn6kdqgynn6wlzy.jpg

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: وهابی، عربستان، یمن، حوثیها، شیعیان، هولوکاست

ما برحقیم و شیعیان باطل، پس مبارزه با آنها واجب است!!

مرصـاد دیدگاه

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر ، شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم عربستان سعودی گفت: همکاری ایرانی‏ها با گروه الحوثی همکاری در گناه و دشمنی است. وی با بیان این مطلب از ایرانی‏ها خواست از اهل‏تسنن مقیم ایران در برابر ظلم و دشمنی!! محافظت کنند.
عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی در ادامه درباره گروه الحوثی گفت: «ما برحقیم و آنها باطل پس مبارزه با آنها واجب است.»

* * *

لازم به ذکر است آل شیخ (مفتى اعظم  عربستان) که از نوادگان محمد بن عبدالوهاب پایه‌گذار فرقه خرافى وهابیت است، همانگونه که در عکس دیده مى‌شود، دوستى نزدیکى هم با مولوى عبدالحمید امام جماعت مسجد مکى زاهدان دارد و به وساطت او، مولوى عبدالحمید چندى پیش موفق به ملاقات خصوصى با ملک عبدالله پادشاه سعودى شد و مورد محبت وى قرار گرفت!    مرصاد


کلمات کلیدی: مولوی، زاهدان، وهابی، شیعه، سنی، عربستان، مسجد مکی، یمن، مفتی عربستان

حمایت مفتیان مزدور سعودی از کشتار مسلمانان یمن

مرصـاد دیدگاه

پیام آیت‌الله مکارم شیرازى به مناسبت قتل عام شیعیان یمن

بسم الله الرحمن الرحیم
مى‌دانیم اخیراً جمعى از شیعیان یمن به نام حوثى‌ها با دولت مرکزى به ‏خاطر تبعیض‌ها اختلاف شدید پیدا کرده‌اند و نبرد سختى در میان آنها درگیر شده است و از آنجا که حکومت یمن رابطه نزدیکى با عربستان سعودى دارد، عربستان به بهانه اینکه شیعیان یمن به حدود عربستان تجاوز کرده‌اند آنها را از زمین و آسمان زیر ضربات بمب‏ها و گلوله‌هاى خود قرار داده و عده زیادى افراد غیر نظامى و زن و کودک را به خاک و خون کشیده و حمام خون از بیگناهان به راه انداخته و نسل‏کشى را آغاز کرده است و گروه زیادى را نیز آواره ساخته است و آمریکا که منافع خود را در سرکوب شیعیان مى‌داند نیز از آنها حمایت مى‌کند.
این در حالى است که مجامع بین ‏المللى بعضى ساکتند و بعضى به این کار اعتراض ملایمى کرده و خواهان توقف این حملات شده‌‏‏اند.
و
با نهایت تأسف اخیراً مفتى اعظم عربستان سعودى و جمعى دیگر از علماى وهابى که مى‏‏دانیم منتخب دولت سعودى و حقوق‏بگیر آن دولت‏‏اند با ظالمان و جانیان هم‏صدا شده و گروه الحوثى را باطل و دولت عربستان را حق مطلق شمرده و از همه خواسته‌اند با آنها بجنگند و هر کس را که در این راه کشته شود شهید شمرده‏‏اند، همان فرهنگى که القاعده و طالبان نیز درباره حق و باطل و شهید دارند.
درست است که این مفتى اعظم مانند همه مفتیان سعودى از سوى دولت تعیین مى‌شوند و درست است که با حقوق آنها زندگى مى‌کنند اما آنها نباید خدا را فراموش کرده، و مسئولیت خود را در روز جزا در برابر هر قطره‌اى از خون این بیگناهان نادیده بگیرند، و برخلاف صریح قرآن که مى‌گوید: متاع دنیا شما را وادار نکند که گروهى از مسلمانان را غیر مسلمان خطاب کنید و احادیث پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله) که مى‌گوید: تمام کسانى که به سوى قبله نماز مى‏‏‏خوانند مسلمانند، نباید اهل قبله را کافر شمرده و جان و مالشان را مباح بدانند و تسلیم حاکمان خود شوند و پشت خود را از بار گناه سنگین سازند و خواسته دشمنان اسلام را که کشته شدن مسلمانان به دست یکدیگر است جامه عمل بپوشانند و اسرائیل غاصب و جنایتکار را شاد سازند و به نقشه شیطانیش کمک کنند.
همه مسلمین آگاه باید زبان به اعتراض بگشایند و مجامع بین‏ المللى را تحت فشار قرار دهند و براى نجات شیعیان مظلوم و بى‌پناه و بى‌گناه یمن از چنگال ظالمان و بیدادگران در قنوت نماز و بعد از نماز دعا کنند.  1388/08/26
منبع: سایت دفتر آیت الله مکارم

اخبار مرتبط:
ـ پشت پرده کشتار شیعیان در یمن

ـ  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عربستان به تروریسم دولتی وهابی دامن نزند
ـ کشتار مسلمانان یمن بر مصوبه مجلس تاثیر گذاشت
ـ
با صدور بیانیه ای؛ 250 نماینده کشتار بیرحمانه مسلمانان در یمن را محکوم کردند
ـ اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی کشتار خونین شیعیان یمن
ـ بروجردى: اقدام عربستان علیه مسلمانان یمن نشان دهنده ضعف است نه قدرت
ـ در نامه ای به اتحادیه عرب؛ شیعیان یمن دخالت ایران در امور داخلی این کشور را تکذیب کردند
ـ توافق مصر و عربستان درسرکوب شیعیان یمنی
ـ در سرزمین وحی، دستگیری‏ پیروان اهل بیت همچنان ادامه دارد


کلمات کلیدی: شیعه، سنی، تروریست، وهابیت، عربستان، یمن، آیت الله مکارم، حوثیها، مفتی عربستان

دستگیری قاتل شیعیان پاکستان

مرصـاد دیدگاه

جزئیات بیشتری از دستگیری «حافظ محمد عثمان» جنایتکار معروف و از اعضای مهم «لشکرِ جهنگوی» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت (ع) ـ ابنا ـ پلیس کویته از دستگیری «حافظ محمد عثمان» قاتل «حسین علی یوسفی» رییس حزب دموکراتیک هزاره، «سروان حسن علی» افسر پلیس، «مهندس اشرف چنگیزی» رییس بازرسان معدن، «سید طالب آقا» از مدافعین ولایت و امامت و چندین شیعه دیگر که در موج جدید کشتار شیعیان به شهادت رسیدند، خبر داد.
حافظ محمد عثمان با نام مستعار «عباس محمد» از اعضای برجسته "لشکرِ جهنگوی" است. این لشکر، گروهکی مسلح است که مسؤولیت حمله به حسینیه‏ها، دانشجویان شیعه دانشکده افسری پلیس و چندین حمله تروریستی در کویته (مرکز بلوچستان پاکستان) را به عهده گرفته است.
به گفته پلیس، حافظ عثمان مسئولیت قتل «حسین علی یوسفی» و تمامی کشتارهای اخیر کویته را به عهده گرفته است.
پلیس همچنین گفت: «سلاح کلاشینکفی که در آخرین حمله به شیعیان بی‏گناه مورد استفاده قرار گرفته نیز از این فرد کشف شده است.»
بر اساس گزارش‏های واصله بیش از 300 نفر از شیعیان بی‏گناه از ابتدای سال 2009 در سراسر پاکستان به شهادت رسیده‏اند. موج شیعه کشی در کویته و شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد و تا کنون پلیس و سازمان‏های امنیتی موفق یه کنترل آن نشده‏اند.
برخی از شیعیان معتقدند ترور شخصیت‏ها و رهبران شیعه کار گروهی حرفه‏ای و جنایتکار است و دستگیری تنها یک نفر از آنان فقط یک نمایش غم‌انگیز است.
بسیاری از کارشناسان مسائل پاکستان معتقدند که تروریست‏های ضد شیعی از پشتیبانی برخی سازمان های امنیتی و جاسوسی پاکستان برخوردارند و نشان‏دادن علامت پیروزی از سوی عباس محمد، در هنگام دستگیری نشان می‏دهد که وی به آینده سرنوشت و جان خود مطمئن است.
در ژانویه سال گذشته نیز دو تروریست "لشکرِجهنگوی" به نام‏های «حافظ سیف الرحمان» و «شفیق الرحمان» که مسؤول حملات به دسته‏های عزاداری عاشورا 2004، حسینیه ها و دانشجویان شیعه بودند، از زندان به اصطلاح "ضد تروریستی کویته" فرار کردند.


کلمات کلیدی: مولوی، وهابی، تروریست، پاکستان، طالبان، کویته، قاتل شیعیان

فرقه ضاله وهابیت هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارد

مرصـاد دیدگاه

..

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی نیرنگ‌های وهابیون رنگ باخته است، این فرقه ضاله هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور اظهار داشت: همه مردم جهان از نیرنگ‌های استکبار جهانی و وهابیون برای از بین بردن اسلام اطلاع دارند.
وی اصل به وجود آمدن وهابیت در درون جامعه اسلامی را یک مصیبت بزرگ برشمرد و افزود: هدف وهابیون از دامن‌زدن به اختلافات، ترورها و فتنه‌ها در جامعه اسلامی جای تامل بیشتری از سوی مسلمانان دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه مسلمانان و غیرمسلمانان می‌دانند که وهابیت ساخته و پرداخته ذهن اجانب از جمله انگلیسی‌هاست که امروز به شیعیان و سنی‌ها رحم نمی‌کند.
حجت‌الاسلام قربانپور ضمن تاکید بر جدا دانستن وهابیت از اهل سنت گفت: علمای اهل سنت، فعالیت‌های تفرقه‌افکنانه و عملیات‌های انتحاری و تروریستی فرقه ضاله وهابیت را محکوم می‌کنند و به عمق نفرت آنها نسبت به اسلام و قرآن پی برده‌اند.
وی وحدت بین شیعیان و اهل سنت را تنها راه مقابله با این تفکر متحجرانه عنوان کرد و افزود: تخریب قبور ائمه اطهار (ع) و کشتار شیعیان توسط وهابیون در راستای جلوگیری از رشد تفکر شیعی در جهان صورت می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اقدامات شرم‌آور وهابیون هیچ تاثیری در بالنده‌تر شدن تفکر شیعی ندارد و تخریب قبور ائمه اطهار نیز نمی‌تواند یاد آن بزرگواران را از اذهان مسلمانان پاک کند.
وی ادامه داد: تخریب قبور ائمه اطهار (ع) نه تنها موجب فراموش شدن بقیع نشد، بلکه آن را زنده کرد و هر مسلمان واقعی که مظلومیت این بزرگواران را می‌بیند، به سمت آنها گرایش بیشتری پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط با وهابیت را در بخش «وهابیها، فدائیان استکبار» بخوانید

.

کلمات کلیدی: اهل سنت، شیعه، سنی، اسلام، سیستان و بلوچستان، وهابیت، تفرقه

توافق مصر و عربستان درسرکوب شیعیان یمنی

مرصـاد دیدگاه

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم ،روزنامه مصری "الأهرام "نوشت: "حسنی مبارک " دیروز در تماس تلفنی با ملک عبدالله بن عبدالعزیز ، درگیری نیروهای یمنی با گروه الحوثی در استان صعده را بررسی کرد.
مبارک در این تماس تلفنی بر همبستگی و حمایت مصر از عربستان برای مقابله با مبارزان الحوثی تاکید کرد.
از سوی دیگر جماعت اخوان المسلمین مصر با صدور بیانیه‌ای از پادشاه عربستان خواست هر چه سریعتر دستور توقف جنگ علیه گروه الحوثی را صادر کند و به منظور جلوگیری از ریختن خون شهروندان بی‌گناه یمنی و برای حفظ وحدت و ثرورت و امکانات یمن و ممانعت از اقدامات دشمنان مترصد امت عربی و اسلامی، با گروه‌های یمنی دیدار و گفت‌وگو کند.

اخبار مرتبط:
ـ گزارش تصویری حمله زمینی عربستان علیه الحوثی‌ها و آوارگی در یمن

ـ افشای همدستی ریاض وصنعا توسط العالم و خشم عربستان


کلمات کلیدی: وهابی، شیعه، مصر، عربستان، یمن، الحوثی، اخوان المسلمین

مفتى برجسته و جنایتکار وهابى رهسپار جهنم شد

مرصـاد دیدگاه

عربستان سعودى شب گذشته خبر مرگ «عبدالله بن جبرین» مفتى سرشناس سعودى و از اعضاى سابق هئیت علماى اسلامى خود، در سن 78 سالگى را اعلام کرد.
عبدالله بن عبدالرحمن بن عبدالله بن إبراهیم بن فهد بن حمد بن جبرین من آل رشید ملقب و مشهور به نام  ابن جبرین از خانواده بنی‌زید (متولد 1352 قمرى در روستاى قویعیه در منطقه ریاض عربستان سعودی)، از علماى وهابیت  و دربارى در عربستان سعودى بود.
او که از اعضاى اصلى وهابیون محسوب مى‌شد به صدور فتاوى تند و عجیب بر علیه مذاهب مختلف و مسلمانان مخالف خود مشهور بوده و از جمله در جریان جنگ 33 روزه لبنان در مقابل اسرائیل با صدور فتوایى عجیب و خنده‌دار هرگونه دعا براى پیروزى حزب الله لبنان را به صرف شیعه بودن آنها حرام دانسته بود. وى  در پاسخ استفتایى درباره حزب‌الله لبنان گفته بود: «یارى کردن این حزب جایز نیست. جایز نیست تحت فرمان آنان رفت و جایز نیست براى پیروز و قدرتمند شدن آنان دعا کرد. نصیحت ما به اهل سنّت این است که از آنان بیزارى بجویند و کسانى را که به این حزب می‌پیوندند، رها کنند.»
او با فتاوى تند خود توجیه‌کننده عملیاتهاى تروریستى  القاعده و طالبان بر ضد مسلمانان در عراق و افغانستان و پاکستان بود.
وى از معروف‌ترین سردمداران وهابى بود که فتواى تکفیر شیعیان را صادر نمود. او محرک بزرگى در به خاک و خون کشیده شدن مردم مسلمان عراق محسوب مى‌شود، همچنین فتواى تخریب حرم مطهر امامان شیعه نیز توسط این عالم‌نماى وهابى صادر گردید که سرانجام منجر به تخریب حرم مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) توسط افراطیون وهابى در سامرا گردید.
بن جبرین همراه با چندی دیگر از مفتیان وهابی علاوه بر مهدورالدم دانستن شیعیان، با صدور فتاوایی خواستار انهدام حرم حضرت رسول اکرم (ص) و مراقد امامان شیعه شده بودند!
این فتاوا که در پی استفتای جمعی از دانشجویان دانشگاه وهابی «محمد بن سعود» صادر شده بود، از مدتی پیش و پس از آغاز تعطیلات تابستانی حوزه‌های وهابیت و دومین حمله به بارگاه عسکریین در سامرا، در سطح گسترده‌ای توزیع و در آن از هر اقدامی برای محو آنچه آثار شرک بویژه در کشور عراق و شهر کربلا خوانده شده، استقبال شد.
در بخشی از این فتاوا که از حرم امامان شیعه به عنوان بت‌هایی! یاد کرده که باید با خاک یکسان شود، آمده‌ است: حسین [ع] از شرک شیعیان به دور است اما حرم او باید به عنوان اصلی‌ترین نماد شرک در عراق ویران شود!!
این فتوا حتى با واکنش تند مسلمانان غیر وهابی، به خصوص مسلمانان اهل سنت مواجه شد.
 گفتنى است بن جبرین  حدود سه ماه پیش براى معالجه بیمارى خود به کشور آلمان عزیمت نمود به دلیل دادخواست وکلاى شیعیان و به اتهام تکفیر و تشویق به قتل  شیعیان به سرعت از آلمان گریخت و به عربستان بازگشت.
در همین راستا روزنامه اشپیگل از بسترى‌شدن بن جبرین دریکى از بیمارستانهاى آلمان و اقامت در این کشور با «آرامش کامل» ابراز شگفتى کرده و نوشت: این شیخ سعودى الهام بخش تندروها و تروریستى است که در حوادث یازدهم سپتامبر بوده است. تنفر بن جبرین از اقلیت‌هاى مذهبى مسلمان به حدى بوده است که فتواهایى درباره قتل آنان صادر کرده است.
در دادخواست قضایى ضد بن جبرین، این روحانى تندرو سعودى به تشویق و ترغیب افراد به اقدامات تروریستى متهم شده بود، مجموعه‌اى از مدارک و فتواهاى بن جبرین اعم از صوتى و تصویرى و فیلم را که این اتهامات را ثابت مى‌کند  نیز ضمیمه دادخواست قضایى شد.
براساس این مدارک، بن جبرین از اسامه بن لادن رهبر تشکیلات القاعده تمجید کرده و وى را به مبارزه با کسانى که از مذهب وهابیت پیروى نمى کنند، فرا خوانده است.
بعداز ارائه دادخواست قضایى علیه بن جبرین، او ساعاتى بعداز مذاکرات رسمى بین وزیران کشور عربستان سعودى و آلمان در ریاض، بطور ناگهانى از آلمان فرار کرد.
بسیارى معتقدند که فتواهاى بن جبرین و بسیارى دیگر از روحانیون تندروى سعودى، صدها نفر از جوانان این کشور را به اجراى عملیات انتحارى علیه غیرنظامیان شیعه عراقى در شهرهاى عراق ترغیب کرده است.

و شیطان خطاب به خداوند گفت: «به عزت و جلالت سوگند، همه خلق را گمراه خواهم کرد.»
بن جبرین نیز در پیشبرد اهداف شیطان تمام سعى و اهتمام خود را کرد و تا حدودى هم موفق بود و عاقبت نیز به او پیوست
.


کلمات کلیدی: شیعه، سنی، طالبان، وهابیت، عربستان، بن جبرین، مفتی، تکفیر، القاعده

<      1   2   3   4   5      >
?بازدید امروز: (33) ، بازدید دیروز: (54) ، کل بازدیدها: (1171923)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ