سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

سنى نیوز یتیم شد و مسجد مکى عزادار!

عبدالرحمان دیدگاه

در خبر وبلاگها و سایتهاى مدعى سنت آمده بود که اسحاق دبیرى العوضی، پس از مدتها گرفتارى به عذاب در همین دنیا (سرطان) به درک واصل شده و رهسپار جهنم شد.
این مولوى وهابى وناصبى افغانى‌الاصل (که همچون اسمش واقعاً عوضى بود) از کودکى ساکن حجاز بوده و به دست وهابیان تکفیرى ضد شیعه تربیت شده است و وظیفه اصلى‌اش ترجمه کتابهاى تفرقه افکن و ضد شیعى به فارسى درى و فارسى روان (با کمک برخى ویراستارهاى آموزش دیده) بوده است. پشتیبانى مالى، فنى و علمى از سایتها و وبلاگهاى ضد انقلاب و ضد مکتب اهل بیت(ع) فارسى زبان از جمله وظایف تعریف شده وى از طرف سعودیها بوده است و لذا اگر مى‌بینید وبلاگ سنى نیوز (که بهتر است اسمش را صهیونى نیوز بگذارد)، ماتم زده شده کاملاً طبیعى است؛ چون سایت‌شان توسط همین مولوى ثبت شده و پشتیبانى فنى مى‌شده است.
اما تعجب از طالبان مسجد مکى زاهدان است که در سایت رسمى‌شان از این ناصبى کافر تمجید کرده و از او چنین یاد مى‌کنند: «عالم محقق و پرتلاش، یکى از محققان و مترجمین اهل سنت که در زمینه بیداری و آگاهی مذهبی مسلمانان، بالخصوص قشر جوان، فعالیتهای قابل توجهی انجام دادند که تالیفات و ترجمه‌های وی در بخشهای متعدد، شاهد گویایی بر نقش بیدارگر و مؤثر ایشان می باشند ... پایگاه اطلاع رسانی اهل سنت ایران!! رحلت این عالم برجسته را به جامعه اهل سنت ایران، به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای این عالم برجسته از بارگاه ایزدی رفع درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسألت می نماید.»!!
اگر مسجد مکى و حوزه علمیه دارالعلوم و طالبان آن (از جمله مولوی عبدالحمید) تا کنون هیچ جرمى و توطئه‌اى و اقدامى ضد انقلابى نکرده باشند! (که اصولاً جز این کارى نکرده‌اند)، خود تمجید و تعریف از چنین شخص پستى ـ که به معناى تأیید افکار ضالّه وآثار تفرقه‌افکنى است که او ترجمه کرده است ـ جرمى آشکار و علنى است و مشارکت در اقدامات خبیثانه آن عوضى است!
لازم به ذکر است تقریباً همه کتابها و مقالات ضد شیعه که به صورت غیرقانونى وارد کشور شده و منتشر شده، توسط وهابیهاى سرشناس عربستان نوشته مى‌شود و این مولویها و جوجه ملاهاى وابسته فقط بلدند حرف اربابانشان را نشخوار کنند که پول و پله‌اى گیرشان بیاد!! و الا غالباً حتى یک مقاله و کتاب از خودشان ندارند
!

عبدالرحمان


کلمات کلیدی: مسجد مکی، زاهدان، وهابی، دبیری، العوضی، سنی نیوز، سیستان و بلوچستان، ضد شیعه، تکفیری، سعودی

جوانان عرب به خدا شرم است

مرصـاد دیدگاه

پیام حیدر رحیم پور ازغدى (پدر حسن رحیم پور)

(الف)
مالکان حقیقی مصر!
فرصت تحول؛ استثنایی و لحظه از ایام الله است. هوشیار باشید آتش نفاقی را که صهیونیسم جهانی دوران حرکت آزادی بخش ناصریسم و حرکت بنیادی اخوان المسلمین در خرمن وحدتتان برافروخت دیگربار شعله ور نسازد.
اقتلوا ائمه الکفر و النفاق که لحظه اسثنایی است و اضاعة الفرصة غصة

(ب)
آزادگان مصری!
چیزی از نهضت آزادی بخش مصدق نگذشت، که نهضت ناصریسم، آفریقا را تکان داد. سی سال!؟ از انفلاب اسلامی جهان گیر امام خمینی (ره) می گذرد چرا این همه رخوت؟

(ج)
شرمنامه 1
شرم است که صهیونیسم کثیف در مصر عزیز سفارتخانه داشته باشد.
اگر چه شده به طهارت خون مجاهدان، مصر را از لوث نجس صهیونیسم تطهیر کرده و سفارت خانه منشاء فساد را نابود سازید.
درد است، سقوط عرب تا آن جا رسیده که از هم پیالگی بوش با شیخ الحرمین و دست دادن حسنی مبارک با پلیده ای جانی شرم نمیکند.

(د)
شرمنامه 2
جوانان عرب به خدا شرم است، ونزوئلا که نه عرب است و نه مسلمان به دفاع از مظلومیت غزه سفیر صهیونیسم های پلید را از کشورش بیرون رانده و در تاریخ برای ملت و کشورش افتخار آفریند اما شمایان سفارت خانه های صهیونیسم کثیف را در کشورتان به آتش نکشید.
پریشانم! طالبان و القائده چرا این همه خموش. شمایان پاسخ تاریخ فردا را چه می دهید؟

منبع: سایت عدالتخواهى


کلمات کلیدی:

وهابیت جزو مذاهب اسلامى نیست

مرصـاد دیدگاه

عضو اهل سنت مجلس خبرگان:
وهابیت جزو مذاهب اسلامی نیست
عضو اهل‌سنت مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی افراطی‌گری‌ها در جهان اسلام گفت: وهابیت جزو مذاهب اسلامی نیست و دشمنان اسلام از هر جریانی اعم از وهابیت و بهاییت که باعث اختلاف‌افکنی میان مسلمانان شود، پشتیبانی می‌کنند.
آقای نذیر احمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه خاطرنشان کرد: گروه‌های افراطی در تمام زمان‌ها با عناوین مختلف حضور داشته‌اند و اکثریت علما و اندیشمندان اسلامی چنین گروه‌هایی را نمی‌پذیرند.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو عوامل داخلی و خارجی را سبب تفرقه اسلامی دانست و اظهار داشت: تعصب، تحجر و ساده‌لوحی از سوی برخی فرقه‌های اسلامی موجب بهره‌مندی تبلیغات دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌شود.
استاد حوزه علمیه اهل‌سنت زاهدان افزود: دشمن به صورت خزنده به دنبال شکاف بین امت اسلامی است و به فرقه‌‌های اسلامی این گونه القاء می‌کند که مخالفت با دیگر فرقه‌ها جزو وظایف دینی است.
وی ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام را مورد توجه قرار داد و گفت: باید به مقدسات، اماکن مذهبی، مساجد و تکایا و نیز شخصیت‌های دینی یکدیگر احترام بگذاریم و بهانه دست دشمن ندهیم.


کلمات کلیدی:

هیچ فتنه ای مانند وهابیت اسلام را تهدید نمی‏کند

مرصـاد دیدگاه

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:
هیچ فتنه‌ای مانند وهابیت اسلام را تهدید نمی‌کند

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در دیدار رییس دانشگاه الهیات دمشق و هیئت همراه با اشاره به خطراتی که اسلام را تهدید می‌کند تصریح کردند: اسلام در طول تاریخ جماعتی بدتر و مخرب‌تر از وهابیت به خود ندیده است، به گونه‌ای که آنان چهره اسلام را در جهان مخدوش کرده‌ و جهانیان به اسلام بدگمان شده‌اند.
ایشان افزودند: وهابیون با آمریکا و اسرائیل که دشمنان اسلام هستند و بدترین توهین‌ها را به اسلام و پیامبر اسلام (ص) می‌کنند، مبارزه نمی‌کنند، ولی روز و شب به کشتن مسلمانان می‌پردازد و در پاکستان، افغانستان و عراق مسلمین را قتل و عام می‌کنند.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به رسالت خطیر علمای بلاد اسلامی در دعوت مسلمانان به وحدت و حفظ اتحاد اسلامی گفتند: در حالی که ادیان و مذاهب مختلف دنیا برای رسیدن به هدف باطل خود نسبت به مسایل سیاسی و فرهنگی وحدت نظر دارند، ولی متاسفانه مسلمانان به وحدت لازم دست نیافته‌اند.
ایشان افزودند: دشمنان از قدرت اتحاد مسلمانان آگاه هستند از این رو از وحدت آنان بیم دارند و بر ایجاد اختلاف بین آنها اصرار می‌کنند.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه و تاثیر دو کشور لبنان و سوریه در معادلات جهانی و خاورمیانه گفتند: لبنان از مهمترین بلاد اسلامی است.
ایشان افزودند: عالمان دینی شیعه و اهل سنت در کشور سوریه نیز از وحدت اسلامی بهره‌مند هستند و الگویی برای سایر کشورهای اسلامی‌اند.
در ادامه این دیدار، رییس دانشگاه الهیات دمشق نیز با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان بر نقش مراجع دینی تاکید کرد و گفت: با وجود دانشمندان و مراجع دینی، دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند و مکر و حیله آنان به جایی نخواهد رسید.


کلمات کلیدی:

العربیه دست به دامن آمریکائیها شد

مرصـاد دیدگاه

ادامه جنگ مشکوک هکرها؛

العربیة هک شد !

پس از اقدامات متقابل هکرهای شیعه و وهابی که حدود دو هفته پیش تعدادی از سایت‌های و سرورهای دو طرف را تحت تأثیر قرار داد، بامداد امروز جمعه سایت اینترنتی شبکه العربیه (العربیة.نت) به دست گروهی که خود را شیعه می‌نامد هک شد.
العربیة متعلق به افراد منسوب به خاندان آل‌سعود است و معمولاً مواضع ضد شیعی و ضد ایرانی دارد؛ بطوریکه بسیاری از مسلمانان منطقه، آن را به طعنه «الغربیة» می‌نامند.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

اقدام پسندیده یک هکر شیعه به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

مرصـاد دیدگاه

به گزارش خبرنگار شیعه نیوز ، یک هکر که خود را شیعه معرفی کرده است در اقدامی به مناسبت عید سعید فطر سایتهای اهل سنت را که توسط وی هک شده‌اند را پس گذشت 24 ساعت مجدداً فعال خواهد نمود.
در تصویری که در صفحه نخست این سایتها قرار داده شده است به اهمیت وحدت میان شیعیان و اهل سنت اشاره شده است.
شایان ذکر است این اقدامات از زمانی آغاز شد که جمعى از هکرهاى وهابی با نفوذ به سرور آل البیت، بزرگترین سرور شیعه، با درج عبارات ناشایست و توهین آمیز به علما و بزرگان شیعه باعث شد برخی دست به اقدامات تلافی جویانه بزنند.

در همین ارتباط بخوانید:
ـ
دیدارمجاهدان مجازى با آیت الله مکارم شیرازى
ـ العربیه: تشدید جنگ دوجانبه هکرهای شیعه وسنی علیه یکدیگر
ـ هک شدن بیش از 300 سایت مهم وهابی
ـ زدى ضربتى، ضربتى نوش کن


کلمات کلیدی:

بازداشت چند تن از فعالان وهابیت در آبادان

مرصـاد دیدگاه

به گزارش بولتن نیوز به نقل از منابع مسئول در جنوب استان خوزستان چند تن از فعالان وهابیت در آبادان بازداشت شدند.
این گزارش می افزاید با دستگیری یکی از سر کردگان وهابی در آبادان 7 تن از مرتبطین با این جریان منحط بازداشت و روانه زندان شدند که 2 تن از آنان پس از تحقیقات بعمل آمده آزاد شدند.
این منابع مى‌افزایند این بازداشت‌ها به غیر از دستگیرى یکی از فعالان این جریان در اهواز است.
یادآور مى‌گردد جریان منحط وهابیت با استفاده از تزریق پول و ایجاد شبکه در صدد است در استان [شیعه نشین] خوزستان برای این فرقه تبلیغ و عضوگیری نماید که خوشبختانه عمدتاً با عکس العمل مردم ولایت مدار خوزستان روبرو شده است.
این فرقه ضاله با تزریق کتاب و لوح‌های فشرده (CD) در برخی از مناطق خوزستان طی چند سال اخیر اقدام به فعالیت کرده است.


سال گذشته یکى از ملاهاى سنى ـ وهابى جنوب غرب به نام «دوسرى» که با گروه تروریستى القاعده هم مرتبط بود، دستگیر و زندانى شد و سایت رسمى دارالخلافه مکى زاهدان رسماً به تبلیغ از وى پرداخته و او را علامه و مجاهد و ... نامید!!

پیدا کنید پرتقال فروش را !!


کلمات کلیدی:

هک شدن بیش از 300 سایت مهم وهابی

مرصـاد دیدگاه

در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، بیش از 300 سایت وهابی که اکثراً سایت های مهم دولتی و سایتهای دانشگاه ها و شرکتهای وهابیون بودند، توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با درج نام هکرهای شیعه و آیه مبارکه «فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى‏ علیکم ؛ پس هر کس بر شما تعدى کرد مانند همان تعدى، بر او تعدّى کن» تغییر پیدا کرد.

هدف از این کار را محکوم کردن اقدام غیراخلاقی وهابیون در هک کردن سرور سایت‌های شیعه از جمله سایت حرم حضرت معصومه (س)، سایت تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه و سایت‌های مراجع معظم تقلید در چند روز گذشته بود.

در این پروژه ما به پنج سرور عربی نفوذ کرده و چهره سایتهای وهابی مهمی از کشورهای عربستان، امارات، بحرین و... را که بر روی این سرورها قرار داشتند را با صفحه‌ای با درج نام هکرهای شیعه و آیه مبارکه ذکر شده تغییر دادیم. در روز شنبه 30 شهریور عملیات نفوذ به سرور وب سایتهای فوق الذکر شروع شد که پس از 3 روز فعالیت شبانه‌روزی در صبح روز دوشنبه 1 مهر 87 آیه مبارکه سوره بقره در کلیه وب سایتهای فوق الذکر عربی قرار گرفت. پیش از این در حدود دو سال پیش ما پروژه‌هایی در زمینه هک کردن 100 سایت اسراییلی و 500 سایت دانمارکی و حدود دو ماه پیش پروژه‌ای در زمینه هک کردن 100 سایت مهم عربی که اسم خلیج فارس را به نام جعلی خلیج عرب تغییر داده بودند داشتیم ولی اینبار هدف تنها سایتهای وهابیون بود.
جهت جلوگیری از متوجه شدن سریعتر مسئولین این سرورها، فایل اصلی برخی از سایت ها با نام Index را عوض نکرده‌ایم و تنها فایلی با نام Ashiyane بر روی این سایتها قرار داده‌ایم. در اکثر این سایت ها توانایی تغییر صفحه اصلی را داشتیم ولی بخاطر شیعه بودن اینکار را نکردیم چون نمی‌خواستیم به سایتهای وهابیون که جزیی از مسلمانان هستند خسارت وارد کنیم.
لازم به ذکر است که این 300 سایت بر روی پنج سرور مختلف با سیستم عامل های ویندوز 2003 و لینوکس بودند.

برای مشاهده لیست برخی از سایتهای هک شده در اینجا کلیک کنید.

تمامی این سایتها را در سایت بین المللی Zone-H ثبت کردیم که در زیر لینک ثبت شدن بعضی از این سایت‌های هک شده را می‌توانید مشاهده کنید:
لینک 1 - لینک 2 - لینک 3 - لینک 4 - لینک 5 - لینک 6

در لیست این 300 سایت، سایت های مهمی چون سایت مجموعه اسلام، سایت دانشگاه اماراتی وهابیون عجمان، سایت طرفداران وهابیت، سایت فروش سکه طلای امارات، سایت زمان عربستان، شبکه بانک دراهم امارات، سایت دانشگاه متخصصان عربستان، سایت کارخانه شکر امارات، سایت هیئت مردم امارات و ... به چشم می‌خورد که چهره برخی از این سایت‌های هک شده هنوز توسط مدیران آنها اصلاح نشده است. جهت مشاهده کلیه سایت‌های های هک و ثبت شده توسط آشیانه در Zone-h و همچنین میزان اهمیت هر حمله می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: سایت گروه امنیتی آشیانه

یادداشتهاى مرتبط:
ـ
حمله به سایتهای شیعی آغاز جنگ رسانه ای وهابیت؟
ـ زدى ضربتى، ضربتى نوش کن


کلمات کلیدی:

زدى ضربتى، ضربتى نوش کن

مرصـاد دیدگاه

توسط مجاهدان مجازی شیعه

سرور سایت‌های هک‌کننده پایگاه‌های شیعه هک شد

در پى اقدام غیراخلاقى روز گذشته گروه هکر وهابى "group-xp" در هک نمودن سرور بزرگ آل‌البیت(ع) ـ‌ که به توقف موقت ده‌ها سایت شیعى انجامید ـ یک گروه هکر شیعه دست به اقدام تلافی‌جویانه زد.
گروه هکر "Nitrojen26" که خود را "شیعه" معرفى کرده است صبح امروز با حمله به سایت "دانشگاه علوم و تکنولوژى عجمان" در امارات متحده عربی، سایت این دانشگاه را هک کرد. دانشگاه عجمان وابسته به وهابی‌هاى امارات است.
هکرها پس از نفوذ در سرور این سایت، تصویر گرافیکى «کل یوم عاشورا» را در سرلوحه اخبار صفحه نخست این سایت قرار دادند. در پیامى که این گروه روى صفحه اول این سایت گذاشتند خطاب به هکرهاى وهابى آمده است: «گروه XP ! این جواب شماست»!
این پیام تا حدود ساعت 17 به وقت تهران روى صفحه اول دانشگاه عجمان قرار داشت.
هکرهاى شیعه همچنین سرور مشهور سایت‌هاى وهابى ـ معروف به «مدرسة الرمس» ـ را هک کردند. آنها در پیامى روى سایت اصلى مدرسة الرمس نوشته‌اند: «دیروز هکرهاى شما در سرور شیعه بودند و امروز ما در سرور شما هستیم».هک سرور وهابیها
این اقدام بچه‌هاى غیرتمند شیعه، هشدار به کسانى است که تخریب و تهمت را جایگزین گفتگو و مناظره کرده‌اند.
گروه هکرى شیعیان اعلام کرده‌اند در ساعات آینده با اتکا به آیه شریفه «فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى علیکم؛ پس هر کس بر شما تعدى کرد مانند همان تعدی، بر او تعدّى کن»(بقره؛ 194) بزرگترین سایت‌هاى وهابیت را هک خواهند کرد.
گروه هکر وهابى "group-xp" ـ که گروهى عرب‌زبان و اماراتى است ـ‌ ادعاى از بین بردن تمامى سایت‌هاى شیعیان (روافض) را دارد ـ و دیروز با نفوذ در «سرور آل‌البیت(ع)» بر روى حدود 300 سایت مذهبى که از این سرور استفاده مى‌کنند با استفاده از اشعار و ادبیات و تصاویر موهن، به توهین و هتک حرمت مراجع پرداخته و با انتشار اشعاری، به تشیع و شیعیان توهین کرده‌ بودند. شنیده‌ها حاکى است، حدود 250 نفر با هزینه 300 میلیون دلار در تلاشى چند ماهه در امارات، اقدام به هک این سایت‌ها کرده‌اند.

آیت‌الله مکارم شیرازى از مراجع تقلید شیعه نیز روز گذشته به همین مسأله اشاره کرده و فرمودند: «این حرکت نشان می‌دهد که وهابیان پاسخ محکم و منطقى در برابر شیعه ندارند. این حرکت آنها هم مانند داستان ابراهیم خلیل است که بت پرستان جواب منطقى نسبت به ابراهیم نداشتند. وهابیت با این کار ثابت کرد که شیعه بر حق است و نمی‌توانند در برابر آنها ایستادگى کنند. در دنیاى کنونى همگان می‌توانند به راحتى در فضاى مجازى به تبلیغ بپردازند، ولى گروهى به نام وهابیت مانع این تبلیغات می‌شوند. وهابیت تصور می‌کند با محو پایگاه‌هاى اینترنتى شیعى می‌تواند مانع پیشرفت اسلام شود در حالى که هر روز شاهد گسترش فرهنگ شیعه در جهان هستیم. از این پس نیز شاهد استقبال جوانان اهل سنت به مذهب شیعه خواهیم بود تا اینکه حقیقت شیعه را به خوبى بشناسند».

منبع:
خبرگزاریها و سایتهاى خبرى (از جمله فارس و ابنا)


کلمات کلیدی:

تاخت و تاز تبلیغى وهابیون در برخى مناطق کشور

مرصـاد دیدگاه

تابناک

در برخی مناطق، تا چندین برابر کمک پرداختی از سوی نهادهای حمایتی رسمی، پول و امکانات مالی (از طرف وهابیون) به مردمى که جذبشان شده‌اند، پرداخت شده است.

* * *

نبود دستور کار واحد و استراتژی مشخص برای مبارزه دستگاه‌های مسئول با پدیده شوم وهابیت، نگرانی‌های شدیدی در برخی نقاط کشور پدید آورده است.
به گزارش خبرنگار
«تابناک»، یکی از سیاست‌های نهادهای امدادی و حمایتی کشور، کمک به مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان است که با هزینه‌های کم اما ثابت، درصدد رفع محرومیت و کمک به محرومان منطقه هستند.
اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که از مدت‌ها پیش به این سو، فعالان و مبلغان وهابی که آشکارا ادعای ارتباط با سرویس‌های جاسوسی برخی کشورهای همسایه و حمایت از نظامیان آمریکا را دارند، با صرف هزینه‌های هنگفت، اذهان محرومان را به خود مشغول داشته و با این حربه، به جذب و اشاعه وهابیت می‌پردازند، به ‌گونه‌ای که در برخی مناطق، تا چندین برابر کمک پرداختی از سوی نهادهای حمایتی رسمی، پول و امکانات مالی به مردم جذب شده، پرداخت شده است.
از سوی دیگر، چندی پیش، برخی مسئولان استان خراسان شمالی نیز از فعالیت شدید وهابیون به ویژه در مناطق سنی‌نشین مانند «رازو»، «جرگلان»، «مانه» و «وسلمقان» خبر داده بودند که نگرانی‌هایی را در میان بزرگان اهل تسنن کشور دامن زده است.
بنا بر این گزارش، با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب، مناطقی که مورد طعمه وهابیون قرار می‌گیرند، مهمترین ابزار وهابیون برای دعوت شیعیان و اهل تسنن این مناطق، کمک مالی و غذایی به مردم فقیر و محرومان این مناطق است.


کلمات کلیدی:

<      1   2   3   4   5      >
?بازدید امروز: (70) ، بازدید دیروز: (63) ، کل بازدیدها: (1171780)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ