• وبلاگ : :: هامون و تفتان
  • يادداشت : ارتباط نزديك مهرنهاد تروريست با محفل مسجد مكى
  • نظرات : 5 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لاله 

    + اسن 
    من زابلي هستم ميخوام جواب محسن رو بدم اولا خاك بر سر خودت بي فرهنگ 2زابلي ملخ نمي خوره بلوچ ها هستن كه ملخ خور معروفن تو بلوچستان همتون ميدونيد
    + محسن 

    خاك بر سر زابلي ملخ خوار تون

    اين تندروي هاي روافض ملعون موجب ميشه خوشون رو به هلاكت نزديكتر كنن

    شما زابلي هاي ملخ خور از خايمالي امثال احمدي نژاد و خامنه اي ملعون بيشتر نمي شيد

    به قول حكيم سنايي

    رافضي را بماند در گردن جلجلك و مرگ و حسبك و جان كندن

    + ننن 
    ننن
    + حسين 
    در جلسات (مسئولين پاسخگو) بسياري از حكومتيان هم شركت داشتند كه عكس هايشان هم موجود است چه طور است آنها را هم اعدام كنند؟!!
    + علي 
    آنهايي كه به انجمن صداي عدالت مجوز دادند هم بايد همكاران تروريست باشند
    پاسخ


    اگر منظورتان جناح سياست پيشه موسوم به اصلاح‌طلب (و در واقع مفسد) هست، عملكردشان تفاوت چندانى با اين سيه‌روى نداشته و بخاطر ندانم‌كارى و ولنگارى سياسى، در خيلى از جنايات شريكند!
    + ......... 
    كاش كه پخش اعترافات اين جاني خائن نمك نشناس افغاني اصل راازرسانه ها اعلام ميكردندتامردم بداند صداي عدالتي كه وهابيون داخلي ازان دم ميزنند يعني چه
    جاسوسها بايد بميرند..
    هلاکت مهرنهاد افغاني را به همه شيعيان و اهل سنت استان خصوصا مولانا عبدالحميد تبريک ميگوييم ...
    بنيامين جاسوس ديگر در بين ما نيست
    خداوند عذابش را در آن دنيا افزون گرداند که سبب يتيم شدن فرزندان زيادي در استان شد
    خدا لعنتش کند
    راستي مگر وبلاگ نوشتن مي تواند سبب مصونيت قضايي افراد شود و افراد جاسوس مي توانند با نوشتن وبلاگ و يا فعاليت در پوشش ان جي او به جاسوسي بپردازند . همانند انجم جوانان صداي عدالت با ده نفر عضو كه بعقوب مهرنهاد افغاني ايجاد نموده بود .

    اداره کل دادگستري سيستان و بلوچستان

    معاونت اطلاع رساني

    شماره :1/7039

    تاريخ:16/5/1387

    پيوست: صلوات

    بسمه تعالي

    احتراما

    پيرو به نظر يک بيننده وبلاگ وزين «هامون و تفتان» به استحضار مي رساند:

    اعدام يعقوب .م در محل فاجعه تاسوکي اگر خواسته قلبي ملت فهيم و داغديدگان آن حادثه بود و موجبات رضايت حضرت ولي عصر ارواحنا به الفدا را فراهم مي کرد ليکن اين امر به دليل اشتباه آقاي ع.ک تحقق نپذيرفت. زيرا ايشان بي توجه به هشدار جناب آقاي حميدي مبتني حفظ جان ايشان در حين شکنجه ، جان يعقوب. م را گرفته بود. بنابر اين نمايش اعدام به صورت علني بي جان بودن جسد ايشان را آشکار مي کرد و خوراک تبليغاتي براي ضد انقلاب را فراهم مي کرد.

    پياپيش از امر پيش آمده و تحقق نيافتن اين آرزو و خواسته مردم شريف سيستان از شما و مردم عزيز اين خطه عذرخواهي مي کنيم.

    با احترام

    روابط عمومي اداره کل دادگستري استان سيستان و بلوچستان

    از طرف رئيس کل: ابراهيم حميدي

    تصوير نامه:

    http://www.justice.ir/Portal/sb/letters/da5d3c5d96b

    + حسين 
    حسين درخشان وبلاگ نويس منتقد جمهوري اسلامي ايران در مورد اين اعدام نوشت:

    واقعا مسخره است. دارند رسما از اين بابايي که ديروز بخاطر همکاري و عضويت در گروه تروريستي و جدايي‌طلب جندالله اعدام شده بود دارند شهيد مي‌سازند. انگار نه انگار که جندالله همان گروهي است که کلي آدم غيرنظامي بي‌گناه ايراني را در اين يکي، دو سال به قتل رسانده و اين بابا هم با آنها همکاري مي‌کرده. حالا يک زماني هم فعال مدني يا روزنامه‌نگار بوده که بوده. وبلاگ هم داشته که داشته. به درک. چه ربطي دارد.

    مگر آدم نمي‌تواند هم عضو گروه غيرقانوني تروريستي باشد و هم روزنامه‌نگاري هم بکند. مگر کسي که وبلاگ دارد نمي‌تواند آدم بکشد يا به کشته شدن کسي کمک بکند؟ پس لابد مي‌گوييد کارادزيج هم شاعر است و نبايد مجازات شود؟ هيتلر هم نقاش لابد بود و نه قاتل ميليون‌ها غيرنظامي بينوا. روح جورج اورول واقعا زنده باد که همه‌ي اينها را پيش بيني کرده بود که روزي به جنگ مي‌گويند صلح، و به اسارت مي‌گويند آزادي.

    اين بابا با اين جرايم هرجاي دنيا که بود به اشد مجازات محکوم مي‌شد. حالا بعضي جاها اين اشد مجازات زندان ابد است، بعضي جاها هم اعدام. شوخي که نداريم. (هرچند من شخصا با مجازات اعدام مخالفم، ولي به هر حال اين مجازات هميشه در قانون ايران وجود داشته و دارد.) شما فکر کرديد اگر مثلا کسي در همين فرانسه‌ي مهد آزادي کوچکترين سندي از عضويت و همکاري يک نفر با يک گروه تروريستي مثلا بگوييم القاعده پيدا کند، فکر مي‌کنيد با او چه مي‌کنند؟ آمريکا که جاي خود دارد.

    ادامه دارد

    نويسنده: صصص
    چهارشنبه 16 مرداد1387 ساعت: 9:16
    شماها واقعا اسم اين را مي‌گذاريد دفاع براي حقوق بشر که هر تروريست و قاتل و قاچاق‌چي و متجاوزي را که ايران محکوم و مجازات مي‌کند تبرئه مي‌کنيد و شهيد مي‌دانيد؟ کدام مملکتي را مي‌شناسيد که با قاتلان و متجاوزانش کاري جز مجازات بکند؟ اگر با مجازات اعدام مشکلي داريد، اين يک حرف است و جاي خودش قابل بحث. ولي شماها اصلا داريد اصل مجرميت طرف را داريد مي‌بريد زير سوال و از مجرم قهرمان مي‌سازيد،
    + احمد 

    خب سگستاني كاسه ليس آفتابه گير، نشان دادي که خون به حلقت مزه کرده است. كه از اعدام فرهنگيان و روزنامه نگاران شاد گشته هله هله سر داده اي

    به راستي که يک روزنامه نگار و فعال مدني تروريست است زيرا بلند کردن فرياد رساي مظلوميت و عدالت خواهي ممکن است باعث سکته چند نفر از حکومتيان شده باشد!!.

    در جلسات (مسئولين پاسخگو) بسياري از حكومتيان هم شركت داشتند كه عكس هايشان هم موجود است چه طور است آنها را هم اعدام كنند؟!!

    آنهايي كه به انجمن صداي عدالت مجوز دادند هم بايد همكاران تروريست باشند

    تشكري ويژه بايد به نمايندگي از حكومتگران، از جندالله و پژاك و امثالهم داشت كه وجودشان باعث شده است جمهوري شيطاني جناياتش را پوششي دهد چرا كه فعالان مدني و دانشجويان و روزنامه نگاران قبل از اعدام به زور بازوي فرعونيان حكومتگر خمينيست به عضويت افتخاري اين گروهها در مي آيند و سپس...!!

    از آنرو كه از ما دور مي باشيد خود جنابعالي تفي به روي با خون شسته و لب و لوچه خون چكان خود، بيندازيد!!

    + ........ 
    اي كاش اين خائن جاني رادرمحل فاجعه تاسكوي به درك واصل ميكردند