• وبلاگ : :: هامون و تفتان
  • يادداشت : ارتباط نزديك مهرنهاد تروريست با محفل مسجد مكى
  • نظرات : 5 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين 
    حسين درخشان وبلاگ نويس منتقد جمهوري اسلامي ايران در مورد اين اعدام نوشت:

    واقعا مسخره است. دارند رسما از اين بابايي که ديروز بخاطر همکاري و عضويت در گروه تروريستي و جدايي‌طلب جندالله اعدام شده بود دارند شهيد مي‌سازند. انگار نه انگار که جندالله همان گروهي است که کلي آدم غيرنظامي بي‌گناه ايراني را در اين يکي، دو سال به قتل رسانده و اين بابا هم با آنها همکاري مي‌کرده. حالا يک زماني هم فعال مدني يا روزنامه‌نگار بوده که بوده. وبلاگ هم داشته که داشته. به درک. چه ربطي دارد.

    مگر آدم نمي‌تواند هم عضو گروه غيرقانوني تروريستي باشد و هم روزنامه‌نگاري هم بکند. مگر کسي که وبلاگ دارد نمي‌تواند آدم بکشد يا به کشته شدن کسي کمک بکند؟ پس لابد مي‌گوييد کارادزيج هم شاعر است و نبايد مجازات شود؟ هيتلر هم نقاش لابد بود و نه قاتل ميليون‌ها غيرنظامي بينوا. روح جورج اورول واقعا زنده باد که همه‌ي اينها را پيش بيني کرده بود که روزي به جنگ مي‌گويند صلح، و به اسارت مي‌گويند آزادي.

    اين بابا با اين جرايم هرجاي دنيا که بود به اشد مجازات محکوم مي‌شد. حالا بعضي جاها اين اشد مجازات زندان ابد است، بعضي جاها هم اعدام. شوخي که نداريم. (هرچند من شخصا با مجازات اعدام مخالفم، ولي به هر حال اين مجازات هميشه در قانون ايران وجود داشته و دارد.) شما فکر کرديد اگر مثلا کسي در همين فرانسه‌ي مهد آزادي کوچکترين سندي از عضويت و همکاري يک نفر با يک گروه تروريستي مثلا بگوييم القاعده پيدا کند، فکر مي‌کنيد با او چه مي‌کنند؟ آمريکا که جاي خود دارد.

    ادامه دارد

    نويسنده: صصص
    چهارشنبه 16 مرداد1387 ساعت: 9:16
    شماها واقعا اسم اين را مي‌گذاريد دفاع براي حقوق بشر که هر تروريست و قاتل و قاچاق‌چي و متجاوزي را که ايران محکوم و مجازات مي‌کند تبرئه مي‌کنيد و شهيد مي‌دانيد؟ کدام مملکتي را مي‌شناسيد که با قاتلان و متجاوزانش کاري جز مجازات بکند؟ اگر با مجازات اعدام مشکلي داريد، اين يک حرف است و جاي خودش قابل بحث. ولي شماها اصلا داريد اصل مجرميت طرف را داريد مي‌بريد زير سوال و از مجرم قهرمان مي‌سازيد،