سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

باز هم یک مولوى، قاتل بلوچى که مخالف تروریسم بود

مرصـاد دیدگاه

به خلاصه‏ خبر ذیل توجه کنید:

به گزارش اسماعیل زهی ... از خاش یکی دیگر از مزدوران خود فروخته رژیم به نام انور فرزند لشکران در منطقه سرجنگل از توابع خاش توسط مبارزان بلوچستان به هلاکت رسید.
این دومین مخبر و جاسوس رژیم است که طی یک هفته گذشته در سرجنگل به هلاکت می‏رسند.

خبر فوق را گروهک مزدور عبدالمالک منتشر و مدعی کشتن فردی به نام انور از بلوچهای شهرستان خاش شده است. عبدالمالک مزدور به فامیل این مقتول که معلوم نیست به چه انگیزه‌اى کشته شده هیچ اشاره‌ای نکرد تا مبادا اقوام این فرد علیه او بشورند و روزگارش را سیاه کنند. ضمن اینکه اسم مقتول هم انور نیست.
از طرفی عبدالمالک مزدور مهمترین انگیزه‌ی خود را ارتباط مقتول با نظام دانسته که این یک دروغ محض و خبر انحرافی می‌باشد.
قاتل این فرد چه کسی هست؟
شاید باور نکنید که یکی از مولوی نماهای گول خورده وباج بگیربه خاطر چندر غازی که از عبدالمالک وعده اش را گرفته، اقدام به کشتن فرد بلوچی نمود که با عبدالمالک اختلاف پیدا کرده بود. عمده اختلافشان هم اعتراض به جنایات بی‌شمار گروهک جندالله علیه شهروندان بیگناه بود که ادامه‌ی اعتراضات و انتقادات انور سرش را بر باد داد. چاره ی کار چه بود؟
حاصل یک مشورت با سرویسهای خارجی کشتن و برداشتن مخالفین حرکت تند و خشن عبدالمالک علیه مردم بیگناه بود. که انور یکی از آن معترضین بود.
اما چه کسی باید اورا از سر راه بردارد؟

باز هم یک مشورت کوتاه به عبدالمالک گفت که باید فردی غیر عضو گروهک، مخالفین و معترضین را از سر راه بردارد. به همین دلیل فردی به نام: امیر حمزه کردى از مولوی‌نماهای خاش انتخاب تا منتقدین را به خاطر چند دلار بکشد آن هم نه به انگیزه‌ی صرفاً مخالفت با گروهک بلکه با القاء این نکته که این افراد مزدوران نظام هستند و باید طبق فتوای خود ساخته‌ی خودشان کشته شوند.
فرد اجیر شده مأموریتش را انجام داد، اما نامردی عبدالمالک که حد و مرزی ندارد. این فرد پس از کشتن انور متواری می‌شود که گروهک بلافاصله با چند واسطه و به صورت ناشناس آدرس او را به مأموران امنیتی می‌دهد که مأموران هم او را دستگیر میکنند. با این کار عبدالمالک با یک تیر چند نشان می‌زند.
اول اینکه یکى منتقدینش را از سر راه برداشت.
دوم اینکه به قاتل هیچ پولی نداده که هیچ بلکه رد پایی از خود به جای هم نگذاشته
سوم اینکه با دستگیری قاتل علیه نظام تبلیغات منفی راه می‌اندازند که رژیم یک مولوى بلوچ دیگر را دستگیر کرد.
واقعا که عبدالمالک جانى درسش را [از انگلیسیهاى به قول ابوعمار سیاستمدار] خوب آموخته است.
عکس فوق متعلق به مولوى امیر حمزه کردى قاتل انور هست که توسط عبدالمالک برای کشتن او اجیر شده بود. گفته می‌شود که این فرد دستگیر شده است.

منبع: وبلاگ تفتان خبر


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (68) ، بازدید دیروز: (129) ، کل بازدیدها: (1173515)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ