سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

العربیه دست به دامن آمریکائیها شد

مرصـاد دیدگاه

ادامه جنگ مشکوک هکرها؛

العربیة هک شد !

پس از اقدامات متقابل هکرهای شیعه و وهابی که حدود دو هفته پیش تعدادی از سایت‌های و سرورهای دو طرف را تحت تأثیر قرار داد، بامداد امروز جمعه سایت اینترنتی شبکه العربیه (العربیة.نت) به دست گروهی که خود را شیعه می‌نامد هک شد.
العربیة متعلق به افراد منسوب به خاندان آل‌سعود است و معمولاً مواضع ضد شیعی و ضد ایرانی دارد؛ بطوریکه بسیاری از مسلمانان منطقه، آن را به طعنه «الغربیة» می‌نامند.

گروه یا فرد هکر، تصویری از پرچم به آتش کشیده شده رژیم صهیونیستی را به جای صفحه اول العربیة گذاشته و زیر آن نوشته است:
«تحذیر هام؛ ان استمرت الاختراقات علی المواقع الشیعیة من بعد هذا فلن یسلم ای موقع من مواقعکم و شبکاتکم» یعنی: «هشدار مهم ؛ اگر نفوذ به سایت های شیعی ادامه یابد، بعد از این هیچیک از سایت‌ها و شبکه‌های شما در امان نخواهد بود».
این در حالی است که آیت‌الله مکارم شیرازی، از هکرها و مجاهدان مجازی شیعه خواسته بود بعد از درس عبرتى که به هکرهای وهابی دادند، این عملیات را متوقف سازند. با توجه به این اظهارات، اقدام اخیر که به شیعیان نسبت داده شده است مشکوک به نظر می‌رسد.
شایان ذکر است در روزهایی که برخی از سایت‌های شیعیان توسط گروه‌های وهابی هک شده بود، شبکه العربیة به پوشش کامل این اخبار می‌پرداخت. همچنین چندی پیش، این شبکه به عنوان بهترین دوست اسراییل از سوی رژیم صهیونیستی انتخاب شده بود.

خبر تکمیلی 1 :
در ساعت 2 و 35 دقیقه بامداد جمعه (به وقت تهران)، عکس و نوشته فوق الذکر برداشته شد و گروه دیگری به نام "آنتی هکرها" تصویر یک یوزپلنگ را به جای تصویر فوق، در صفحه العربیة گذاشتند.

خبر تکمیلی 2 :
تا ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه، العربیة هنوز موفق به بازسازی خود نشده است. هم‌اکنون پیامی به زبان انگلیسی روی این صفحه به چشم می‌خورد که: "این وب‌سایت بزودی بازخواهد گشت"!

خبر تکمیلی 3 :
حدود ساعت 22 (به وقت تهران)، العربیة موفق به بازسازی صفحه اول خود شد و به حالت عادی بازگشت.

این سایت پس از بازسازی در خبر اول خود تلاش کرده است خود را خیرخواه مسلمانان نشان دهد و آورده است: «سایت العربیة.نت در قبال تمامی طیف‌های عربی و اسلامی از سیاستی باز پیروی می‌کند و همواره با آغوشی باز از نقل اخبار و گفتگو با چهره‌های بارز سیاسی، دینی و مذهبی مختلف استقبال کرده است؛ خواه سنی یا شیعه باشند و خواه علوی یا دروزی یا مسیحی!!».

منبع: خبرگزارى ابنا

خبر تکمیلى 4:
عنوان (دومین) اصلى سایت که (net) بوده، هنوز
(غروب شنبه 20 مهر) دست هکرهاست و دسترسى به سایت با پسوند موقت (tv) انجام مى‌شود.
مدیر شبکه هم دست به دامان آمریکائیها شده تا بتواند دومین اصلى‌اش را از هکرها بازپس گیرد.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (118) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173147)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ