سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

همه دروغگویند بجز مولوى عبدالحمید!

مرصـاد دیدگاه

خبر ویژه؛

ساخت شهرک اهل‌سنت در اطراف تهران

شنیده‌ها حاکی از آن است که برادران اهل سنت به تازگی با خرید زمین و ساخت و ساز در اطراف تهران، برای ساخت شهرکی برای خود تلاش می‌کنند.
به
گزارش شیعه آنلاین، منابع آگاه خبر دادند که اخیرا در شهرکی به نام "دانش" در اطراف شهریار، برادران اهل سنت در حال خرید زمین و ملک و ساخت و ساز غیر مجاز هستند.

این افراد از قول "مولوی عبدالحمید" گفته‌اند حالا که در تهران به ما اجازه ساخت مسجد نمی‌دهند ما هم این منطقه را به پایگاه سیاسی اهل سنت تبدیل می‌کنیم.

نظرات کاربران:

...

ـ این جریان از حدود 5 سال پیش با آمدن شخصی به نام عبید الله موسی زاده از مولوی‌های مسجد مکی به تهران آغاز شد. مأموریت وی تجهیز و ساماندهی به سنیان در حاشیه تهران و هدایت آنان بود. ای کاش سازمان‌های مسئول کمی جدی‌تر عمل می‌کردند.
ـ مولوی عبدالحمید به اهل سنت گفته بود اگر همینجور به ازدواج و فرزندآوری! مشغول باشید تا بیست سال دیگه در این مملکت مردم اسمی از امام حسین نخواهند برد... شیعیان بیدار باشید ...



حتماً خبر فوق را قبلاً در سایت شیعه آنلاین خوانده‌اید.
نکته جالب اینکه سایت دارالخلافه مکى بلافاصله این خبر را ـ با ادعاى تحقیقات موثق!! ـ تکذیب کرده
و در بخشى از تکذیبیه چنین آورده است: «
آیا می‌توان محض شنیدن را ملاک قرار داد و بدون تحقیق و بررسی اقدام به پخش آن نمود؟! آیا انسان مسلمانی که ترس از خدا و اعتقاد به روز قیامت در وجودش باشد دست به اینگونه اعمال فتنه‌برانگیز می‌زند؟!»

از جناب مولوى عبدالحمید ـ مدیر سایت و دربار دارالخلافه مذکور ـ باید پرسید: جناب مولوى،
اگر لالایى بلدى، چرا خوابت نمى‌برد؟
تو که اینهمه به مسلمانى‌ات مى‌نازى و ترس از خدا و روز قیامت سراسر وجودت را فراگرفته و مخالف اعمال فتنه‌انگیزى، چرا خودت به یکهزارم این اعتقاد عمل نمى‌کنى؟!!
چرا با کوچکترین خبرى که از هر آدم دروغگو و بى‌سر و پایى ـ حتى افراد مشهور به الواتى و چاقوکشى ـ مى‌شنوى، بلافاصله خطبه نماز جمعه و عیدت را به آن اختصاص مى‌دهى و ذره‌اى در مورد صحت و سقم آن تحقیق نمى‌کنى؟! و حتى با کمال بى‌پروایى از حساب و کتاب قیامت آن را مستند به شنیده‌ها و گزارشها مى‌کنى؟!
و مهمتر اینکه چرا خودت با اینکه یقین به دروغ بودن برخى تحلیل‌ها و خبرها وآمارها دارى، علناً و با طمینان آن را حقیقت و واقعیت نشان مى‌دهى؟!
در نظر این جماعت، همه دروغگویند، جز خودشان و ایل و تبارشان!
در یادداشتهاى آینده ـ اگر فرصت شد ـ گوشه‌اى از دروغگویهاى علنى و آشکار آقاى مولوى عبدالحمید و بعضى نوچه‌هایش را خواهم نگاشت تا میزان پایبندى‌شان به مسلمانى و ترسشان از خدا و قیامت معلوم گردد!


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (61) ، بازدید دیروز: (129) ، کل بازدیدها: (1173508)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ