سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ضربه‏اى مرگبار بر باند تروریستى مرتبط با دارلخلافه مکى

مرصـاد دیدگاه

به نام خداوند قهار
پس از دستگیرى و بازداشت مولوى احمد نارویى (معاون دارالاماره مسجد مکى)، چند نفر از مسجد مکى براى آقاى شیخ سلیمانى (مسئول دفتر امور اهل سنت) پیغام آوردند! که آنور مرز (یعنى همین دار و دسته گروهک ریگى) تهدید کرده‌اند اگر مولوى احمد آزاد نشود، به ایران حمله مى‌کنیم!
خوب، نیروهاى نظامى و امنیتى آمادگى کامل داشتند که در صورت چنین تحرک احمقانه‌اى، جواب دندان‌شکنى به آنان بدهند ولى آن روزها هوا حسابى طوفانى بود و طبعاً نخاله‌هاى ابرهه توان تحرکى نداشتند؛ البته عرضه کارى را هم نداشتند.
تهدایدات و جوسازیها، دروغگویى‌ها و خطابه‌هاى آتشین مولوى عبدالحمید و دارودسته‌اش در درالخلافه مسجد مکى و بیرون از آن ادامه داشت و تخریب چهاردیوارى موسوم به حوزه علمیه در عظیم‌آباد و صحنه‌سازى زیرکانه فتنه‌انگیزان در هتک حرمت به قرآن هم فرصتى براى این مولویهاى تندرو و نوچه‌هاى سواره و پیاده آنان در این سو و آن سوى مرز فراهم ساخت تا هرچه در توان دارند بکار بگیرند شاید به بهانه مذهبى و عقیدتى هم که شده مردم بلوچ و اهل سنت را تحریک کرده و مجبور به عکس‌العملى در مقابل نظام اسلامى کنند و خود فرصت چانه‌زنى و سهم‌خواهى بیشترى داشته باشند!
که در عمل چنین نشد. چون مردم شریف بلوچ و اهل سنت، بسیار فهیم‌تر از این بوده و هستند که گول چند مولوى تندروى دین و دنیا فروخته را بخورند و بخاطر دنیاى ناکام دیگران، دین و دنیاى خویش را بفروشند.
به همین خاطر، گروهک تروریستى عبدالمالک جانى ـ که از عصبانیت و درماندگى توان فکر و اندیشه‌اى برایش نمانده ـ ناچار به حرکتى شد تا از منظر خودش وجهه‌اى کسب کند و خود را ناجى قوم بلوچ نشان دهد! غافل از اینکه همین مردم بلوچ، هر روز و شب او و همپیمانان و حامیانش را لعن و نفرین مى‌کنند که لکه‌ى ننگى به نام بلوچ، چنین جنایت مى‌کند و خداوند هم آه مظلومان و لعن خیرخواهان را البته اجابت فرموده و مى‌فرماید تا دودمان این عده پست و حقیر و خودفروخته ان‌شاءالله بزودى بر باد داده شود و مردم ـ بلوچ و فارس و سیستانى، شیعه و سنى ـ بتوانند در امنیت و آرامش واقعى با برادرى زندگى کنند.

مرصاد

فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) خبر داد:

هلاکت اعضاى باند تروریستی وابسته به گروهک ریگى

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی قرارگاه عملیاتی رسول اکرم(ص)، بهرام نوروزی اظهار داشت: با یاری خداوند و همکاری مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج) و رزمندگان قرارگاه فتح استان سیستان و بلوچستان، طی سه مرحله عملیات و اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند تروریستی وابسته به گروهک عبدالمالک ریگی که پس از آموزش‌های تروریستی توسط ایادی بیگانه از آن سوی مرز برای خرابکاری وارد کشور شده بودند به هلاکت رسیدند.

وی گفت: در این سلسله عملیات، 10 نفر از اعضای اصلی این تیم تروریستی مجروح، دستگیر و به هلاکت رسیده‌اند که یک نفر از اعضای اصلی این تیم به نام احمد وفایی با سه نام مستعار حاج محمود، ایوب و عبدالواحد بود که پس از هلاکت یاسر، معاونت عملیاتی گروهک عبدالمالک را عهده‌دار بوده است.
نوروزی افزود: همچنین شرور ناصر شه‌بخش و شرور نادر ریگی به اسم مستعار صدام که مرتکب جنایات زیادی شده‌اند، به هلاکت رسیدند.
وی یادآور شد: افراد مذکور جنایاتی از جمله گروگانگیری چهار تبعه هندی و ایرلندی و آلمانی در زاهدان، شرکت مستقیم در عملیات حمله به الگانس نیروی انتظامی در خیابان بزرگمهر زاهدان، شهادت سه نفر از پرسنل ناجا و یک دانشجو، شرکت در جنایت حادثه تاسوکی و شهادت 22 نفر از هموطنان، مشارکت در ترور دو موتور‌سوار ناجا، خلع سلاح پایگاه گدار ناهوک سراوان و گروگان گرفتن 9 نفر از کارکنان آن پایگاه و به شهادت رساندن فرمانده پایگاه، گروگانگیری و شهادت کارکنان پاسگاه شمسر سراوان، به شهادت رساندن سرهنگ کاوه بازنشسته ناجا در پاکستان، ربایش امام جمعه فهرج کرمان و گروگانگیری ح.ت در جاده خاش و زاهدان را مرتکب شده‌ بودند.
وی موفقیت این عملیات را مرهون اطلاعات به‌موقع مردم محلی دانست و افزود: مردم خوب و نجیب استان می‌توانند با اعلام هرگونه ترددهای مشکوک به یگان‌های عملیاتی، اطلاعاتی و انتظامی حوزه استحفاظی در ایجاد امنیت پایدار، ما را یاری کنند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی رسول اکرم (ص) در ادامه خطاب به عناصر خود‌فروخته این گروهک‌ تروریستی گفت: هر‌چه سریعتر از اقدامات ناجوانمردانه تروریستی علیه مردم مظلوم و بی‌گناه دست برداشته و به آغوش میهن باز گردند و فریب سرکرده این گروهک که خود جرات شرکت مستقیم در اقدامات تروریستی را نداشته را نخورند.

در همین ارتباط بخوانید:
ـ ضربه‌ای دیگر بر پیکره گروهک ریگی
ـ یک گروه تروریستی در سیستان و بلوچستان متلاشی شد
ـ مسئول عملیات گروگانگیری پاسگاه شمسر به هلاکت رسید


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (59) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172624)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ