سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

هیچ فتنه ای مانند وهابیت اسلام را تهدید نمی‏کند

مرصـاد دیدگاه

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:
هیچ فتنه‌ای مانند وهابیت اسلام را تهدید نمی‌کند

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در دیدار رییس دانشگاه الهیات دمشق و هیئت همراه با اشاره به خطراتی که اسلام را تهدید می‌کند تصریح کردند: اسلام در طول تاریخ جماعتی بدتر و مخرب‌تر از وهابیت به خود ندیده است، به گونه‌ای که آنان چهره اسلام را در جهان مخدوش کرده‌ و جهانیان به اسلام بدگمان شده‌اند.
ایشان افزودند: وهابیون با آمریکا و اسرائیل که دشمنان اسلام هستند و بدترین توهین‌ها را به اسلام و پیامبر اسلام (ص) می‌کنند، مبارزه نمی‌کنند، ولی روز و شب به کشتن مسلمانان می‌پردازد و در پاکستان، افغانستان و عراق مسلمین را قتل و عام می‌کنند.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به رسالت خطیر علمای بلاد اسلامی در دعوت مسلمانان به وحدت و حفظ اتحاد اسلامی گفتند: در حالی که ادیان و مذاهب مختلف دنیا برای رسیدن به هدف باطل خود نسبت به مسایل سیاسی و فرهنگی وحدت نظر دارند، ولی متاسفانه مسلمانان به وحدت لازم دست نیافته‌اند.
ایشان افزودند: دشمنان از قدرت اتحاد مسلمانان آگاه هستند از این رو از وحدت آنان بیم دارند و بر ایجاد اختلاف بین آنها اصرار می‌کنند.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه و تاثیر دو کشور لبنان و سوریه در معادلات جهانی و خاورمیانه گفتند: لبنان از مهمترین بلاد اسلامی است.
ایشان افزودند: عالمان دینی شیعه و اهل سنت در کشور سوریه نیز از وحدت اسلامی بهره‌مند هستند و الگویی برای سایر کشورهای اسلامی‌اند.
در ادامه این دیدار، رییس دانشگاه الهیات دمشق نیز با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان بر نقش مراجع دینی تاکید کرد و گفت: با وجود دانشمندان و مراجع دینی، دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند و مکر و حیله آنان به جایی نخواهد رسید.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (17) ، بازدید دیروز: (149) ، کل بازدیدها: (1173195)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ