سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

دروغپردازى مولویها، از وحشت افشاگرى

مرصـاد دیدگاه

دست پیش گرفته‌اند که پس نیفتند!

به این مطلب وبلاگ سنی نیوز [که توسط چند مولوى ضد انقلاب و ضد شیعه اداره مى‌شود]، توجه کنید:
از زاهدان خبر می‌رسد، [یعنى خودشان جایى دیگرند!] عده‌ای از علما و جوانان اهل سنت که چندی پیش در جریان تخریب یک مدرسه‌ی دینی اهل سنت در روستای عظیم آباد زابل به جرم دست داشتن در تهیه و توزیع تصاویری مربوط به توهین مأموران دولتی! به ساحت مقدس قرآن مجید طی این حادثه، دستگیر و به مکان نامعلومی انتقال داده شده بودند، امروز طی پیامی [که فقط براى غیبگویان این وبلاگ قابل دریافت آنهم از مکان نامعلوم بوده] از قرار داشتن تحت شدیدترترین [ترترین، واژه جدید کشف شده توسط مولویها] شکنجه‌ها و آزار واذیت‌ها خبر داده‌اند. گفته می‌شود آنان به منظور آنکه در برابر دوربین تلویزیون سخنانی خلاف واقع بر زبان بیاورند تحت شکنجه‌های شدیدی قرار دارند.

= این نوع ادبیات، ترفند جدیدی از سوی دست‌اندرکاران مسجد مکی جهت تشویش اذهان عمومی است و هدفی جز ایجاد حس نفرت و انتقامجویی در قلوب برادران اهل سنت نمی‌باشد.
اینان (دارودسته عبدالحمید) دست پیش گرفته‌اند که پس نیفتند. زیرا از این می‌ترسند [و باید هم بترسند] که اعترافات دستگیر شدگان باعث رسوایى آنان شده و پشت پرده‌ى گندکاریهایشان برملا شود و آن یک جو آبرویی هم که [به اسلام و مسجد و مدرسه] نزد مردم دارند، از بین برود.

= آنچه که عیان است، چه حاجت به بیان است. اینان یک غلطی مرتکب شده‌اند و تاوانش را باید پس دهند (البته دارودسته انتظامات مسجد مکی از این قاعده مستثنی نیستند)
= چرا پیام رسانتان، آدرس مکان نامعلوم را به حضرات گزارش نفرموده‌اند؟!
= فکر نان کنید که خربزه آب است. با شعور و فهم عزیزان اهل سنت بازى نکنید! این چرندیات و دروغ‌ها وافتراها ساخته و پرداخته ذهن کوچکتان شماست؛
با اینگونه خیالبافی‌ها یقیناً نمیتوانید عزیزان اهل سنت را گول بزنید!

برگرفته از: وبلاگ مسجد مکی اهل سنت البته از نوع مثبتش (با اندکى دخل و تصرف معمول و متعارف)

این را هم بخوانید:
ـ
اهل تسنن بیدار شوید


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (20) ، بازدید دیروز: (102) ، کل بازدیدها: (1173569)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ