سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

کشتن مولویها، مأموریت جدید سازمان جاسوسِ انگلیس

مرصـاد دیدگاه

گروهک تروریستى موسوم به جندالله (و در حقیقت سربازان شیطان) از طرف سازمان جاسوسى انگلیس، مأمور ترور برخى شخصیتهاى سنى مذهب (از جمله مولوى عبدالحمید، امام جمعه و ملاى یکى از مساجد اهل سنت زاهدان) شد!!

سرکرده این گروهک (عبدالمالک جانى) که خود دست پخت حوزه‌هاى علمیه و جماعت تبلیغى تحت امر مسجد مکى به امارت و سلطنت مولوى عبدالحمید اسماعیل‌زهى بوده و هنوز هم با این مسجد و مدرسه در ارتباط است، پس از جنایت تاسوکى، دارزین، زاهدان و ده‌ها جنایت ریز و درشت دیگر، مدتى قبل به مدت 23 روز از طرف سازمان جاسوسى انگلیس (MI6) به انگلیس برده شده و آموزشهاى ویژه ترور، آدم‌ربایى و حفاظت به وى داده شد بطورى که پس از آن، غذاى هیچکسى را نمى‌خورد، همیشه با دستکش به دوستانش دست مى‌دهد و هیچ دو شبى را در یکجا نمى‌خوابد!! (لابد اینها همه نشان شجاعت این موجود پست و حقیره که در بیغوله‌هاى کوهستانى پاکستان و فقط به کمک سازمانهاى جاسوسى سیا و انگلیس تا کنون جان سالم بدر برده است و برخى توله‌هاى حقیرتر از او، این جانى را امیر جنبش مقاومت مردمى ایران! مى‌نامند)

در قسمتى از اطلاعیه وبلاگى این گروهک مزدور چنین آمده است:
جنبش مقاومت! به اطلاع مردم می رساند که شاخه اطلاعاتی جنبش به اطلاعاتی دست یافته که نشانگر توطئه‌ای از سوی رژیم برای ترور مولانا عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان می‌باشند و رژیم در این توطئه که به صورت دقیق طراحی شده می‌خواهد این ترور را به سوی برخی از ریش سفیدان و مردم منطقه منسوب نماید و بدین صورت درگیری خونینی بین مردم بلوچ آغاز گردد و این امر هوشیاری و درایت علماء، ریش سفیدان، دانشگاهیان و تمام اقشار مردم را می‌طلبد تا با هوشیاری این توطئه شوم را ناکام نموده و نگذارند رژیم پلید آخوندی در توطئه‌های شیطانی و خونبارش موفق گردد.

به قول آقا محمود در وبلاگ سیستان من :
خوب دیگه... بهانه خوبی هست! اول اعلامیه میدهند که رژیم قصد داره مولانا عبدالحمید را ترور کنه و آهای..... علما هوشیار باشید، و بعد............................ چند روز که گذشت این مولوی بخت برگشته رو ترور میکنند و میگویند: ما که گفتیم مواظب باشید بفرما عبدالحمید را کشتند و عاملش اطلاعاتی ها هستند. پس نتیجه میگیریم که هدف بعدی مزدوران عبدالمالک ریگی مولوی‌های اهل سنت هست...

یکى نیست به این گروهک جاهل و کودن بگه:
گر واقعاً مولوى عبدالحمید یا هر کس دیگرى کارش در یاغى‌گرى به جایى برسه که نظام اسلامى تصمیم به مجازاتش بگیره، چه احتیاجى به این کارهاى پست و بچه‌گانه داره که ترورش کنن و بعد هم گردن افراد بیگناه بیندازن!
ـ مولوى عبدالحمید (همچون برخى از مولویهاى نوکر و چاکر دور و برش) ، تندرو هست، قبول؛
ـ با وهابیهاى ضد شیعه مرتبطه و از اونها جیره و مواجب مى‌گیره، قبول؛
ـ گزارشهاى سراسر کذب و مظلوم‌نمایانه مى‌سازه و به خورد دوستانش در قطر و عربستان و... میده که «هاى ... نمى‌دانید اهل سنت چه آزارى در این مملکت مى‌کشند»، قبول؛
ـ علیه برخى قوانین نظام اسلامى دست به جوسازى زده و میزنه، قبول؛
ـ به شخصیتهاى اسلامى (در کنفرانسها و همایشهاى داخل و خارج)، یواشکى القاء مى‌کنه که نظام منافق هست و گول وحدت و اینا رو نخورید و اینها همه ضد صحابه و اسلامند و...، قبول؛
و دهها و صدها سخن و حرکت و برنامه در مقابله با نظام و تشیع داشته و داره، همه اینها قبول؛
اما ...

نظام اسلامى مقتدرتر از آن است که وقتى جرم کسى بر اساس قانون مشخص شد و محرز گردید، دست به حرکتهایى بچه‌گانه بزند و بخواهد مخفى‌کارى کند.
مولوى عبدالحمید که سهل است اگر دهها و صدها نفر بالاتر و مشهورتر و پربادتر از او هم باشند، در مقابل قانون یکسانند و مطمئن باشید اگر دست به طغیان و محاربه و یاغى‌گرى بزنند بر بالاى مأذنه همان مسجد مکى یا هر لانه دیگرى ـ که داشته باشند ـ به دار مجازات آویخته خواهند شد.
باور ندارید بروید از خود مولوى بپرسید! خودش خوب این را مى داند! هنوز درد سالها قبل تى‌پا (شتل) روز غائله مکى زاهدان را حس مى‌کند که نظام با رأفت و بزرگوارى از کنار طغیانگرى‌اش گذشت ولى متأسفانه او به درستى پند نگرفت!

مرصاد


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (98) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172663)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ