سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

هر دم از این باغ برى مى‌رسد!

مرصـاد دیدگاه

بخ بخ! مبارکه!

جناب شیخ الاسلام و مولا و مقتداى مولویها فی الدنیا و الآخره،

و اى رئیس دارالحکومه مکى

شما هم بعـــــــــــــــــــــــــــــله


سر پیرى و معرکه ‌گیرى!!!


مولوى عبدالحمید قصد ازدواج با یک دختر حدوداً 20 الى 22 ساله بلوچ را دارد.
با توجه به اینکه نامبرده تا کنون 4 مرتبه ازدواج نموده و در حال حاضر ازدواجهاى متعدّد وى مورد نکوهش برخى از از اقشار اهل سنت قرار گرفته است، نامبرده براى توجیه ازدواج مجددش از ترفندى جدید استفاده نموده و مدعى شده که یک دختر بلوچ گفته من با مولوى ازدواج مى کنم و ایشان باید من را به عقد خود در آورد، در غیر اینصورت از خانه فرار مى‌کنم. و چون پدرش از افراد سرمایه دار و داراى آبرو و حرمت بین طوایف و خاندان خود می‌باشد، موضوع را با مولوى در میان گذاشته و مولوى هم در جواب گفته حداقل جهت جلوگیرى از این کار و براى اینکه آبروى فردى بزرگ از بین نرود!!! بنده حاضرم پس از برگشت از سفر حج این دختر را به عقد خود در آورم.
در این رابطه پدر دختر هم گفته که در صورت ازدواج مولوی با دخترش حاضر به پرداخت مهریه‌ی کامل به دخترش هست تا در ذمه‌ی مولوی نباشد!!
البته بازگشت مولوی از مکه دست خالی هم نبوده و ایشان در آنجا قولهایی ار وهابیون عربستانی گرفته که به زودی توسط واسطه‌هایی به زاهدان سرازیر میشود.
منبع: تفتان خبر


صحبتم با عزیزان سنى و بلوچ است:
باز هم سرتان را مثل کبک زیر برف کنید و برایش سرود تقدیس بخوانید!!
باز هم این شهوت‌رانان را الگو و شیخ طریقت بنامید!!
باز هم بگذارید اینان ناموس و ابرویتان را حراج کنند و با فتواهاى شکمى بر آن مهر شریعت بزنند!!

باز هم عزت و نجابت و غیرتتان را به این دریوزگان بدهید تا به اسم دین همه چیز شما را فداى هوا و هوس و قدرت‌طلبى‌شان کنند!!

باز هم به کسانى که به رفتار غیر انسانى و هتاکى عده‌اى مولوى تندرو خرده مى‌گیرد، بگویید: اینان با اهل سنت و بلوچها دشمنند!!
مگر همین آقاى مولوى نبود که چند سال پیش با دخترى 13 ساله ازدواج کرد ـ که به گمانم خواهر همین مولوى ابوعمار عکاس‌باشى بى‌غیرت باشد ـ و وقتى از طرف برخى علما و بزرگان اهل سنت مورد ملامت قرار گرفت، ادعا کرد که این دختر را به من بخشیده‌اند!!!!

کدام ابلهى حاضر است آبرو و ناموس و غیرتش را در پاى هوس چنین کسانى فدا کند؟؟؟


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (42) ، بازدید دیروز: (102) ، کل بازدیدها: (1173591)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ