سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

مولوى داریم تا مولوى

مرصـاد دیدگاه

مشاور رئیس جمهور در اهل سنت گفت: باید مسائل اختلاف‌زا را از راه گفتگو حل کرد زیرا که برای همه اختلافات میان اهل سنت و تشیع راه حل مناسب وجود دارد.
مولوى اسحاق مدنى روز سه شنبه در همایش اهل سنت در بعثه مقام معظم رهبرى افزود:‌ ما باید با مسئولیت خود مسائلمان حل کنیم و کسانی که می‌خواهند دشمنی کنند در صدد تفرقه در سرتاسر جهان اسلام هستند .اگر اختلافی نیز وجود دارد باید بدانیم که این اختلافات را چگونه حل کنیم و این مسأله راه حلهایى دارد. (قابل توجه عبدالحمید)
وی ابراز داشت ما باید منافع کشور و اسلام را در نظر بگیریم و دیگر این که اشراف بر مسائل داشته باشیم و سعی کنیم که به مسائل دینی درست توجه کنیم. (مسائل دینی ابزاری شده برای مولوی عبدالحمید برای رسیدن به مطامع دنیوی!)
وی در ادامه افزود: در هیچ جا بجز ایران مرسوم نیست که در مرکز اهل تشیع به یک روحانی اهل سنت اجازه دهند که در دارالافتاء بنشیند و به مسائل مذهبی خود بپردازد و این مسأله مهمی است. (برخلاف نظر عبدالحمید که میگوید برای اهل سنت محدودیت هست. البته برای او [چنین] دیکته کرده‌اند)
مشاور رییس جمهور گفت:‌ از این فرصتی که در اختیار ما قرار داده شده باید استفاده کرد و در ایران همان طور که یک روحانی اهل شیعه دارای احترام است یک مفتی اهل سنت نیز به همان اندازه دارای احترام است.
(آقای مدنی کو گوش شنوا؟)

به نقل از: تفتان خبر

این یادداشتها را هم بخوانید:
ـ همسویى بوش و عبدالحمید اسماعیل‌زهی
ـ اینجا ایران، کوههای پاکستان، صدای ما را از آمریکا می شنوید!!
ـ میزان طرفداری مولوی عبدالحمید از انقلاب اسلامی
ـ وهابیت در ایران، توهم یا واقعیت؟!!

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (83) ، بازدید دیروز: (129) ، کل بازدیدها: (1173530)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ