سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

زخمى شدن عبدالمالک جانى

مرصـاد دیدگاه

عبدالمالک ریگی به شدت زخمی شد
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خبر زخمی شدن عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک جندالله و هشت تن از سرکردگان این گروهک را تائید کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزارى مهر گفت: طی درگیریهای شب و روز گذشته در دو منطقه کرمان و منطقه مرزی "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با ایران هشت تن از سران اصلی گروهک جندالله کشته شدند و عبدالمالک ریگی سرکرده این گروهک نیز در اثر این درگیریها به شدت زخمی شده است.

در همین حال، یک مقام ارشد نیروی انتظامی در گفتگو با مهر گفت: با توجه به مخفی بودن عبدالمالک ریگی در کشور پاکستان موضوع زخمی شدن وی همچنان در دست بررسی است. این مقام ارشد نیروی انتظامی در رابطه با تکذیب این خبر از سوی برخی منابع گفت: اعلام هرگونه نظر قطعی درباره این خبر، تنها پس از اتمام تحقیقات پلیس امکان پذیر است.
این درحالى است که شبکه تلویزیونی سما که در کویته پاکستان فعالیت می‌کند نیز با اعلام این خبر از زخمی شدن سرکرده این گروهک و به هلاکت رسیدن چهار فرمانده ارشد گروهک جندالله در درگیریهای روز گذشته در نقطه مرزی مشترک با پاکستان خبر داد.
به گزارش این شبکه تلویزیونی عبدالمالک ریگی در درگیریهای روز گذشته نیروهای نظامی ایران با این گروهک در منطقه "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با شهر زاهدان ایران به شدت زخمی شده و "احمد بلوچ" و سه نفر دیگر از فرماندهان این گروهگ تروریستی نیز در این درگیری کشته شدند.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (118) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172683)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ