سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

من به شیعه بودنم افتخار می‏کنم

مرصـاد دیدگاه

پسر شیخ یوسف قرضاوى:

از من خواسته‏اند از شیعه بودنم دست بردارم

عبدالرحمن یوسف القرضاوى

عبدالرحمان یوسف که چند روز قبل برای حضور در آیین روز شهید به جنوب لبنان (شهرستان صور) سفر کرده بود این موضوع را در جمع برخی مقام‏های شیعه در منطقه مطرح کرده است.
وی انکار شیعه بودن خود را رد کرده و چنین درخواستی را توهینی به شیعیان دانسته است.
موضوع شیعه شدن وی چندی پیش نیز مطرح شد اما برخی منابع آن را رد کردند، با این حال عبدالرحمن قرضاوی گفته است: من به شیعه بودنم افتخار می‏کنم.
عبدالرحمن افزوده است: بیش از دو ماه است که پدرم (شیخ یوسف) را ندیده‏ام، اما قصد دارم بزودی به دیدارش بروم، او پیر شده و همسرش بر وی سیطره دارد‏.‏
به گفته وی همسر جدید شیخ یوسف قرضاوی، خواهر خدیجه بن قنة، گوینده اخبار تلویزیون الجزیره قطر است.
خدیجة بن قنة
همچنین گفته می‏شود شیخ «سلیم العوا» معاون قرضاوی در اتحادیه بین‏المللی مسلمان به تازگی با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‏الله دیدار داشته است. شنیده شده العوا در این دیدار از اظهارات شیخ یوسف قرضاوی ضد شیعیان انتقاد کرده و گفته است او از موقعیت و جایگاه خود سوء ‏استفاده کرده است.
گفته می‏شود العوا به نصرالله اظهار داشته است که بخاطر گفته‏های ضد شیعی قرضاوی در صدد استعفا از مسئولیتش است.
شیخ یوسف قرضاوی پیشتر طی اظهاراتی، نفوذ شیعیان در کشورهای عربی به ویژه مصر را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آنان را گروهی بدعت‏گزار و معتقد به تحریف قرآن کریم دانسته است! که این اظهارات با واکنش وسیع علمای شیعه روبرو شد
منبع: خبرگزارى اهل بیت(ع)

یادداشت مرتبط:    وحشت شیخ قرضاوى ار شیعه شدن فرزندش



در ادامه دو عکس را حتماً ببینید که  مربوط است به ملاقات خواننده جوان فلسطینى (میس شلش) به همراه پدر و مادرش با قرضاوى و همسرش. شیخ قرضاوى قبلاً فتوا داده بود خوانندگى این دختر جوان در مقابل مردان نامحرم هم جایز است!! و او هم براى اطمینان خاطر از این فتوا به ملاقات قرضاوى رفته و براى این مفتى اهل سنت مى‌خواند!!



کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (30) ، بازدید دیروز: (73) ، کل بازدیدها: (1172883)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ