سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

سرمایه فقرا و عیاشى عالم‌نماها!!

مرصـاد دیدگاه

خطبه‌هاى این هفته عبدالحمید [رئیس دارالإماره مکى] هم ایراد شد. هر چه گشتیم هیچ صحبتى از نظام و حوادث 14 [و 15] خرداد در آن نیافتیم جز تبلیغ مؤسسه محسنین و جذب سرمایه‌هاى مردم بلوچ و اهل سنت درکمک به صندوق که از قضا قلک‌هاى آن هم در سطح شهر زاهدان مقابل درب مغازه‌ها توزیع شده است. ماه قبل هم خطیب جمعه اهل سنت در خصوص کمک به صندوق عزیزیه تبلیغ کرد و این هفته هم تبلیغ موسسه مالى محسنین را، چرا؟
همه مى‌دانند که خانواده و ایل و تبار اسماعیل‌زهى‌ها با نشستن بر اریکه قدرت مذهبى استان و در اختیار داشتن عنان حوزه علمیه دارالعلوم و مسجد مکى قصد دارند بلایى بر سر اهل سنت استان بیاورند که نتیجه‌اش قطعا ًرقم زدن حادثه ‌ مسجد لعل پاکستان نخواهد بود. مسئول مؤسسه محسنین وهابى دو آتشه برادرزن مولوى عبدالحمید، عبدالمجید اسماعیل‌زهى [یعنى همین ابوعمار عکاس‌باشى اهانتگر به اهل بیت پیامبر] هست که با خیال راحت پولى را که براى مردم بدست مى‌آید، اندکى از آن که معلوم نیست کجا مى‌رود اما انبوهى از آن صرف بخش کوچکى از ساخت و سازهاى مسجد مکى و حوزه دارالعلوم و صرف بسترهاى توطئه علیه نظام و حکومت و شیعه میشود.
برابر آمارها بیش از 85 درصد وجوهات کمیته امداد حضرت امام (ره ) صرف هزینه اهل سنت در استان مى‌شود. با توجه به تبلیغ اهالى مسجد مکى (لعل) علیه صندوقهاى کمیته امداد در سطح شهر و مقابله با آن بوسیله توزیع صندوقهاى مشابه در اکثر مغازه‌هاى اهل سنت، لازم است تا کمیته امداد اهل سنت افراد تحت پوشش خود را به مسجد مکى، حوزه دارالعلوم و مؤسسه محسنین و صندوق عزیزیه ارجاع دهند تا آنها هم بخشى کوچکى از فقر و فقارت این مردم را بر دوش بکشند و پولهاى مردم محروم را صرف سفرهاى متعدد خود به مکه و تفریحات خارجی نکنند. آقاى عبدالحمید اسماعیل زهى دائم براى مشورت در عربستان به سر مى‌برد و آقاى عبدالمجید اسماعیل‌زهى هم به اعتراف خودش با اینکه بچه است، مدعى است که خیلى از کشورها را گشته است.
پول هنگفت این سفرها از کجا باید تأمین شود. سه حالت دارد:
اول اینکه از درآمدهاى مؤسسه مى‌باشد.
دوم اینکه پولهاى بادآورده عربستان و [دریافت زکات از] قاچاق فروشان هست.
سوم اینکه احتمالاً خودشان بر کاخهایى از ثروت نشسته‌اند (به قول معرف از آسمان پول نبارید به سرش ... یا خودش دزد بود یا پدرش) و بر مردم فقیر دارند حکم مى‌رانند و با خیال راحت مى‌نشینند و از صبح تا شب وبلاگ نویسى مى‌کنند تا شاید نظام را ساقط کنند!!
به هر حال اگر مولوى عبدالحمید از خرداد بگوید تعجب مى‌کنم!! البته شاید یک لحظه هم نفاق او گل کند و هفته‌هاى بعد برخلاف میل باطنى خود چند خطى هم در این مورد حرف بزند.
منبع: تفتان خبر         توضیحک داخل کروشه از مرصاد است.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (93) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (1173411)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ