سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

حرکت مذبوحانه گروهک تروریستى

مرصـاد دیدگاه

گروهک ملحد جندالشیطان در روزهای ابتدایی تشکیل با حمایت همه‌جانبه رسانه‌های فرنگ نشین ماهواره‌ای و اینترنتی مواجه شد و کلی قند توی دلشان آب شد که: عجبا ما دیگه کی هستیم! در زاهدان کاه هم جلوی ما نمیریزند و اون وقت اینهمه طرفدار رسانه‌ای داریم! اما کم کم با توحشی که این گروه از خود نشان داد ، حمایت آنها را هم رفته رفته از دست داد و در این اواخر حسابی تنها شد. البته مبارزه در تمام دنیا وجود دارد و هر مبارزه ای هم طرفدارانی دارد اما وحشی گری و خشونت در بین گروههای مختلف جایگاهی ندارد بجز القاعده و طالبان ..
عبدالمالک شدیداً به تغذیه رسانه ای نیاز دارد و به همین خاطر باید دست به کاری میزد که خبر اول جهان بشود و بهترینش هم همین عملیات انتحاری است اما چند اشتباه مرتکب شد:

اول: در زمانی اینکار را انجام داد که تمام افکار جهان معطوف جنایات صهیونیستها در غزه میباشد و کسی به این عمل آنها توجه نکرد.

دوم: در شروع ماه حرام اینکار را کردند که به اتفاق تمام مذاهب اسلامی خونریزی در این ماه را جایز نمیدانند.
سوم: عملیات آنها بسیار ابتدایی و بچگانه انجام شد چون در میدان صبحگاه نیروی انتظامی سراوان شخصی وجود نداشت و همه در مسجد مشغول ادای زیارت عاشورا بودند.
البته جندالشیطان مى‌خواست با اینکار افکار جهانیان را به بلوچستان معطوف کند که نتوانست! و از طرفی مى‌خواست با اینکار از سفر هیت دولت و رئیس جمهور به استان جلوگیری کند که باز هم موفق نشد. [و لابد مى‌خواست شانش حامیان زاهدانى‌اش را جهت سهم‌خواهى و چانه‌زنى بالا ببرد که قطعاً آبروى نداشته آنها را هم بر باد خواهد داد.]
امروز که خبرهای طرفداران جندالشیطان را میخواندم حسابی خنده‌ام گرفت چون از عبدالغفور ریگی (هلاک شده این عملیات) بت ساخته و او را به حسین فهمیده بلوچستان تشبیه ساختند!! البته شهید حسین فهمیده در راه آزادى وطن شهید شد، اما عبدالغفور جاهل و بى‌دین در راه حماقت و خودخواهی عبدالمالک جانى هلاک شده و به درک واصل شد.
ضمناً این مطلب را از یاد نبریم که خدا برکت بدهد به قرصهای اکستازی !! چون حسابی آدم رو شجاع و نترس میکند و این بدبخت هم اول قرص را بهش دادند و سپس کلی هندوانه زیر بغلش گذاشتند تا اونو بدرک واصل کنند که در این راه موفق شدند.

منبع: وبلاگ سیستان من (با اندکى تصرف)

یادداشتهاى مرتبط:
ـ 4شهید و12 مجروح حاصل حمله انتحاری گروهک ریگی در سراوان
آیا ننگ جنایات عبدالمالک ریگی در تاریخ بلوچستان ثبت نخواهد شد؟
ـ تروریستها، پاکستان و دستگاه دیپلماسی ما
ـ هدف گروهک ریگی، شهادت عزاداران امام حسین(ع) بوده است
ـ سرعت عمل ماموران، گروگان را در مرز پاکستان آزاد کرد


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (57) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172622)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ