سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

فتواى جهاد علماى سنى در آستانه پیروزى حماس!

مرصـاد دیدگاه

بالآخره پس از 21 روز مقاومت شیرمردان فلسطینى در غزه ـ علیرغم همه خیانتهاى سران عرب و عالم‌نماهاى وهابى و حتى سنى‌هاى الازهر ـ حضرات مولوى مسجد مکى زاهدان به فکر بیاینه علیه رژیم صهیونیستى افتاده و ضمن حمایت از موضعگیریهاى رهبر انقلاب و تلاشهاى دولت جمهورى اسلامى ایران، پس از شنیدن زمزمه پیروزى حماس و در اقدامى دیرهنگام خاطرنشان کردند: جهاد را به عنوان دفاع بر کسانى که قادر به مبارزه هستند از مردم غزه واجب مى‌دانیم!!
در بخش دیگرى از بیاینه‌شان هم آورده‌اند: «جاى تعجب است که حکومت اکثر کشورهاى عربى و اسلامى در مقابل این جنایت سنگین و غیر‌انسانی بى‌تفاوت هستند» ولى ظاهراً هنوز صداى شکستن مهره‌هاى کمر وهابیون ملحد را ـ که به زودى راهى زباله‌دان تاریخ خواهند شد ـ نشنیده‌اند و لذا از محکوم کردن موضعگیرى سران وهابى ـ که روابط دوستانه هم با آنان دارند ـ سرباز زده‌اند!
این در حالى است که وهابیهاى هم‌پیمان با رژیم نژادپرست صهیونیستى، به دستور حاکمانشان نه تنها در مقابل جنایات سگهاى وحشى اسرائیلى سکوت کرده بلکه با فتواهاى شیطانى‌شان، تظاهرات علیه صهیونیستها را فساد فی الارض و هرج و مرج طلبى نامیدند!!
مولوى عبدالحمید ـ بزرگ طالب و ملاى مسجد مکى که برخى به زور به او لقب شیخ‌الاسلام داده‌اند ـ هم در هفته گذشته در سخنانى دوپهلو و بلکه تحریک آمیز بجاى موضعگیرى علیه وهابیان حامى صهیونیست، با القاى اینکه حزب‌الله بخاطر شیعه بودن دست از یارى حماس بخاطر سنى‌ بودنشان برداشته، خطاب به حزب‌الله چنین افاضه فرمود: «این بهترین فرصت برای نصرت مسلمانان فلسطین ومبارزه متحد با صهیونیسم جنایتکار است. حرکت حزب الله سلاحهای خود را برای چه روزی نگه داشته است؟ باید هر چه سریعتر به صحنه بیاید و این فرصت را از دست ندهند.»!!!
هر کسى که اهل کوچکترین فکرى باشد، مى‌داند که بخش مهمى از تحرک و تظاهرات میلیونى در کشورهاى اسلامى ـ بخصوص در کشورهاى عربى ـ بخاطر سخنان حماسى سید حسن نصرالله در محکومیت اقدام برخى سران عرب بوده و هست تا جایى که نامبارک (دیکتاتور مصر) تدابیر شدید امنیتى اتخاذ کرده و حتى از ترس نظامیانش دچار سکته هم شده بود! و همانگونه که در یادداشتهاى قبل هم آوردم، ایران شیعى بزرگترین و در واقع تنها دولت حامى سنیهاى غزه بوده و هست!
آقاى مولوى ظاهراً نمى‌داند که حزب‌الله لبنان با غزه هم مرز نیست، بلکه مصر با آنان هم مرز هست و علماى الأزهر بخصوص رئیس آن از ترس از دست دادن دنیاى پر از ذلت و خوارى‌شان خفقه‌خون گرفته‌اند!
شاید هم دو سال گذشته که مردم لبنان ـ و عمدتاً شیعیان ـ آماج ددمنشى صهیونیستها بودند، جناب مولوى اهمیتى براى پیگیرى اخبار کشتار شیعیان نمى‌داده تا بداند همکیشان سنى وى (گروه حریرى و سنیوره و...) از رسیدن سلاح به حزب‌الله جلوگیرى مى‌کردند و با همین رژیم غاصب اسرائیل علیه حزب‌الله همپیمان شده بودند!! و در آخر هم ـ که حزب الله پیروز میدان بود ـ با قبول قطعنامه ضعیفى که بیشتر به نفع صهیونیستها بود خواستار خلع سلاح مقاومت شدند!!
با این وضعیت اگر حزب الله قطعنامه دولت سنى لبنان را نقض کند و به اسرائیل حمله کند، آیا همین سنیهاى همکیش شما به بهانه نقض حاکمیت کشور علیه حزب‌الله دست به اقدام نظامى و سیاسى نمى‌زنند!!
حزب‌الله عضو جامعه لبنان است و البته اکثر مردم ـ از شیعه و سنى و دروزى و مسیحى ـ حامى آن هستند ولى حکومت دست حزب‌الله نیست و تبلیغات هم دست سه مثلث شوم جهان امروز (استکبار، وهابیها وصهیونیستها) است و اقدام نظامى یکطرفه حزب‌الله با موج محکومیت جهانى همراه خواهد شد و حتى دستاوردهاى عزت‌مدارانه حماس را هم خدشه‌دار خواهد ساخت و این دقیقاً خواسته صهیونیستها و آمریکائیها و برخى مزدوران عرب است.

اخبار مرتبط:
ـ پیام رهبر معظم انقلاب به آقای اسماعیل هنیّه نخست وزیر دولت قانونی حماس
ـ بازتاب وسیع پیام مقام معظم رهبری در رسانه‌های جهان


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (21) ، بازدید دیروز: (139) ، کل بازدیدها: (1172453)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ