سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ان88 _ دستمال کاغذى

مرصـاد دیدگاه

حسین شریعتمداری
روز جمعه (11 بهمن ماه) آقاى سیدمحمد خاتمى رئیس جمهور سابق طى سخنانى به مقایسه دوران اصلاحات و دوران کنونى پرداخته و گفت؛ «امروز وقتى دوران گذشته را با دوران کنونى مقایسه مى‌کنیم از یک سو احساس سرافرازى مى‌کنیم و از سوى دیگر دلمان براى کشور مى‌سوزد»! ایشان درباره یکى از دستاوردهاى دولت اصلاحات که باعث سرافرازى وى بوده است گفت «در گذشته کارى شد که همه دنیا گفتند منافقین تروریست هستند اما امروز چه کرده ایم و چه شده است که نام آنها از لیست تروریست درآمده است؟ آیا این خدمت به خون شهیدان است»؟!
در این باره گفتنى است که؛
1- باید از آقاى خاتمى پرسید آیا کینه توزى آمریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی، تروریست بودن منافقین و ماهیت این گروهک به عنوان یک گروه تروریستى تحت اختیار آمریکا و... هیچکدام در نگاه جنابعالى دلیل قانع کننده اى براى خارج کردن منافقین از لیست گروه هاى تروریست نبوده است که شما در اظهارات خود به جاى آن که آمریکا و متحدانش را محکوم کنید، انگشت اتهام خود را به سوى دولت نهم دراز کرده اید؟! یعنى دشمنى جناب خاتمى با دولت نهم تا این اندازه عمیق است که حاضر است بر تمامى این واقعیات بدیهى چشم بپوشد و میان دولت نهم، آمریکا و منافقین، جانب آمریکا و منافقین را بگیرد؟ و گناه خارج کردن منافقین از لیست تروریست ها را به گردن دولت نهم بیندازد؟!
2- به نظر آقاى خاتمى دولت نهم باید چه مى کرد تا اتحادیه اروپا منافقین را از لیست گروه هاى تروریست خارج نکند؟ بدیهى است دولت نهم باید به اقدامى دست مى زد که خوشایند آمریکا و متحدانش باشد ولى اقدامى که خوشایند دشمنان اسلام و انقلاب و مردم ایران باشد به یقین بر ضد اسلام و انقلاب و مردم ایران خواهد بود آیا غیر از این است؟ بنابراین آیا آقاى خاتمى از این که دولت نهم مصالح اسلام و انقلاب و مردم را پیش پاى آمریکا و متحدانش قربانى نکرده است، ناراحت و عصبانى شده اند؟! اگر غیر از این است بفرمایند و اگر جز این نیست- که نیست و نمى تواند باشد- آیا تعجب آور نیست رئیس جمهور سابق براى خوشامد دشمنان اسلام و انقلاب پیشنهاد قربانى کردن مصالح مردم و وطن خود را مى دهد؟!... به قول مولایمان امام حسین علیه السلام؛ «کونوا احراراً فى دنیاکم».
3- آقاى خاتمى با اشاره به این که آمریکا و متحدانش در دولت ایشان منافقین را در لیست گروه هاى تروریست قرار داده بودند، پرسیده است دولت نهم چه کرده و چه شده که اکنون نام این گروه از لیست تروریست ها خارج شده است؟! پاسخ این سؤال خیلى روشن است و عجیب است چرا آقاى خاتمى جواب سؤال خود را نمى داند و شیپور را از سر گشاد آن مى دمد؟! مگر نه این که گروهک منافقین به عنوان یک اهرم در اختیار آمریکا و متحدانش بوده است؟ بنابراین باید از آقاى خاتمى پرسید، دولت اصلاحات چه کرده بود که در آن دوره دشمنان نظام نیازى به استفاده از این اهرم نمى دیدند و منافقین را تروریست اعلام کرده بودند؟ و چه شده است که اکنون در دولت نهم احساس مى کنند باید دوباره از این اهرم استفاده کنند؟! جناب آقاى خاتمی! واقعاً پاسخ را نمى دانید؟ آیا پاسخ این سؤال غیر از این است که دولت اصلاحات در بخش قابل توجهى از عملکرد و مواضع خود همان خواسته هاى آمریکا و متحدانش را دنبال مى کرد و دشمنان بیرونى دیگر نیازى نمى دیدند از منافقین به عنوان سگ زنجیرى خود استفاده کنند؟!
آقاى خاتمى مگر در دولت شما شعار نمى‌دادند که توپ تانک بسیجى دیگر اثر ندارد؟! مگر نمى‌گفتند که فرهنگ شهادت، خشونت آفرین است؟! مگر نمى‌نوشتند که افکار امام(ره) باید به موزه تاریخ برود؟! مگر اعلام نمى‌کردند که اسلام متعلق به 1400 سال پیش است و امروزه براى اداره حکومت کارآیى ندارد؟! مگر دوستان شما نمى‌گفتند در ایران اصلى‌ترین مشکل براى تحقق دموکراسى آن است که اینجا هنوز خدا نمرده است؟! و مگر...؟!
بنابراین تصدیق مى‌فرمائید که آمریکا نیازى به استفاده از یک گروهک ورشکسته و بى‌حیثیت نظیر منافقین نمى‌دید!
4- جناب آقاى خاتمى به خاطر دارید که حضرتعالى از ارائه طرح گفت وگوى تمدنها به سازمان ملل با چه افتخارى یاد مى‌کردید و آن را زمینه ساز صلح جهانى مى‌دانستید؟ ولى در همان سال آمریکا و متحدانش به افغانستان حمله کردند و بعد به عراق و از ایران با عنوان «محور شرارت» یاد کردند! خب! جناب خاتمى آیا مطابق فرمول خودتان نمى‌خواهید به این سؤال پاسخ بدهید «چه کرده بودید و چه شده بود» که ایران را محور شرارت نامیدند؟ اتهام «محور شرارت» که میلیاردها برابر از خارج کردن منافقین بدبخت فلک زده از لیست تروریستها اهانت آمیزتر است. نیست؟ راستى آقاى خاتمى اگر فرمول خودتان را قبول دارید باید از شما پرسید چرا در قتل عام مردم مظلوم عراق شرکت فرمودید؟! حتماً مى فرمائید حمله به عراق کار آمریکا بود، نه دولت اصلاحات، خب! پس چرا خارج کردن منافقین از لیست گروه هاى تروریستى را به عملکرد دولت نهم نسبت مى دهید؟!
5- اگر آقاى خاتمى مقاومت دولت نهم در برابر زورگویى‌هاى آمریکا و متحدانش را در تصمیم آنها براى خارج کردن منافقین از لیست تروریستها مقصر مى‌داند، بد نیست به ماجراى جنگ صفین و شهادت عمار یاسر نگاهى دوباره بیندازد. توضیح آن که رسول خدا(ص) فرموده بود عمار یاسر به دست دشمنان اسلام «فئه باغیه» شهید مى‌شود و هنگامى که او در جنگ صفین به شهادت رسید معاویه که قاتل عمار بود براى فرار از رسوایى گفت؛ اگر علی(ع) عمار را به جنگ نمى آورد شهید نمى‌شد بنابراین شهادت عمار یاسر تقصیر علی(ع) است!!
6- و بالاخره منافقین که این روزها براى دریافت یک فحش از جمهورى اسلامى آه مى‌کشند تا آن را نشانه اهمیت خود قلمداد کنند، باید بدانند ـ و مى‌دانند ـ که اگر نام آنها در این نوشته آمده است، صرفاً براى شرح ماجراست. مگر کسانى که با هم بحث و گفت‌وگو مى کنند، گاهى به ضرورت از دستمال کاغذى استفاده نمى‌کنند؟ آیا دستمال کاغذى هم بخشى از مذاکره است؟ معلوم است که نیست!
منبع: روزنامه کیهان
اخبار مرتبط:
ـ آقای خاتمی شما هیچ چیزی را باور نمی کنید
ـ لاریجانى: زمزمه‌های «می‌آیم، نمی‌آیم» مانع تمرکز ذهن مردم می‌شود
ـ عبدالله نوری: یا خاتمی یا من!
ـ نشانه‌های صدور انقلاب؛ از نامه 2003 تا داووس
ـ معصومیت از دست رفته موسوی برای اصلاح طلبان
ـ اعتراض خوئینی‌ها و ابطحی به خاتمی درباره بیان «یا من یا موسوی»
ـ نتیجه جلسه امروز خاتمی و میرحسین موسوی
ـ حاشیه امن میرحسین برای خاتمی
ـ عده‌ای در مناطق مرفه شهر علیه فعالیت‌های دولت حرف‌های بی‌ریشه می‌زنند


کلمات کلیدی: انتخابات، خاتمی، احمدی نژاد، اصلاح طلب، اصولگرا، منافق، تروریست، ریاست جمهوری

?بازدید امروز: (27) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172592)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ