سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

طالبان میتازند و مسئولان در خواب نازند

عبدالرحمان دیدگاه

بسم الله الرحمان و انا عبدالرحمان
با اینکه به آقا مرصاد قول داده بودم لااقل هفته ای یک یادداشت بنویسم ولی گرفتاری کار و بار اجازه نداد.
میخواستم درباره طالبان مسجد مکی و بزرگشان ملا عبدالحمید مطلبی بنویسم که دیدم آقا امید براهویی در وبلاگ تفتان خبر مطلب جالبی در مورد سفر چند روز پیش این مولوی به همراه عده دیگری از طالبان مسجد مکی به نیکشهر نوشته و کار مرا راحت کرده که با اجازه ـ فعلا بی اجازه ـ ایشان، همان مطلب را اینجا نقل میکنم.
ضمناً همین دو سه روز به قول قبلی‌ام عمل میکنم و مطلبی در مورد عیاشی مولوی عبدالمجید اسماعیلزهی در امارات چیزکی خواهم نوشت.
درود و دوصد بدرود بر هر چه بخواند زود‌

عبدالرحمان

این هم مطلب تفتان خبر :
مولوی عبدالحمید اسماییلزهی امام جمعه ی قلابی و تحمیلی مسجد مکی و رئیس مرکز توطئه‌ی دارالعلوم زاهدان امروز همراه با اکیپی از لیدرهای تندرو و فرماندهان عملیات روانی علیه مردم ایران و نظام، و رابطین عبدالمالک ریگی ملعون و همچنین به اتفاق تعدادی از اهل بیت خود به شهرستان نیکشهر برای طراحی توطئه‌ای دیگر علیه برنامه‌های نظام و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر کرد
.

او که ماموریت برهم زدن نظم اجتماعی و گرفتن ساز مخالفت علیه سیاستهای توسعه و عمرانی نظام در استان را دارد طی این سفر بنا دارد تا در حوزه ی علمیه ان شهر سخنرانی کرده و مخالفت علنی خود را با مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر نظام‌مند کردن مدارس علوم دینی اعلام کند. عبدالحمید که امروزه سرمست از پولهای باد آورده ی صندوقهای قرض‌الحسنه عزیزیه در سراسراستان و دلارهای نفتی عربستان سعودی و وهابی میباشد بلافاصله بعد از سفر حاج آقای سلیمانی به شهرستان نیکشهر اقدام به این مسافرت نمود تا بتواند به نوعی مخالفت خود را اعلام کرده و افکار عمومی و مظلوم آنجا را به بازی بگیرد.
عوامل جنگ روانی این مولوی خود ساخته هم از چند روز قبل به نیکشهر رفته و با چاپ اطلاعیه‌های بدون امضاء و انداختن ان در منازل مردم به تشویق اهالی آن شهرستان به شرکت در مراسم اراجیف‌پراکنی او نموده و حتی نامه‌هایی راهم نوشته و با زور و تهدید و اجبار و تطمیع از مردم نیکشهربه نفع خود امضاء میگیرند. این گروه پیش رو که نان و ابشان درگرو مخالفت با نظام بوده و در قبال ان هم از عربستان پول میگیرند پلاکاردهایی را نیز در مدح مولوی نادانشان نوشته و او را به عنوان رهبر اهل سنت ایران معرفی کرده اند. رهبری که هنوز نتوانسته اجماع بخش کوچکی از مردم این استان را بدست آورده و حتی یک سفر عادی به سایر شهرهای کشور داشته باشد.

عبدالحمید که به دنبال قدرت طلبی و مطرح کردن خود هست و گول اطرافیان خود را نیز میخورد بنا دارد تا علمای آن سامان را با سیاستهای انتخاباتی خود یعنی همراهی با اصلاح طلبان آمریکایی تشویق و ترقیب و شاید هم تطمیع کند. مردم این استان آرزو میکنند تا مسئولین چشم و گوش خود را درقبال توطئه‌های آشکار و پنهان عناصر خود فروخته مسجد مکی بازکرده و مراقب رفتارهای مشکوک او باشند.


کلمات کلیدی: مولوی، مسجد مکی، زاهدان، سیستان، بلوچستان، شیعه، سنی، طالبان، توطئه، نفاق، نیکشهر

?بازدید امروز: (99) ، بازدید دیروز: (174) ، کل بازدیدها: (1172392)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ