سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ترور مدیر مجتمع رستگاران در خاش توسط کوردلان وهابى

مرصـاد دیدگاه

حجت‌الاسلام على عبادى، روحانی و مدیر مدرسه غیر انتفاعی رستگاران حضرت ولی عصر (عج) شهرستان خاش شب یکشنبه ساعت 19:20 به وسیله دو نفر تروریست موتورسوار بلوچ در محل خیابان شهید نیکبخت جنب مدرسه رستگاران به ضرب گلوله به شهادت رسید.
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان هم با تأیید خبر ترور حجت‌الاسلام عبادی، رییس مجتمع رستگاران قدس و رئیس کانون مداحان و شاعران مذهبی خاش که شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان‌های این شهر ترور شد، از صدور دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی عاملان این ترور خبر داد.
ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با «ایسنا» در تشریح این خبر با بیان این‌که حجت‌الاسلام عبادی با ضرب سه گلوله به شهادت رسیده است، اظهار کرد: عامل ترور ابتدا به سمت کتف راست وی شلیک کرده، سپس دو گلوله به سمت قلب و مغز وی شلیک کرده که بر اثر اصابت این سه گلوله به شهادت رسیده است.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان این‌که بعد از انجام این ترور، پرونده در نیروی انتظامی خاش تشکیل شده است، افزود: تا کنون عاملان این ترور شناسایی نشده‌اند و انگیزه‌ی عاملان این اقدام در دست بررسی است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش تصریح کرد: علی عبادی اهل لردگان استان چهارمحال و بختیاری بوده که مدت شش سال در شهرستان‌ خاش به فعالیت‌های فرهنگی اشتغال داشته است.
حمیدی با تاکید بر این‌که دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی عاملان ترور صادر شده است، افزود: پیکر حجت‌الاسلام عبادی صبح امروز در خاش تشییع و پس از تشییع در زاهدان در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

تشییع پیکر شهید علی عبادی در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، با حضور مسئولان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و روحانیون و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش، پیکر شهید حجت‌الاسلام علی عبادی امروز از محل خدمت وی تا حسینیه صاحب‌الزمان این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به محل تولدش شهرستان لردگان انتقال داده شد.
رئیس مدارس رستگاران استان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم باشکوه با محکوم کردن جنایت اشرار و عاملان استکبار جهانی گفت: با این گونه اقدامات، مردم ما هوشیارتر شده و بر وحدت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان افزوده می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار داشت: اشرار و منافقان بدانند با انجام این گونه اعمال ددمنشانه نمی‌توانند به اهداف پلیدشان دست یابند.
تشییع‌کنندگان پیکر شهید علی عبادی با سر دادن شهارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اشرار و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست انجام این عمل تروریستی را محکوم و با اعلام اتحاد و یکپارچگی خود، آمادگی‌شان را برای حفاظت و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و سربلندی کشورمان اعلام کردند.
شهید حجت‌الاسلام علی عبادی مدیر مدرسه غیرانتفاعی رستگاران حضرت ولی عصر (عج) شهرستان خاش شب گذشته به وسیله دو نفر موتور‌سوار در محل خیابان شهید نیکبخت جنب مدرسه رستگاران به ضرب گلوله به شهادت رسید.
در پی این حرکت تروریستی، علمای شیعه و سنی، ائمه جمعه، فرماندار، اصناف و فرهنگیان، دانش‌آموزان، سران قبائل و طوایف، دانشجویان، کارکنان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان خاش در اطلاعیه‌ای جداگانه ضمن محکوم کردن این اعمال ننگین توسط ایادی استکبار جهانی و خودفروخته بر ضرورت حفظ و وحدت و همبستگی مسلمانان در برابر ترفندهای شوم بیگانگان که درصدد تفرقه میان مسلمانان هستند، تاکید کردند.

رد پاى مولویهاى افراطى و تکفیرى مسجد مکى زاهدان ـ به خصوص گروه مسلح وابسته به آنان موسوم به انتظامات مسجد مکى ـ را نباید در اینگونه حوادث نادیده گرفت!


کلمات کلیدی: ترور، مولوی، بلوچ، مسجد مکی، زاهدان، سیستان، بلوچستان، وهابی، شیعه، سنی، خاش، رستگاران

?بازدید امروز: (134) ، بازدید دیروز: (174) ، کل بازدیدها: (1172427)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ