سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ضربه مهلک سپاه پاسداران به گروهک ریگى در شرق کشور

مرصـاد دیدگاه

حجت الاسلام ذوالنوری اخیراً ماموریت برخورد با اشرار وگروهک‌های ضد انقلابی که در پوشش‌های مختلف امنیت در شرق کشور را به مخاطره انداخته بودند به سپاه واگذار شد و در نخستین روز ورود سپاه در مأموریت، توانست به گروه موسوم به «ریگی» ضربه مهلکی وارد کند.
جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رسالت محور است و هر تهدیدی که بخواهد انقلاب و دستاوردهایش را تهدیدکند، سپاه با آن مقابله می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در مصاحبه با خبرنگار سپاه نیوز تصریح کرد: اگر امروز آمریکا، اسرائیل و دشمنان ما را تهدید به حمله می‌کنند و اتفاقی نمی‌افتد به خاطر این نیست که نخواستند، بلکه نتوانستند
.

وی در مورد توان و قدرت سپاه در حوزه های مختلف گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون یک قدرت بزرگ دفاعی و تهاجمی درسطح خاورمیانه و ما با دسترسی به فن آوریهای روز آموزش و تجهیز نیروهایمان به پیشرفته ترین تجهیزات دفاعی و نظامی به خوبی قادر به دفاع از سرزمین ملت و منافع ملی خود هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور افزود: در زمینه نبردهای داخلی اگر دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد دفاع از کوی وبرزن و دفاع موزاییکی را طراحی کردیم یعنی هر روستا، شهر و یا هر مکانی که جمعیتی در آن زندگی می‌کنند اعضای عضو بسیج آن محل و منطقه ازمکان خودشان می توانند دفاع کنند.
وی در تشریح توان نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: امروز امنیت کامل خلیج فارس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده و قدرت دریایی سپاه به گونه‌ای است که با در اختیار داشتن شناورهای رادارگریز فراوانی که در داخل طراحی و ساخته شده است، می‌تواند هر شناور بیگانه را که در منطقه امنیتی ماحضور پیدا می‌کند رصد و با هرنوع تهدید با آنان برخورد کند.
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور تاکید کرد: سپاه درزمینه هوا - فضا نیز از قدرت بالا و بازدارنده‌ای برخوردار بوده و به سلاح‌های موشکی پیشرفته مجهز شده است به طوری که سیستم های موشک های ساحل به دریای ما تمام عرض و طول خلیج فارس و دریای عمان را می‌تواند زیر پوشش خود ببرد و هیچ ناوشناوری از خلیج فارس نمی‌تواند عبورکند مگر این که در برد موشک های ساحل به دریای ما قرار گرفته باشد.
جانشین نماینده ولی فقیه به قدرت سپاه دربرخورد با گروهک های ضد انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: اخیراً ماموریت برخورد با اشرار وگروهک‌های ضد انقلابی که در پوشش‌های مختلف امنیت در شرق کشور را به مخاطره انداخته بودند به سپاه واگذار شد و در نخستین روز ورود سپاه در مأموریت، توانست به گروه موسوم به «ریگی» ضربه مهلکی وارد کند.
همچنین وی درخصوص توان و تجربه سپاه پاسداران در عرصه سازندگی کشور تاکید کرد:سپاه پاسداران در زمان صلح در بخش سازندگی حضور فعال داشته و با وجود تحریم های اقتصادی پروژه های بزرگ اقتصادی را که پیمانکاران داخلی توان انجام آنها را نداشتند و همچنین شرکت های خارجی نیز به لحاظ تحریم های بیرونی اجازه ورود به این پروژه ها را نداشتند؛سپاه ایثارگونه وارد عرصه شده و پا به میدانی گذاشت که در عرصه سازندگی توانست کارهای بزرگی را خلق کند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه خود را در سه زمینه آماده کرده است؛ تهدیدات سخت، نیمه سخت و تهدیدات نرم؛ که ما از نظر تجهیزات و تسلیحات در دوران هشت سال دفاع مقدس نسبت به دشمن فاصله زیادی داشتیم و همه دنیا پشتیبان دشمنان ما بودند؛ ما نمی توانیم منتظر باشیم تاتقارن وهم طرازی با دشمن را پیدا کنیم.
وی ادامه داد:سیاست دفاعی، راهبردی و استراتژی دفاعی ما بر عدم تقارن و عدم همطرازی و برابری است؛ لذا ما دفاع خود را این گونه تنظیم کردیم که ما در زمان وقوع جنگ از سوی دشمن، نقاط قوت دشمن را ناکارآمد و نقاط ضعف او را برجسته کنیم.
بنابراین امروز سپاه و نیروهای مسلح به حدی بضاعت و توان نظامی دارند که اگر زمانی دشمن بخواهد امنیت منطقه را تهدید کند، به طور قطع بازنده آن میدان خواهد بود
.


کلمات کلیدی: بلوچ، شیعه، سنی، تروریست، سیستان و بلوچستان، سپاه، شرق کشور، عبدالمالک جانی

?بازدید امروز: (12) ، بازدید دیروز: (64) ، کل بازدیدها: (1172792)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ