سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

ان88 ـ تمجید تروریستها از مسئول ستاد میرحسین موسوی!

مرصـاد دیدگاه

برخی وبلاگ‌ها و سایت‌های ضدانقلاب وابسته به وهابیت و گروهک [تروریستى] ریگی از مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان سیاست‌مدار بزرگ!! یاد کردند.
به گزارش رجانیوز، چندی پیش با حضور کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس، مسئول ستاد انتخاباتی موسوی در استان سیستان و بلوچستان که یکی از اعضای افراطی حزب مشارکت است، معرفی شد.
این در حالی هست که وبلاگ‌ها و سایت‏های ضد انقلاب وایسته به وهابیت و گروهک ریگی از او به عنوان "سیاست‌‎مدار بزرگ" یاد کرده‌اند.
وی از چهره‌های تندرو روزنامه‌نگاری است که خاطره تلخ چاپ مطلبی در تمجید از کاریکاتوریستی که با کشیدن کاریکاتور از امام(ره) و تمسخر مبارزان فلسطینی و حزب الله موجب خشم ملت ایران شد، در ذهن مردم شیعه وسنی سیستان و بلوچستان وجود دارد.
مسئول ستاد موسوی در سیستان و بلوچستان، همچنین با چهره‌های تندرو اهل سنت در استان نیز ارتباطات نزدیکی دارد و این مسئله موجب شده پیوند سال‌های قبل وهابیت با دولت اصلاحات، این‌بار در مورد پیوند میرحسین با این گروه انحرافی زنده شود.
وی برای حضور در انتخابات مجلس نیز ثبت نام کرده بود که به علت آنکه در گذشته جز گروهک معروف به «امتی» بوده است، از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

نظرها:
مهدى:
این به اصطلاح سیاستمدار چندسال پیش که رد صلاحیت شده بود در روزنامه‌اش نوشت که برای همیشه از کار سیاسی خداحافظی مى‌کنم. حالاباز سر و کله‌اش پیدا شده .. از موسوی تعجب کردیم که چنین افراد کم تجربه و کم‌سوادی را فقط به‌خاطر داشتن یک روزنامه که هیچ مطلب قابل توجهی هم ندارد به کار گرفته است. اینها فقط دنبال پست و مقام و استفاده برای خود و اطرافیانند و البته مردم هم اینها را خوب میشناسند. امثال این کم‌سوادها هیچ جایگاهی بین مردم باهوش سیستان و بلوچستان ندارند


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (125) ، بازدید دیروز: (149) ، کل بازدیدها: (1173303)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ