سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

دفاع از خلفا و تحریف تاریخ در کانال رقص و آواز!

مرصـاد دیدگاه

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دختر عزیز پیامبر اسلام(ص) یک شبکه ماهواره‌ای تلویزیونی پخش برنامه‌های خود در راستای تبلیغ مذهب «تسنن» را آغاز کرد.
به گزارش البرز شبکه به اصظلاح «نور» که روی امواج شبکه IPN برنامه پخش می‌کند در پیامهای زیرنویس دائماً از بینندگان خود برای مشارکت در برنامه هادعوت می‌کند.
تلویزیون آی.پی.ان شبکه‌ای با اهداف تجاری بود که صرفاً با پخش ترانه‌های خوانندگان لس آنجلسی و تبلیغات بازرگانی گذران امور می‌کرد و معلوم نیست مسئولان این شبکه در قبال دریافت چه مبلغی حاضر به واگذاری امتیاز آن شده‌اند؟
این شبکه در تلاش برای عادی سازی برخی تحریفهای تاریخی و جعل تاریخ از قول بینندگان خود که به اصطلاح از نقاط مختلف ایران برایش پیام ارسال کرده اند چنین مینویسد: پیامبراکرم(ص) فرمود: «ثروت هیچ احدی مانند ثروت ابوبکر صدیق! برایم نرساند»!!
 حال آنکه کم اطلاع ترین مردم درباره تاریخ اسلام آگاهند که این حضرت خدیجه کبری(س) بود که با بذل دارایی خود در راه اسلام حقیقی پیامبر اعظم(ص) را یاری نمود.
این شبکه همچنین از قول زیدبن عمربن خطاب نوشت: به خودم میبالم چون من فرزند دو خلیفه هستم چرا که مادرم ام کلثوم! دختر زهرا همسر علی مرتضی و پدرم عمربن خطاب است.!!
درباره این مطلب انحرافی نیز در میان حتی عالمان سنی هم اختلاف جدی وجود دارد و چنین ادعایی کاملاً مورد تردید است. [ضمن این که علماى بزرگ شیعه اصل مسأله را انکار کرده‌اند]
گزارش البرز حاکی است شبکه به اصطلاح «نور» در تلاشی آشکار برای تطهیر چهره متهمان و عاملان اصلی غائله «ثقیفه بنی‌ساعده» و غصب فدک دائم روایات و جملاتی از جنس آنچه دو موردش ذکر شد به خورد مخاطبان می‌دهد.
 این شبکه همچنین در دیگر بخشهای برنامه‌های خود توضیح برخی روایات منسوب به پیامبر عالی مقام اسلام از قول یکی از سخنرانان اهل سنت و پخش تلاوت قران کریم به روش ترتیل را در دستور کار دارد.
کارشناسان بارها به مسئولان فرهنگی برای مقابله مناسب با چنین شبیخون‌هایی که اعتقادات پاک متدینین را هدف گرفته هشدار داده‌اند. تقویت صحیح برنامه‌های رسانه ملی، تدوین و توزیع کتب مرتبط با آموزه‌های ناب شیعه و انسجام بخشی به فعالیتهای هیئت‌های مذهبی از جمله راهکارهای مبارزه با این انحرافات آشکار است
.


کلمات کلیدی: شیعه، سنی، خلفا، خلافت، سقیفه، وهابیت، فاطمه زهرا (س)، فدک، تحریف تاریخ

?بازدید امروز: (100) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172665)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ