سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

13 عضو گروهک تروریستی ریگی به دار مجازات آویخته شدند

مرصـاد دیدگاه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری ‌سیستان و بلوچستان، ‌بار دیگر وعده الهی محقق شد و خون پاک شهدای تاسوکی و دارزین که مظلومانه و بی‌دفاع توسط ایادی فرومایه استکبار جهانی به شهادت نایل آمده بودند به ثمر نشست و پاکی خونشان دامان پلید کوردلان شب‌پرست را گرفت.
تاسوکی امروز انتقام الهی از سفاکان جنایتکار را به نظاره نشسته است تا شاید اجرای حدود الهی درباره مشرکان زمانه اندکی از غم پدران و مادران، همسران و فرزندان شهیدان مظلوم آن بکاهد.
شاید هیچ یک از این اشرار تصور نمی‌کردند که روزی آه این دلشکستگان مظلوم اینچنین دامنگیرشان شود و به سرعت در دستان توانمند سربازان گمنام امام زمان (عج) و رادمردان عرصه قانون و قضا گرفتار و اسیر پنجه عدالت شوند.
مردم همیشه بیدار خطه سیستان و بلوچستان جانیانی که امروز به مجازات رسیدند عوامل گروهک نگون بخت عبدالمالک ریگی هستند که در نتیجه انحراف فکری و جهالت و گمراهی به نام اسلام و با بهره‌برداری شیطانی از دین مقدس اسلام این چنین در دامان استکبار جهانی افتاده، فجایع ضدبشری تاسوکی و داروین و جنایات دیگری را در چندین عملیات شوم مشابه رقم زده و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را در این فجایع و امسال آن به خاک و خون کشیدند.
محکومان معدوم:
1- منوچهر شه‌بخش فرزند اکبر
2- محمدحسن شاهوزهی فرزند شی محمد
3- فائزه عبدالرزاق رشیدی فرزند حسن
4- یعقوب گمشادزهی فرزند الک
5- عبدالواسط شیهکی فرزند قائم
6- ادریس نوتی زهی فرزند ابراهیم
7- عبدالقیاس دیدن نارویی فرزند جمعه‌خان
8- عبدالصبور رخشانی فرزند عبدالغفور
9- اسدالله وفایی فرزند جان محمد
10- عبدالخالق میربلوچ‌زهی فرزند هیبت
11- طارق آبادیان فرزند دادمحمد
12- یحیی ریگی فرزند عبدالواحد
13- خلیل احمد ریگی خالص فرزند عبداللطیف


پس از ده‌ها جنایت ددمنشانه عاقب‌الامر دستگیر و در دادگاه عدل اسلامی محاکمه و محکوم و امروز به دار مجازات آویخته شدند تا اجرای عقوب الهی در مورد آنها درس عبرتی برای بقایای اشجار و ایادی استکبار جهانی که تصور می‌کنند می‌توانند با اقدامات ددمنشانه و غیرانسانی خود خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند شود.
محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری مؤثر این اشرار با گروهک تروریستی عبدالمالک، آدم‌ربایی مسلحانه، بستن راه بر مردم بی‌گناه در محل تاسوکی و داروین و به شهادت رساندن شهدای مظلوم تاسوکی و داروین در نهایت‌‌ بی‌رحمی، درگیری با مأموران جان برکف نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان، حمله به پاسگاه‌های مرزی، تخریب و به آتش کشیدن اموال و خودروهای عمومی و خصوصی، تهیه حمل و نگهداری انواع اسلحه و مهمات و تجهیزات ساخت بمب،‌ ربودن اتباع خارجی با هدف ایجاد رعب و وحشت، تشویش اذهان و اخلال در امنیت عمومی با انگیزه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از اتهامات این کوردلان از خدا بی‌خبر بوده است.
شهادت مظلومانه عزیزانی چون شهید سرهنگ کاوه، شهید زاهدشیخی و شهید رحیم‌پور و مشارکت در راه‌بندی و گروگان گیری مسلحانه 22 نفر از شهروندان عادی در جاده چابهار ـ نوبندیان از جنایات دیگر این مزدوران بوده است.
اعترافات صریح محکومان حاکی از آن است که محکومان و سرکرده شرور آنها تحت حمایت مستقیم آمریکا قرار داشته و از کمک های نظامی، آموزشی و مالی آمریکا برخوردار بوده‌اند.
اقرارهای صریح و اعترافات علنی محکومان به کج‌فهمی و تمسک کورکورانه اعضای گروهک شیطانی ریزی به احکام نورانی شرع مقدس توجه بیش از پیش روحانیت دلسوز و متعهد اهل سنت را می‌طلبد تا با همت والا و ادای دین به روشنگری پرداخته، ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه تروریستی این مزدوران، جوانان مسلمان را از خطر سقوط در دام هولناک این گروهک نگون بخت آگاه ساخته، نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و قرآن را برای همگان برملا سازند و تعهد خود را نسبت به مردم عزیز و شرافتمند سیستان و بلوچستان ادا کنند.
‌براساس این گزارش، دشمن هدفی جز ایجاد تفرقه میان مردم شیعه و سنی و خدشه‌دار کردن وحدت و برهم زدن اخوت اسلامی دیرینه شما مردم عزیز در سر ندارند و در حال حاضر تحقق این اهداف نامقدس را با انجام جنایت، بمب‌گذاری، ترور، آدم‌‌ربایی، راه‌بندی و سرقت مسلحانه و اختلال در امنیت و سلب آسایش مردم دنبال می‌کند.
در چنین شرایطی حفظ وحدت و اخوت اسلامی و هوشیاری شما مردم فهیم و بیدار سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، فارس و بلوچ همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

اخبار مرتبط: 
ـ
والدین همسر عبدالحمید ریگی: مالک ریگی جنایتکاری بیرحم است
ـ حکم اعدام عبدالحمید ریگی هم برای چند روز به تعویق افتاد
ـ حمیدى: تعدادی از عوامل گروهک ریگی اعدام شدند
ـ اعترافات عبدالحمید ریگى 

 


کلمات کلیدی: بلوچ، زاهدان، شیعه، سنی، تروریست، سیستان و بلوچستان، اعدام، زندان، ریگی

?بازدید امروز: (54) ، بازدید دیروز: (129) ، کل بازدیدها: (1173501)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ