سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

بازداشت تیم تروریستی اعزامی گروهک ریگی در زاهدان

مرصـاد دیدگاه

اعضای یک تیم چهار نفره تروریستی اعزامی گروهک عبدالمالک ریگی در زاهدان دستگیر شدند و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات جنگی آماده از آنها کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در پی گزارشات مردمی و گسترش چتر اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن تحرکات مشکوک برخی عناصر وابسته به گروهک موسوم به ریگی در بعضی مناطق استان سیستان و بلوچستان، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعضای یک تیم تروریستی وابسته به این گروهک شناسایی و چهار‌نفر دستگیر شدند.
این تیم تروریستی قصد داشت با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه در میان صفوف مسلمین به ویژه اهل سنت و شیعیان این استان مبادرت به انفجار در برخی نقاط از پیش تعیین شده کند که قبل از هر گونه تحرک مذبوحانه با عملیات به موقع مامورین اداره کل اطلاعات زاهدان یک نفر از عناصر اصلی و سه تن از تروریست‌ها بازداشت شدند.
براساس این گزارش در بازرسی مأمورین اطلاعاتی از خانه تیمی و محل اختفای این عناصر تروریست که وابستگی آنان به استکبار جهانی برای امت شهید پرور هر روز‌ آشکار‌تر می‌شود، مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات جنگی آماده شده برای مقاصد شوم این گروهک، کشف و ضبط شد
.

خبر مرتبط:
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اظهارات اخیر ریگی: اعدام برادر ریگی لغو نمی‌شود

کلمات کلیدی: ترور، زاهدان، وهابی، سیستان و بلوچستان، ریگی

?بازدید امروز: (5) ، بازدید دیروز: (129) ، کل بازدیدها: (1173452)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ