سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

فتوایى از مولوى و توصیه‌اى به مولوى

مرصـاد دیدگاه

به نام حقیقت
چندی است برخی از دوستان (از جمله وبلاگهای تفتان خبر ، سیستان من و پیامبر اعظم ص) به پروپاچه‌ی یکی از مولوی‌ها با کنیه «ابوعمار» چسبیده‌اند.
این مولوی عکاس‌باشى (که از نزدیکان فامیلی و دستیاران یکى از امام جمعه‌هاى اهل سنت زاهدان به نام «مولوى عبدالحمید» است) در وبلاگش مطالبی را که از مخلوطى از راست و دروغ است، درج مى‌کند و به اقتضاى شغلش عکسهایى از پستوخانه مولوى‌ها منتشر مى‌سازد.
بنده فعلاً قصد پرداختن به محتوای وبلاگ او را ندارم، چون راستش فرصتش را هم ندارم.
فقط مطلب جدیدی را که دوستمان به نام king در وبلاگش (پیامبر اعظم ص) گذاشته بود، عیناً نقل می‌کنم.
ان‌شاء الله به زودی قول قبلی‌ام را ـ درباره نوشتن یادداشتی با عنوان «مولوی‌های تروریست» ـ همراه با مستندات (از جمله فیلم اعترافات) عملى خواهم کرد.

مرصاد


بسم الله الرحمن الرحیم
لطفا مطلب زیر را که از وبلاگ آقای مولوی ابو عمار آورده شده، بخوانید:

حکم تماشای اعدام کسی که بناحق اعدام می شود

عن ابن عباس رضی الله عنهما قال: قال رسول الله صل الله علیه و سلم: لایقفن احدکم موقفا یقتل فیه رجل ظلما فان اللعنه تنزل علی کل من حضر حین لم یدفعوا عنه و لایقفن احدکم موقفا یضرب فیه رجل ظلما فان اللعنه تنزل علی کل من حضره حین لم یدفعوا عنه. رواه الطبرانی و البیهقی
" پیامبر اکرم صل الله علیه و سلم فرمودند: هیچ کسی از شما نایستد در جایی که مردی به ناحق کشته می شود زیرا لعنت بر تمامی کسانی که آنجا هستند و از آن مظلوم حمایت نکنند نازل می شود.
و هیچ کسی از شما نایستد جایی که مردی بناحق کتک (شلاق) می خورد زیرا لعنت نازل می شود بر تمامی کسانی که آنجا حاضر هستند و دفاع نمی کنند. "



برای خوانندگان عزیزی که در استان سیستان و بلوچستان حضور ندارند و از اوضاع استان اطلاعی ندارند عرض می شود:
در سال گذشته در پی همکاریهای بسیار خوب مردمی و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (روحی فداه) چندین عملیات تروریستی در مقیاس بسیار بزرگ کشف و خنثی شد که در این رابطه دهها تن از تروریست ها دستگیر و تعدادی از آنها نیز اعدام شدند. یکی از موارد اعدام، پخش فیلم اعترافات دو تن از مولوی های اهل تسنن بود که در یکی از بزرگترین عملیات های تروریستی (البته ناکام مانده) فعالیت داشتند.
بزرگان وهابیت گفتند که چرا با احساسات مردم مظلوم ما بازی می کنید. بعد از آن قضیه، ایشان عملا مخالفت خود را با اعدام آن دو مولوی تروریست اعلام کردند و پیغام هایی به جیره خواران تروریست خود دادند. ربایش امام جماعت فهرج (در استان کرمان) و ترور نافرجام امام جماعت مسجد چهارده معصوم زاهدان پس از این موضع گیری ها بود. (خواسته یا ناخواسته ایشان سبب تحریک عده ای شده بودند)

تا این جای قضیه را داشته باشید.

بزرگان ... از اینکه تیر و طائفه‌شان در ملأ عام اعدام می شوند (پس از آنکه تمام جرایم را اعتراف کردند و ...) و دیگر جوانان متعصب که قبلاً از آنها به عنوان مولوی مقدس یاد می کردند، حالا این صحنه اعدام را می بینند، بسیار این قضیه در آنها تاثیر می گذارد و این احساس ترس است که اعتماد مردم نسبت به آنها سلب شده و می شود.

فلذا تنها کاری که باید الآن روی آن تمرکز کنند بازی با عقاید و احساسات مردم است تا همانند پایه گذار هوسباز خود (محمد ابن عبدالوهاب) از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
خیال نکنید که مردم در خواب هستند. آنها کاملا بیدار هستند.

حال جناب مولوی، دوست عزیز، برادر بزرگوار:
من از شما تقاضا می کنم به عنوان برادر کوچکتر که یکبار هم که شده بنشینید و مطالب را مرور کنید. ببینید مثلا همین آیه مودت و حدیثی که در مطلب قبلی آورده ام را. آیا واقعا علمای شما و بزرگان شما در آن زمان چقدر به اهل بیت عشق می ورزیدند. البته که شما هم خود را با توجه به عقاید اهل سنت جزو پیروان اهل بیت می دانید (با تفاوت دو سه خلیفه) ولی آیا حقیقتا این کارهایی که شما می کنید دل حضرت زهرا را به درد نمی آورد؟ همان حضرت زهرایی که آیه تطهیر برای ایشان آمد (با مستندات خودتان آنرا بزودی نقل می کنم) و همان حضرت زهرایی که پیامبر فرمود خشم فاطمه خشم من است (این را هم به زودی نقل می کنم) و هزاران مورد که شما بهتر از من بلد هستید.
برادر بزرگوار و استاد ارجمند خواهش می کنم کمی با خودتان خلوت کنید. من به عنوان آخرین مطلب، یک نمونه عرض کنم: شما ببینید که عمر سعد ملعون به خاطر رسیدن به منافع دنیوی حاضر شد با دردانه رسول الله (کسی که جایش روی سینه رسول الله و روی دوش رحمه للعالمین بود) با آن قساوت رفتار کرد. زود قضاوت نکنید، این را برای شما مثال نزدم. بلکه عبرتی است که همه ما باید بگیریم.
جناب مولوی عزیزم،‌ در تمام منابع تشیع و تسنن شما این مطالب را می بینید فلذا هر کسی که واقعا این مطالب را بلد باشد اصلا فکر شکستن حریم اهل بیت (که الآن نمونه بارز آن جمهوری اسلامی ایران است) را هم نمی کند.
استاد ارجمند: چرا شما برای شادی روح حضرت زهرا کمی از این دست مطالب را در تریبون ها و وبلاگ ها و دیگر بلندگوها اعلام نمی کنید. که با توجه به اسناد معتبر خودتان پیامبر فرمود هر که فاطمه را شاد کند من را شاد کرده است. آیا بزرگتر از این انسان در زندگی خود چه می خواهد؟ آیا اگر به کسی تمام داراییها را بدهند و یا بگویند روح رسول الله که الآن دارد شما را می بیند از دست شما شاد بشود، کدام را انتخاب می کنید.
یا رسول الله! تو شاهد باش که هدف از مطالبی که در این وبلاگ عرضه می کنم تنها و تنها شادی شما و دردانه تان حضرت زهرا و وصی تان مولی الموحدین امیر المومنین و اهل بیت شماست.
و لا غیر.
امیدوارم هر چند ناقابل، از ما بپذیرید.
واقعا این مطالب قلب انسان را جریحه دار می کند که انگلستان برای برهم زدن آرامش مسلمانان مکتب وهابیت را پایه گذاری کرد و تنها روش مقابله با مسلمانان را در ایجاد اختلاف بین آنها دید. هدف نهایی آنها از بین بردن کامل اسلام و کعبه و مسجد النبی است. تا جایی که به قول خودشان: از اسلام بجر نام چیزی نمانده باشد.
حال چرا ما باید بخاطر منافع دنیوی، با عملکرد نادرست خود، اهداف آنها را با دنبال کنیم.
این زندگی هم تمام بشود، در اون دنیا جواب رسول الله را چه می دهیم؟
امیدوارم خود من اگر نمی توانم کاری بکنم که قلب نازنین رسول الله را شاد کنم حداقل کاری نکنم که نعوذ بالله سبب ناراحتی ایشان شوم، ان شا الله.
ببخشید سرتان را درد آوردم. اگر مطلبی عرض شد که سبب رنجش خاطر شما عزیز شد، معذرت‌خواهی می کنم و امیدوارم کدورتی به دل نگرفته باشید.
یا علی.

به نقل از: وبلاگ پیامبر اعظم (ص)


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (140) ، بازدید دیروز: (102) ، کل بازدیدها: (1173689)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ