سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

بزرگداشت زائران حرم امام در قم

مرصـاد دیدگاه

مراسمى در قمبه گزارش خبرنگار خبرگزارى رسا، مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام عبداللهی، مسئول بسیج طلاب و روحانیان سیستان و بلوچستان و مولوى الیاس حسن‌زهى و مولوى فتح‌الله شاهوزى از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مجمع طلاب و فضلای سیستان و بلوچستان در قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدیان از مقام ارزشمند و تلاش‌های صادقانه حجت‌الاسلام عبداللهی و این دو مولوی بسیجی که در راه زیارت مرقد حضرت امام راحل (ره) و در سانحه رانندگی به لقاءالله پیوستند، تجلیل نمود.
به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام مهدیان از اساتید حوزه در این مراسم گفت: امروز در سطح جهان و سازمانهای بین المللی روحانیون حضور دارند و علمای شیعه در تیررس دشمنان قرار گرفته است، زیرا مکتب شیعه زنده و حیات‌بخش است و علمای دیگر مکاتب را به چالش کشیده است.
وی افزود: در تمام مواقع امام زمان (عج) به کمک علما و بزرگان آمده اند و امروز یکی از وظایف ما شناخت امام زمان (عج) است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدیان یکی از ارکان هدایت جامعه را علما دانست و گفت: مرحوم عبداللهی خدمات شایانی را در منطقه سیستان و بلوچستان انجام دادند به گونه‌ای که حتی اهل تسنن نیز وابسته به او شده بودند.
وی افزود: روحانی و عالم دینی در یک منطقه آنقدر می‌تواند قدرتمند مسائل دینی را مطرح کند که جوانان، بسیجیان و حتی روحانیون آن منطقه را شیفته خود کند و حجت الاسلام محمدکریم عبداللهی از این قبیل افراد بود.

منبع: خبرگزارى رسا و مرکز خبر حوزه


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (27) ، بازدید دیروز: (151) ، کل بازدیدها: (1172743)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ