سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

تروریست بلوچ در چشم مردم ایران

مرصـاد دیدگاه

پیرهادی

خبر شهادت سربازان ایرانی به دست مزدوران ابلیس؛ آن هم به نام دفاع از مردم ایران دردآور بود. این داعیه‌داران «جنبش مقاومت مردمی ایران»، به نام مردم ایران چه بر سر ایرانیان می آورند.
دنیای خنده داری است و از همه خنده دار تر وجود مردی به نام عبدالمالک ریگی است که خود را سرباز خدا می‌داند و مدافع مردم ایران!
مالک ریگی!
سیستان، مهد پهلوانان و دلیران ایران زمین است و جزیی جدایی ناپذیر از ایران.
نمی‌دانم از چه جنبشی حرف می‌زنی و خود را سرباز کدام خدا می‌دانی! خدای من و خدای همه ایرانیان، مهربان و بخشنده و نافی هر گونه ترور است.
شهادت دو جوان ایرانی نه تنها وجهه‌ای به تو نخواهد بخشید بلکه روی تو را سیاه‌تر خواهد کرد. تو ریگی در چشم مردم ایرانی و به اندازه یک ریگ! برای ایرانیان زحمت آفرین خواهی بود، بترس از روزی که دچار خشم مردم شوی. اگر اندکی عاقل بودی می بایست از سرنوشت دیگر هم مسلکانت که چون تو ددمنشانه مردم را تارو مار می‌کردند اما در حضیض ذلت به زباله‌دان تاریخ پیوستند، درس عبرت می‌گرفتی.
تنها هدف تو از سر بریدن جوانان ایرانی ایجاد رعب و حشت و کسب درآمد از طریق فروش صحنه های این جنایات به شبکه‌های تلویزیونی است، این گونه هم تو منفعت مالی می بری هم میلیونها انسان در اعتقادشان راسخ می‌شوند که اسلام اهل تسنن، اسلام خشونت و ترور است و الا من و تو می‌دانیم که تشیع در اقلیت است. چه عایدت می‌شود وقتی به عنوان یک مسلمان تو را یک ماشین آدمشکی می‌دانند و هم مذهبی‌هایت را تروریست. چه بهره‌ای از این اقدامات کور خود می‌بری.
عبدالمالک ای بنده حقیر ؛‌ دریغ از نام ایران و ایران که بر تو نهند. تو لیاقت انسان بودن نداری، تو همچون حیوان درنده خویی هستی که بایست هر چندی انسان‌های را سلاخی کنی!
آنهایی که به نام پاسدار اسیر گرفته‌ای سرباز وظیفه ای هستند که از سر اجبار در آن پاسگاه خدمت می‌کرده‌اند. حتی اگر با پاسداران هم مشکل داری بدان که آن پاسداران نیز ایرانی‌اند و از هم وطنت هستند.
به راستی چرا این جنبش مردمی تو در دل کوه‌ها و یا در گوشه‌ای پنهان از خاک پاکستان است؟ این جنبش مردمی نمودش فقط در آدم کشی، دزدی، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و فروش دختران ایرانی است. آیا ناموس فروشی و به اعتیاد کشاندن جوانان ایران بخشی از حقوق مردم ایران است؟
فروش دختران ایرانی در بازارهای کراچی و کویته جزئی از مرام و اصول اخلاقی توست. دریغ و درد از این همه بزدلی و نامردی.
نمی‌دانم مجریان صدای آمریکا چه لذتی از مصاحبت با تو می‌برند، اما بی‌شک آنان نیز مانند تو ایران پرست هستند! و مست از این پیروزی اخیر تو هستند، قهقهه سر می‌دهند و برای سلامتی‌‌ات باده سر می‌کشند، اما در اینجا خانواده آن سربازان در بند، یا عزادارند یا مستأصل.
در گذشته تاریخی ایران هیچ مخالف آزادمنشی با مردم کشور خود چنین نکرده که تو می‌کنی. اگر مخالف و دشمن حکومت هستی، با مردم کشورت دشمنی نکن.
ریگی حقیر؛ بدان تاریخ مصرفت روزی تمام خواهد شد.

رضا پیرهادى
منبع: وبلاگ براى فردا


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (59) ، بازدید دیروز: (81) ، کل بازدیدها: (1174542)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ