سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

محروم شدن مولوى عبدالمجید از دیدن سریالهاى ترکی!

مرصـاد دیدگاه

طبق جدیدترین فتوای صادر شده از سوی برخی مفتیان وهابی عربستان سعودی از جمله شیخ "عبدالعزیز آل الشیخ"، دیدن سریال های ترکیه اقدامی حرام محسوب می شود.

به گزارش شیعه آنلاین، در این فتوای صادر شده از سوی علمای عربستانی، پخش اینگونه سریال ها از سوی شبکه های ماهواره ای "مبارزه با خدا و پیامبر اسلام(ص)" معرفی شده است.

در همین راستا شیخ "عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" مفتی اعظم عربستان سعودی گفت: مشاهده اینگونه سریال ها جایز نیست زیرا در آن شر و بلا وجود دارد و اخلاق در چنین فیلمهایی منهدم می شود و در آن فقط با فضائل الهی و اسلامی مبارزه شده است.

"الشیخ" در ادامه افزود: سریال های ترکی سریال هایی جنایتکارانه، خبیث، گمراهانه، زیانبار، آزار دهنده، اذیت کننده و فاسد هستند.

"آل الشیخ" که رئیس هیئت بزرگان علما و اداره پژوهشهای دینی عربستان سعودی است در ادامه گفت: برای صدور این فتوا ابتدا موضوع میان برادران مطرح شد و مورد تأیید قرار گرفت.

چندی پیش مولوى عبدالمجید (ابوعمار) در یادداشتی با تعریف از سریال «کلید اسرار» به تمجید از سریالهای ترکی پرداخته بود اما اکنون با این فتوای رهبرانش مواجه شده و دیگر نمیتواند فیلم‌ها و سریالهای ترکی ببیند.


منبع: وبلاگ حماسه شرق


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (102) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (1173420)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ