سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

معاون وزیر کشور و عدم رضایت از همکارى پاکستان

مرصـاد دیدگاه

محتاج: همکاری پاکستان در آزادسازی گروگانهای ایرانی رضایت بخش نیست.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همکاری‌های کشور پاکستان در خصوص آزادسازی گروگانهای ایرانی را مناسب ارزیابی نکرد.
پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عباس محتاج در گفتگو با مهر اظهار داشت: علیرغم اینکه کشور پاکستان روابط سیاسی بسیار خوبی با کشورمان دارد اما تلاشها و اقدامات این کشور در راستاى آزادسازی گروگانهای کشورمان راضی‌کننده نیست.
وی ادامه داد: تلاشهای بسیار خوبی در کشور برای آزادسازی گروگانها انجام گرفته که متأسفانه تاکنون نتایجی به دنبال نداشته است که وزارت کشور با همکاری وزارت خارجه در پی یافتن راه حلهای جدید برای حل این موضوع است.
محتاج اضافه کرد: برای پیگیری هر چه سریعتر و به نتیجه رسیدن این موضوع، جلسه مشترک کمیسیون امنیتی ویژه دو کشور ایران و پاکستان تشکیل و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و طرف پاکستانی در جهت پیگیری این مسئله قول مساعد داده است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، شابعات گروه ریگی در مورد به شهادت رساندن چهار تن از افراد گروگان گرفته شده را رد کرد و افزود: مدارک و دلایلی قابل استناد در زمینه به شهادت رساندن افراد گروگان وجود ندارد.
محتاج خاطرنشان کرد: بر اساس اسناد و مدارکی که هم اکنون در اختیار ماست همه گروگان سالمند و هنور هیچگونه مدرک و دلیل رسمی مبنی بر به شهادت رسیدن این افراد وجود ندارد.
وی در ادامه شایعات هفته گذشته در مورد به گروگان گرفتن سه نفر دیگر از افراد نیروی انتظامی توسط گروه ریگی را رد کرد و بیان داشت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پایان گفت: امیدواریم که هر چه سریعتر و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم که این موضوع را به بهترین شرایط ممکن به نتیجه برسانیم.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (32) ، بازدید دیروز: (81) ، کل بازدیدها: (1174515)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ