سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

چاخان نامه های گروهک ریگى ادامه دارد

مرصـاد دیدگاه

اگر تنها شاخه‌ای کوچک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش یا بسیج در برابر تروریس های جندالله صف‌آرایی کنند، قطعاً بلایی سر آنان خواهد آمد که درسی ماندگار برای همه تروریستهای دنیا باشد. ریگی که پیشتر علمای اهل سنت را هم تهدید به مرگ کرده بود و گفته بود «هر یک از علمای اهل سنت که مخالف من باشد، دهان او را می شکنم»، بر خلاف ادعای خود، بزرگترین خطر برای تفکر اهل سنت در ایران است.


تروریست وهابی

یک منبع مطلع به خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، تاکید کرد: بیشتر اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی گروهک تروریستی جندالله کذب است.
وی به خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، گفت: گروهک ریگی که اخیراً نامش را به «جنبش مقاومت مردمی ایران» تغییر داده، با ارسال اطلاعیه‌هایی پر از دروغ و چاخان، درصدد کسب وجهه‌ای مناسب در میان تندروهای آمریکایی و اسرائیلی است.
این منبع مطلع گفت: این دروغ های گروهک تروریستی مذکور که با تبلیغات رسانه‌های مشکوک مانند شبکه خبری العربیه حمایت می‌شود، طی روزهای اخیر از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داشته است. این گروهک تروریستی طی روزهای اخیر، ده‌ها اطلاعیه پر از دروغ و چاخان منتشر کرده و گنده گویی‌های آنان هنوز به پایان نرسیده.

وی ادامه داد: عبدالمالک ریگی رهبر گروهک تروریستی جندالله که پس از کشتار بی‌رحمانه‌ی مردان و کودکان بی‌گناه در حاده زابل ـ زاهدان، طی چرخشی عجیب، در گفت‌وگو با برخی چهره‌های اپوزوسیون از جمله علیرضا نوری‌زاده و شبکه‌های خارجی لوس آنجلسی، از حقوق بشر!، آزادی زندانیان سیاسی و همچنین عدم کشتار مردم و بی‌گناهان سخن می‌گفت، مجدداً در چرخشی دیگر، ادعای تیرباران سربازان عادی نیروی انتظامی را کرده و گفته «ما هر جا شما را ببینیم می‌کشیم!»
وی افزود: ریگی که پیشتر علمای اهل سنت را هم تهدید به مرگ کرده بود و گفته بود «هر یک از علمای اهل سنت که مخالف من باشد، دهان او را می‌شکنم»، بر خلاف ادعای خود، بزرگترین خطر برای تفکر اهل سنت در ایران است. این تروریست‌ها که ادعای حمایت از ایران و ایرانی را دارند، کسانی بودند که در روزهای اعدام صدام، اقدام به پخش سی‌دی این جنایکار در زاهدان کرده و وی را یکی از بزرگترین خادمین مسلمانان (به جهت حمله به ایران و کشتن صدها هزار ایرانی) معرفی کرده بودند.
این مقام آگاه تصریح کرد: این گروهک تروریستی تصور می‌کند از تروریست های رجوی ـ که سال ها توسط دستگاه‌های نظامی خارجی آموزش داده شده بودند‌‌‌‌ ـ قوی‌تر است. حتی تروریستهای رجوی با آن همه دبدبه کبکبه، در مقابل سپاه و ارتش ایران، همواره متحمل شکستهایی سنگین شده‌اند و جوجه تروریست‌های ریگی، نمی توانند حتی مانعی ساده در مقابل نیروهای نظامی ایران باشند.
این منبع مطلع افزود: اگر تنها شاخه‌ای کوچک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش یا بسیج در برابر تروریست‌های جندالله صف‌آرایی کنند، قطعاً بلایی سر آنان خواهد آمد که درسی ماندگار برای همه تروریست‌های دنیا باشد.

نظرات کاربران [سایت انتخاب]:
یکی از ترفندهای مالک ریگی و اعضای وابسته به گروهک این بوده که برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و نشان دادن قدرت خود هرگونه آدم ربایی و نا امنی را به خود نسبت دهد . حال آنکه امکان دارد بسیاری از این اقدامات از سوی برخی از گروههای غیر سازماندهی شده با نیات شخصی و یا برای باجخواهی و ... باشد و هیچ ربطی به گروهک نداشته یاشد . ضمن اینکه چندی قبل مالک ریگی در مصاحبه با شبکه العربیه درخواست مذاکره با مقامات ایرانی با نظارت سازمانهای بین المللی را نمود! علی
این یارو واقعآ قیافش به آدمهای عقب افتاده و روانی می‌خورد. من شرط می‌بندم فارسی هم بلد نیست چه برسد به دادن اعلامیه!


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (111) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172676)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ