سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

طرح صهیونیستى و سفارشات جناب مولوى

مرصـاد دیدگاه

مولوی عبدالحمید ومهرنهاد تروریست، در دفتر انجمن مهرنهاد

چندی قبل عبدالحمید اسماعیل‌زهی مدیر حوزه دارالعلوم (اهل سنت) زاهدان و امام جماعت مسجد مکی در محفلی خصوصی سفارشاتی را به تعدادی از مولوی‌ها داشته که به گوشه‌هایی از آن اشاره میشود:
ایشان که نقش اصلی در تحریکات استانی علیه شیعه را داشته و دائماً در تماس و رفت و آمد به کشورهای عربی منطقه و به‌خصوص عربستان سعودی و دیدار با مسئولین و علماى وهابی این کشورهاست، با سیاه نمایی به عملکرد دولت و نظام و نیروی انتظامی گفت: «دولت دیگر از هم پاشیده و نیروی انتظامی را هم که مى‌بینید. همه چیز را با پول مى‌شود خرید!»
مولوی عبدالحمید در ادامه با اظهاراتی تأمل برانگیز که به نظر مى‌رسد از کشته شدن برخی اشرار قاچاقچی و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در آن منطقه عصبانی بوده است، کشته شده‌ها را « برادران ما ، شما » و «اصحاب رسول ا... »؟! خطاب کرده و آنها را اهل جنت نامیده و در تحریکی آشکار گفت: «بر ما و شما واجب است که انتقام خون آنان را بگیریم!!»
امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان ـ که در فضای آزاد جمهوری اسلامی تریبون در اختیار دارد و با پشتوانه‌ی حمایت وهابیون کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به‌خصوص علمای وهابی عربستان هرچه دلش بخواهد علیه نظام میگوید و کسی نیست که از ایشان چیزى بپرسد ـ با بیان این که در این استان اکثریت مسئولین که پست و مقام بالا دارند، از ما و طرفداران ما و اهل سنت می‌باشند، تصریح کرد:
«آنچه را فکر نمی کردیم ، امروز ما و شما می‌بینیم . یک روز نمی‌دانستیم در استانداری چه می‌آید و چه می‌شود ولی امروز آقای مبارکی از ما ( فرزند ما) معاون مالی و نیروی انسانی استانداری است. تعدادی از فرمانداران در استان ، مدیر کل راه ، سازمان مسکن و شهرسازی استان که واقعاً زحمت کشیده و 250 قطعه زمین یا بیشتر از آن را با خطراتی که در پیش او بود ، با دفتر ما برنامه‌ریزی کردند و واگذار کردند. مسئولیت بازارچه مرزی تمام استان در دست ماست . آقای«کهرازهی» از ماست ، مشکلی نداریم ولی صحبتی که به شما مولویها در زابل دارم (منظور مولوی شه‌بخش امام جمعه زابل) ضعیف عمل می‌کنید.»


مولوی شه‌بخش هم چندی بعد با خط گرفتن از مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی و راهنمایی او و متن دیکته شده‌ای، در خطبه‌های نماز جمعه سنگ تمام گذاشت و آنچه که مولوی عبدالحمید در خطبه‌هایش تاکنون گفته بود، ایشان هم علیه نظام گفت که در پستهای بعدی اراجیف ایشان را هم به استحضار خوانندگان خواهیم رساند.

اما عبدالحمید ـ که نقش او در حرکت افراط گرایانه طلاب اهل سنت و خط دهی به آنها، ارتباط با اشرار و قاچاقچیان خصوصاً باند شرور [و تروریست] عبدالمالک ریگی و حمایتهای ضمنی و یا تلویحی از آنان، سیاه‌نمائی نظام اسلامی، تلاش برای جریان‌سازی و مطرح کردن خودش به عنوان رهبر بلامنازع اهل سنت ایران و همچنین تلاش و لابى برای نفوذ دادن افراد وابسته به درون سازمانها و نهادهاى دولتى و... بر هیچ کس پوشیده نیست ـ مولوى‌هاى زابل را [که اکثریت مطلق آن را پیروان مکتب اهل بیت(ع) تشکیل مى‌دهند] در راستای توسعه‌ی اقتصادی با طرحى صهیونیستی و با تفکر افراط گرایانه و سیاست کوچ شیعیان به خرید زمین از شیعیان جهت شهرک‌سازی تشویق و ترغیب کرد و گفت:
«مسیر جاده زابل ـ دوست محمد بسیار مهم است . تردد شهر به فرودگاه است و به هر قیمتی که شده ، زمینها را از شیعیان بخرید و آنجا باید تا پایان سال یک شهرک شود . امروز قدرت و پول در دست شماست. شما همین حالا می‌توانید همه چیز شیعه را بگیرید چه برسد به زمین .»

جلسه مشورتى ایام انتخابات

- روند فعالیتها و تحرکات روبه رشد جریان افراطی حاکم بر مسجد مکی زاهدان و سهم‌خواهی و سیاه‌نمایی‌های آنها که به نظر می‌رسد حد یقف هم ندارد، نشان از توطئه‌ای حساب شده و تهدیدی جدی علیه نظام دارد. تماس و ارتباط مستمر دست‌اندرکاران این جریان خزنده با بیگانگان و بهره‌مندی از دلارهای نفتی کمپانی‌های سعودی ـ امریکایی و حمایتهای معنوی و مادی علمای وهابی کشورهاى مذهبی و یا قومیتی و... همه و همه بیانگر تلاش جدى دشمنان نظام برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی در این زمینه است. بى‌تردید طرح اتهاماتی واهی علیه نظام در زمینه عدم رعایت حقوق بشر و حمایتهای اخیر مجامع حقوق بشری از اقلیتهای دینی و قومیتی به بهانه‌های واهی، مسیری است که دشمنان نظام برای تقابل با جمهوری اسلامی در نظر گرفته‌اند و بى‌دلیل نیست که مولوی عبدالحمید در جلسه مولوى‌هاى زابل فتوای انتقام خون کشته‌شدگان!! را صادر مى‌کند.
شایسته است دست اندرکاران و مسئولین ذى‌ربط تمهیدات پیش‌گیرانه ویژه و در عین حال هوشمندانه‌اى براى خنثى‌سازى این توطئه خزنده اما هدفمند دشمن [و نوچه‌هاى داخلى و جاهل‌شان] اتخاذ نمایند.

منبع: تفتان خبر


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (62) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173091)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ