سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

تاخت و تاز تبلیغى وهابیون در برخى مناطق کشور

مرصـاد دیدگاه

تابناک

در برخی مناطق، تا چندین برابر کمک پرداختی از سوی نهادهای حمایتی رسمی، پول و امکانات مالی (از طرف وهابیون) به مردمى که جذبشان شده‌اند، پرداخت شده است.

* * *

نبود دستور کار واحد و استراتژی مشخص برای مبارزه دستگاه‌های مسئول با پدیده شوم وهابیت، نگرانی‌های شدیدی در برخی نقاط کشور پدید آورده است.
به گزارش خبرنگار
«تابناک»، یکی از سیاست‌های نهادهای امدادی و حمایتی کشور، کمک به مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان است که با هزینه‌های کم اما ثابت، درصدد رفع محرومیت و کمک به محرومان منطقه هستند.
اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که از مدت‌ها پیش به این سو، فعالان و مبلغان وهابی که آشکارا ادعای ارتباط با سرویس‌های جاسوسی برخی کشورهای همسایه و حمایت از نظامیان آمریکا را دارند، با صرف هزینه‌های هنگفت، اذهان محرومان را به خود مشغول داشته و با این حربه، به جذب و اشاعه وهابیت می‌پردازند، به ‌گونه‌ای که در برخی مناطق، تا چندین برابر کمک پرداختی از سوی نهادهای حمایتی رسمی، پول و امکانات مالی به مردم جذب شده، پرداخت شده است.
از سوی دیگر، چندی پیش، برخی مسئولان استان خراسان شمالی نیز از فعالیت شدید وهابیون به ویژه در مناطق سنی‌نشین مانند «رازو»، «جرگلان»، «مانه» و «وسلمقان» خبر داده بودند که نگرانی‌هایی را در میان بزرگان اهل تسنن کشور دامن زده است.
بنا بر این گزارش، با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب، مناطقی که مورد طعمه وهابیون قرار می‌گیرند، مهمترین ابزار وهابیون برای دعوت شیعیان و اهل تسنن این مناطق، کمک مالی و غذایی به مردم فقیر و محرومان این مناطق است.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (121) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173150)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ