سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

دیدار جاسوس کهنه کار با مزدور تازه کار

مرصـاد دیدگاه

پس از بازداشت مولوى احمد نارویى (که ید طولایى در سیاست‌بازى و فتنه‌انگیزى پشت پرده داشت و مغز فکرى افراطیون دارالخلافه مکى به‌شمار مى‌رفت، بیچاره مولوى عبدالحمید بى‌یار و یاور شد.
دستیار و برادرزنش مولوى عبدالمجید اسماعیل‌زهى (یعنى همان ابوعمار عکاس‌باشى) که فکر و برنامه به‌درد بخورى در کله‌اش ندارد و تنها حرفه‌اش موبایل بازى و وبلاگ نویسى است. بقیه دور و برى‌ها هم بچه‌تر از این حرفها هستند.

جاسوس و مزدور


پس پیام ملوکانه شیخ الاسلام (البته اسلام ناب آمریکایى ـ سلفى) به مولوى نظر محمد دیدگاه رسید که دوران پیرى و فرتوتى را پس از اینکه مورد رحمت و عفو نظام قرار گرفت، در روستاى دامن ایرانشهر مى‌گذراند و نفسهاى آخرش را مى‌کشد.
این مولوى که از بندگان مخلص و سه آتشه معاویه است، نماینده ایرانشهر در دوره اول مجلس بود و پس از آنکه به جرم جاسوسى رسمى براى انگلیس دستگیر شد و چند سالى را در زندان بود، مشمول عفو شده و آزاد شد.
مولوى نظرمحمد بیدرنگ اوامر ملوکانه را اطاعت کرده و خودش را به دارلخلافه مکى در زاهدان رساند تا در بى‌کسى و بیچارگى عبدالحمید، تجربیات دوره جاسوسى‌اش براى استعمار پیر را در اختیار این ملاى پرادعا ولى تازه‌کار قرار دهد تا بلکه در پى جنجال و هیاهوى تازه‌اى که ایجاد کرده‌اند، بتوانند از آب گل‌آلود منطقه ماهى بیشترى ـ با طعم اختلاف و چاشنى نفاق ـ صید کنند!
خوب است بدانید، در میتینگ سیاسى اهل سنت (موسوم به همایش ختم بخارى) در سال 85، پس از اینکه پیام عزیزى (خواننده کرمانشاهى) سرود «یا رسول الله مدد» را خواند، این مولوى ـ که استمداد از پیامبر را هم بر اساس آموزه‌هاى اربابان وهابى‌اش شرک مى‌داند ـ با صداى بلند به عبدالحمید اعتراض کرد که: «شیخ الاسلام، این آقا چند بار «یا رسول الله» گفتند و این بدعت است!! چرا قبل از اجرا مطالب را چک نمى‌کنید؟»


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (97) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173126)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ