سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

دیدار شوراى قضایى استان با استاندار جدید

مرصـاد دیدگاه

اعضای شورای قضایی استان به منظور دیدار و آشنایی با استاندار جدید سیستان و بلوچستان در محل دفتر وی حاضر شده و با علی محمد آزاد دیدار کردند. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان، ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان حضور استاندار را در جمع مردم شریف و صبور استان گرامی داشت و گفت: دستگاه قضایی استان و سازمان های وابسته همچون گذشته از تعامل و هماهنگی خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی برخوردارند و همان طور که در زمان دوران تصدی جناب آقای دکتر دهمرده این تعامل وجود داشت، ان شاءالله در زمان حضور آقای آزاد نیز این هماهنگی پر رنگ‌تر ادامه پیدا کند.
وی همچنین عدم هماهنگی را نوعی ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم دانست و اظهار امیدواری نمود تا برای رفاه و امنیت مردم که از اهداف نظام است از هیچ کوششی دریغ نکنیم و ضمن حفظ جایگاه‌ها بتوانیم توانمند در حفظ و تداوم این تعامل و هماهنگی بکوشیم.
در ادامه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز اعلام کرد: بنده و همکارانم برای امنیت و آسایش مردم هر کاری که بتوانیم می‌کنیم چون امنیت اگر نباشد هیچ امری جاری نخواهد شد و ان شاء الله آقای آزاد به عنوان استاندار، محور وحدت و همدلی باشند چون این مردم نیاز به خدمتگزار دارند و امیدوارم که این‌گونه باشد.

مرزیه افزود: احساس می شود دشمن با ساز و کار خاصی وارد عرصه شده و سعی مى‌‌کند باورهای دینی و مذهبی مردم را رو در روی هم قرار دهد و ما می توانیم با تدبیر، همدلی، حرمت گذاشتن به ریش سفیدان و معتمدین استان و با رعایت جایگاه‌ها، این فرصت را از دشمن بگیریم.
وی مجتمع ویژه قضایی را محلی برای برخورد با افرادی دانست که قابل اصلاح نیستند و به هر نحو علیه نظام و باورهای دینی مردم اقدامات موزیانه انجام می دهند و افزود: به شدت با آنان برخورد خواهد شد و اجازه نمی دهیم که عامه مردم را درگیر مسائل اعتقادی و مذهبی کنند.
در ادامه آقای آزاد استاندار جدید سیستان و بلوچستان از حضور قضات و شورای قضایی استان تقدیر نمود و ضمن تأیید گفته‌های رئیس کل دادگستری استان، تعامل و هماهنگی را به پازلی تشبیه کرد که تکه های آن در کنار هم تصویری را کامل می‌کنند و هر تکه که وجود نداشته باشد در آنجا ناهماهنگی را حس می‌کنیم و می‌بینیم. لذا باید در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.
وی ادامه داد: دو بحث جدی که در این استان احساس می شود یکی اشتغال و دیگری امنیت است که اگر امنیت نباشد اشتغال و دیگر زیرساختهای آماده شده هم بی‌فایده خواهد بود. به هر حال وجود امنیت لازمه‌ی هر کاری است و ما نباید اجازه دهیم که دشمن از مسائل مذهبی سوء استفاده کند. باید هوشیار باشیم و با تعامل و هم فکری این فرصت را از دشمن بگیریم.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (10) ، بازدید دیروز: (151) ، کل بازدیدها: (1172726)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ