سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

نقش ممتاز سران طوایف در مرزبانى از شرق کشور

مرصـاد دیدگاه

استاندار در جمع سران طوایف

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عباسعلی سلیمانی در گردهمایی سران و طوایف و ریش‌سفیدان استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سران و طوایف و قبایل در توسعه برخی شاخص‌ها در منطقه از جمله امنیت نقش مهمی بر عهده دارند و همواره در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی تلاش کرده‌اند که باید از این فرصت ملی همچنان استفاده کرد.
وی با اشاره به وحدت و انسجام موجود بین تشیع و تسنن در استان گفت: در طول سال‌های متمادی، مردم استان علی‌رغم دسیسه‌های دشمنان در کنار هم زندگی کرده‌اند به طوری که پیشینه افتخارآمیز مردم استان اخوت اسلامی است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار مسئولان است و با توجه به تنوع اقوام و مذاهب مختلف در کشور، وحدت و اخوت در میان اقوام و مذاهب ایران مثال‌زدنی است.
علی‌محمد آزاد از حضور عشایر و قبایل در دوران دفاع مقدس به عنوان نشانی از وحدت و غیرتمندی اقوام و عشایر در پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران نام برد.
وی همچنین حضور و عضویت سران طوایف را در پایگاه‌های بسیج و سپاه پاسداران افتخار دیگری برای آنان برشمرد و افزود: دشمنان نظام در صحنه‌های مختلف ناکام بوده و بنابراین حفظ وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ضروری است چرا که دشمنان ایران درصدد هستند تا میان مردم که سالیان سال در کنار هم زندگی می‌کردند تفرقه ایجاد کنند که با انسجام موجود در میان مردم این توطئه شکست خواهد خورد.
استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به سران طوایف و قبایل گفت: هدف نظام، دولت و مسئولان امروز این است که با ایجاد زیر‌ساخت‌های مختلف، استان سیستان و بلوچستان در ردیف استان‌های برخوردار کشور قرار گیرد.
در پایان این گردهمایی دو تن از سران قبایل و طوایف استان به نمایندگی از سایر طوایف و قبایل به اقدامات انجام شده از سوی دولت در آبادانی استان اشاره کردند و آمادگی خود را در پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهی با مسئولان اعلام کردند.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (15) ، بازدید دیروز: (151) ، کل بازدیدها: (1172731)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ